Minkä painoisia olette noin 160cm pitkät?

• Viestiketjun aloittaja aloitanpa minäkin
  • Ensimmäinen viesti
aloitanpa minäkin
Minkä painoisia olette noin 160cm pitkät?

Ja oletteko tyytyväisiä painoonne?

Onko paljon lihasta?

Itse olen 162cm ja paino vaihtelee 59-62kg välillä. Paras paino on tuntunut olevan jotain 57-59kg. Olen aika lihaksikas, mutta muutama kilo voisi olla vähemmän..

"vieras"
158cm ja 65kg, en ole tyytyväinen painooni. Laihdutan, mutta en osaa sanoa, mikä olisi tavoitteeni. Olen painanut alimmillaan 54kg ja silloin olin ihan tyytyväinen olomuotooni. Rasvakerroksen alta on vaikea arvioida lihasten määrää, tuskin kovinkaan mittavat. Pohkeet ovat ainoat, joissa erottuu kunnon lihakset. Olen mallia omena.. damn.

"Helmiina"
Oon 161 cm, painan 46 kg :)
Tyytyväinen olen painooni, enää ei luut paista läpi, muutenki nyt on "bikinikunnossa" kroppa :3. Ennen oli ongelmaa, ku kaikki taivasteli laihuutta ja anorektikoksi luuli :|

"Kuu-ukkeli"
164cm, painoa 53kg. Yksi kilo liikaa. Näytän oikeasti paljon paremmalta kun paino on 52kg. Olen pehmeä, kurvikas mutta kiinteä. Kehossani näkyy aiempi aktiivisuus liikunnan saralla.

moiu
Itse 162 cm ja tällä hetkellä 54 kg, laskemaan päin edelleen. Raskauksien jäljiltä on painoa tullut pudotettua n. 10 kg ja ihanan kevyt olo, kun on vielä suht lihaksikas kroppa.

"vieras"
Olen piananut 40-60 kiloa ja mulle sellainen 45-49 kg on ihanne. 40 kiloisena olin aika anorektisen näköinen ja 60 kiloisena vähän pullea. Kuvista olen katsellut jälkeenpäin.

162cm/42kg

Painoa saisi olla jopa 10kg enemmän, mutta ei vaan tule. Lihaksilla saisi tietysti hiukan massaa, nyt on ihan perus työmatkakävelyistä ja muusta hyötyliikunnasta tulleet peruslihakset kun tuntuu että muuta ei ehdi.

160cm ja 63kg. Toive olisi päästä tuohon 59kg ihan vaan vitosella alkamisen psykologisen vaikutuksen takia :D. Ihannepaino olisi varmaan joku 55-56kg, mutta kyllä tämäkin paino kelpaisi jos saisin vähän enemmän vielä treenattua. 50-kiloisena tai alle olisin suoraan sanottuna aika näivettynyt.

Yhteistyössä