HUOmenta !

Ja oikein pirteääää uniekeon aamua !!!

Kukas teilllä on unikeko tänään ? :) Meillä se on isäntä varmasti :D:D

Itse täällä aikaisena.. alkaa lomakin hiljalleen olla voiton puolella. Mukava palata elokuun eka päivä töihin :)

• Tykkää
Reactions: Vilma*
Silmät ristissä.
Huomenta vaan. Mieluusti olisin kyllä viä untenmailla, mutta meidän napero päätti pompata kuudelta ylös. No, onneks on ainakin säät kohdillaan. Täytyy nyt nauttia lämmöstä, kohta se on muisto vain. :)

Huomenta :) Pojat heräili ennen 7. Joten sillon noustiin ylös. Yö meni vähän harakoille, kun ollaan "vieraassa" paikassa yötä, niin ei oikeen ollut ihan samanlainen yö, kuin kotona.

Kaunis päivä on tulossa, mä tossa hain lehdet laatikosta, availin kasvihuoneen ovet, join kahveet jne. Tänään olis tarkotus mennä kattomaan vanhoja lättähattuja ja munkkikahville :) Uimaankin varmaan vois lähteä.

Minni-hiiri harmaana
Huomenta vaikka oonkin ollut hereillä jo seiskalta. Mies tuossa hankkiutui kalareissulle ja yöpyvät laavussa. Kävi mulle vielä kaupassa, joten saan vältellä aurinkoa täällä verhot ikkunassa :D

"aamuvirkku"
Ja oikein pirteääää uniekeon aamua !!!

Kukas teilllä on unikeko tänään ? :) Meillä se on isäntä varmasti :D:D

Itse täällä aikaisena.. alkaa lomakin hiljalleen olla voiton puolella. Mukava palata elokuun eka päivä töihin :)

Olen miettinyt monasti samaa, miksi hän kirjoittaa aina niin aikaisin. Jos menee noin aikaisin töihin, käykö ensin koneella? Itse juon kahvit rauhassa ja lueksin lehteä. Viideltä ylös ja seitsemäksi töihin.

Siunatussa tilassa juu, mutta ookkonää kondiksessa?:O
En tiä. 4 tuntia sydän-/supistuskäyrällä maattu, verenpaine otettu neljästi, kaksi satsia verikokeita, lääkäri jätti mut tänne osastolle yöksi. Oon saanut anti d -pistoksen, 1,5 litraa ringeriä suoneen ja 2 g paracetamolia. Vauvalla kaikki suht ok nyt, mutta miettivät mun osalta munuaisia ja maksaa.

Yhteistyössä