Hakutulokset

1. suvannon helmi

Mikä on kesälomanimesi?

Karaokemestari
  2. suvannon helmi

Tokan lapsen synnytyksen kesto

Eka alkoi supistuksilla ja kesti kokonaisuudessaan 12h Toka alkoi kans supistuksilla ja kesti 3h
  3. suvannon helmi

Rastita väittämät, jotka pitävät kohdallasi paikkaansa

NFO: Ajattelen joskus olevani ruma Minulla on ainakin yksi arpi x Rusketun helposti Toivon että hiukseni olisivat eri väriset Minulla on kavereita jotka eivät ole koskaan nähneet luonnollista hiusväriäni Minulla on tatuointi Minulla on/on ollut hammasraudat...
  4. suvannon helmi

Mukavaa piiiiiiitkää perjantaita :)

Kutakuinkin ja odotan niin innoissaan, on niin harvinaista herkkua. On niin piiiiitkä historia tän hyvän ystävän kanssa, että riittääköhän taas yks iltakaan. Onneks on piiiiitkä perjantai. :D
  5. suvannon helmi

Mukavaa piiiiiiitkää perjantaita :)

Täällä aamunvirkku heränny jälleen aikasten ja tämä pitkä perjantai tulee olemaan pitkä kun lähden ystäväni luo istumaan iltaa. Johan siitä vuosi vierähtänytkin, että oisko tää pääsiäisperinne?? :) Ennen sitä reipas kuntoiluaamiainen ja tyttöjen kanssa luistelemaan.
  6. suvannon helmi

minkä verran te liikutte viikossa, ja montako lepopäivää?

Käyn 2-3 kertaa viikossa salilla, pari kertaa viikossa poljen kuntopyörää plus pallojumppaa, erityisesti vatsoja. Jokapäivä käyn kävelylenkillä, joskus juoksen. Ihan joka viikko ei tuu piettyy lepopäiviä mutta hyvä sois yksi pitää viikossa.
  7. suvannon helmi

Kuuluuko alkoholi, tupakka ja meikkaaminen elämääsi?

Meikkaaminen kyllä, alkoa niin harvoin että en laske että kuuluisi elämään eikä kuulu tupakkakaan.
  8. suvannon helmi

G: tyyli-idolisi? voi olla todellinen tai fiktiivinen henkilö

En osaa nimetä ketään mutta suunta on tämä. :)
  9. suvannon helmi

noin 165cm pitkät housukoko S tai M käyttävät, paljonko painatte?

Olen 165cm ja housut on s tai 34/36, farkut on 28/32 mutta painan 57-59kg. Lihas harjoittelulla hankittua painoo kyllkin, ennen samoihin mittoihin mahduin 53kg. :D
  10. suvannon helmi

Te jotka ette juo, miten vietätte viikonloppunne?

No ei eroa arjesta ku sillä etten mene töihin. Nukun pikkasen pitempään kuiten nousen jo ennen kuutta, ulkoillaan, tehdään ruokaa, saunotaan ja herkutellaan leffaa kattoen. Minulla on paremmin aikaa kuitenkin kuntoilla kun arkena työt sotkee harrastuksia. Alkoa otan harvoin, viimeks heinäkuussa...
  11. suvannon helmi

huOmenta !!

Huomenta! Talvilomaa ootellessa.. :)
  12. suvannon helmi

g: mitä lasissa?

Oli vettä mutta meinaan avata vissytölkin. :)
  13. suvannon helmi

Minkä ikäiset vanhemmat sinulla on?

Isä on 61v ja äiti olis 60v
  14. suvannon helmi

Minkä ikäisiä teillä ovat vauvat olleet, kun heidät kastettiin?

Eka oli 3½viikkoa ja toka oli 6viikkoa.
  15. suvannon helmi

Mitä ryhmäliikuntaa harrastat?

En minkäänlaista mutta salilla käyn kolme kertaa viikossa ja lenkillä jokapäivä. :)
  16. suvannon helmi

Jos teillä olisi nyt lapsivapaa ilta mitä tekisitte?

Nooh, tekisin pitkän iltalenkin ja söisin hyvin, saunosin, katselisin telkkua kunnes nukahtasin. Jos lapsivapaa jatkuis aamupäivän, nukkusin nii pitkään kuin nukuttais ja pirteenä suuntasin kuntosalille. :)
  17. suvannon helmi

Perjantai illan gallup: Lapsesi syntymäkuukaudet!

Tammikuu ja kesäkuu
  18. suvannon helmi

Minkä painoisia olette noin 160cm pitkät?

Olen 165cm ja painan 56kg, olen lihaksikas. Olen tyytyväinen painooni. :)

Yhteistyössä