g: mitä lasissa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
[QUOTE="vieras";28021484]Avaa pois olut :) Mulla on parin tunnin päästä kossua tuoremehulla.[/QUOTE]

klo: 17 kossua, niin missä kunnossa oot esim. klo: 22? että tällasia mervi tapoloita sitten tänään.

"vieras"
[QUOTE="...";28021528]klo: 17 kossua, niin missä kunnossa oot esim. klo: 22? että tällasia mervi tapoloita sitten tänään.[/QUOTE]
Tuohan on suht myöhään. Mulla on toleranssit aika korkeella sinnikkään harjottelun ansiosta :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";28021586]rainbow sekamehua. Olisi ihanaa ottaa illalla vaikka siideri, mutta eipä tässä maha pystyssä paljon siidereitä juoda....[/QUOTE]
Tekopyhää sanon ma!

"Vieras"
Täällä kanssa maha pystyssä. Miehen saunaolut huutelee jääkaapissa. Miten sitä nyt yhtäkkiä tulikin kylmän oluen maku suuhun, ja mieli tekee.

Voikohan noita ns. alkoholittomia oluita oikeasti juoda rauhallisin mielin?

äöäök
[QUOTE="Vieras";28021608]Täällä kanssa maha pystyssä. Miehen saunaolut huutelee jääkaapissa. Miten sitä nyt yhtäkkiä tulikin kylmän oluen maku suuhun, ja mieli tekee.

Voikohan noita ns. alkoholittomia oluita oikeasti juoda rauhallisin mielin?[/QUOTE]

kait ihan oikeesti vitsailet? että voikohan nyt ALKOHOLITONTA juoda? :D kuinka hysteeriseks voi ihminen mennä raskaana.
mä ainakin esikoista odottaessani join nikolai alkoholittomia oluita, eikä hitto soikoon tullu mieleenkään et saiskohan :D kai sen nyt sanoo järkikin et ALKOHOLITON MIKÄ ALKOHOLITON!!!!
näin tokaa odottaessa olen uskaltanu ottaa saunassa hörpyn miehen oluesta, mutta ei se sitten niin ihmeellistä ollut, et pärjään kyl ilmankin tollasia pikkuhörppyjä. Ja koska ei oo kovin eettistä suositella sellasta muille, niin en nyt sitten suosittele vaikka itse olenkin tehnyt niin ja olen sitä mieltä että siinä ei ollut yhtään mitään vaarallista eikä vakavaa ;)

"vieras"
[QUOTE="...";28021528]klo: 17 kossua, niin missä kunnossa oot esim. klo: 22? että tällasia mervi tapoloita sitten tänään.[/QUOTE]
Tää "Tapola" on nyt ryystänyt kossua jo puoli pulloa, eikä tunnu missään :D

Yhteistyössä