Paljonko painosi on heitellyt kukuneen vuoden aikana?

• Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti
mamiSa
Suunnilleen näin: 53kg ---- 49kg ---- 52kg ---- ja nyt 62kg. Noi alhaisimmat kilot on melkein 10kg vähemmän kuin mun viime vuosien normipaino, kun lähti edellisen raskauden jälkeen vähän muutakin kuin raskauskiloja. Ja tänhetkinen paino on rv 25 tilanne. Sain kyllä kuulla neuvolassa, että on vähän liikaa tullut...

Ihan hurjasti: tammikuu 60kg-> kesäkuun alku 54kg-> ehkä syyskuu 65kg->marraskuu 67kg->joulukuu 66kg. Ihan vahingossa tuli ensin laihduttua sairastellessa, kun ei ruoka maistunut yhtään moneen kuukauteen pahoivoinnin takia, ja ilmeisesti aineenvaihdunta meni sitten siitä jotenkin sekaisin kun tuli lihottua tosi nopeasti, vaikak söin aluksi ihan kuin ennekin ja 62 kilon kohdalla aloin laihduttaa. (en ikinä ennen oo painanut yli 62 kiloa) Nyt on taivoitteena päästä takaisin 60 kiloon, mutta tosi vaikeaa on, ei millään tuo paino meinaa tippua, kauhea punkero olo ollut jo monta kukautta ja kaikki housut on liian pieniä. Varmaan edelliset 5 vuotta oon painanut jotain 58-61kiloa koko ajan.

Eep
Tammikuussa painoa oli 81kg, huhtikuussa 76kg, syyskuussa pääsin jo hetkeksi 73kg puolelle, mutta pari kuukautta paino heittelehtinyt 74-76 välillä. Yritän pysyä positiivisena ja muistaa että viime vuonna painoin vielä 89kg... Mutta oikeasti, laihduttaminen on jostain sieltä syvältä... Vielä ainakin 15kg saisi poistua kehosta. En hitossa anna sen nousta enää ainakaan tästä ylemmäs! Kiva luvata tällasia näin joulun alla =)

"jenny"
Tammikuu 76 kg- Toukokuu 72 kg- nyt RV 39 88 kg.
En malta odottaa että pääsen taas kunnolla salile ja laittamaan itseni kuntoon. Harmi kun tammikuu on salilla aina niin ruuhka kuukausi.

alenee
Tammikuun alussa synnytyssalissa 92 kg.. Pari viikkoa sen jälkeen 81 kg, jossa junnasi koko imetyksen ajan marraskuun alkuun saakka, jolloin lopetin imetyksen. Sen jälkeen lähti paino tippumaan ja annoin siihen vauhtia lopettamalla sokerit ja pastat/leivät/valkean riisin. Nyt on paino 73,5 kg ja vielä olisi 5 kg matkaa minun omaan painooni jossa viihdyn parhaiten. En halua olla laiha vaan sellaisen sopusuhtaisen normaalivartaloinen. Olen 173 cm pitkä ja tiimalasivartaloinen.

"iini"
Alkuvuodesta 52, kesällä 55 ja nyt 58. Tarkoitus on saada pari kiloa pois ja paino onkin kääntynyt taas hienoiseen laskuun. Tavoitepaino olisi joku luku 50 ja 55 väliltä. Syynä painonvaihteluun on tosi stressaava elämäntilanne ja leikkaus josta toipuminen rajoitti liikkumista ja kiinnostusta ylipäätään (oli kipuja yms). Loppuvuoden löysäilen vielä, ensi vuonna palaan ruotuun pikku hiljaa.

-13 kg
Tammikuussa päälle 70 kg, helmikuussa synnytin ja paino tippui nopeasti kymmenen kiloa ja jäi sitten junnaamaan... Nyt syksyllä olen kolme kiloa tiputtanut eli 57 kg painan nyt. Vielä saisi muutaman kilon lähteä, mutta tykkään herkuista vähän liikaa...

errääs
En puhuisi heittelystä. Tasaisesti laskenut 68kg:sta 65kg:iin. Suunta oikea ja jos ensi vuonna saisin vielä toisen saman pois, oisin äärettömän tyytyväinen. Olen kuntoilija/urheilija, en halua menettää lihaksia, joten homma on tehtävä maltilla.

Yhteistyössä