HuOOOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Arvatkaas mikä päivä on tänään ?? :D:D

Kammassa hojottaa yksi piikki ja nyt sekin katkesi ;)

Se alkaa eka lomapätkä. Ensi viikko lomaillaan. Ja lisää elokuussa. :xmas:

Mutta tänään vielä ajoissa töihin... sitten kotio nauttimaan auringosta.

Oi kuinka mukavaa! :) Meillä menee vielä viikko ennenkun päästään koko perhe lomalle.. :)

Ja huomenta, mä täällä vielä makaan peiton alla ja surffailen, mies on ollut kohta tunnin jo töissä, mut sen kännykän herätyskello halus herättää mut 04.30.. :rolleyes: :D

Vielä tunti töissä ja sitten pääsee nukkumaan :) Toivottavasti ei heräisi taas jalkakramppiin niin kuin parina edellisenä päivänä :|

Melkein hävettää kuinka laiskasti töitä on tullut tehtyä, mutta mikäs tässä kun koneet rullaa hyvin eikä ongelmia ole ollut.

Good Morning :)

Tämä päivä menee maraboulla lennossa sitte ku tietää et pääsee nauttii lomasta tämän päivän rypistyksen jälkeen.. :) Mä nautin sitte iltapäivällä perheen seurasta ku niillä on kesäloma ja mä painan töitä :D

Tänä aamuna mä sentään heräsin oikein ajoissa, ku eilen en kerenny ku heittää vaatteet päälle ja lähtee töihin ku olin sammuttanu herätyskellon..... Kerkesi kuitenki töihin hyvi :) Ny kyl väsytti aamusta, mut sitte ku sai ittensä sielt sängyst ylös ja suihkuu nii nyt on jo ihan hyvillä fiiliksillä :)

Tämä on marabou.

marabou.jpg

• Tykkää
Reactions: Maira
Tämä päivä menee maraboulla lennossa

saa nähdä, tai sitten aika matelee... :O

Nii sekin voi tietty olla mahdollista :D Yleensä perjantait menee meil töissä nii et aamupäivä oikee tosi nopeesti ja sit se viiminen tunti tai kaks ei kulu millää, sit yrittää hinkuttaa jotai pöytiä puhtaaks ku ei keksi enää mitää tekemistä missä kuluis aika :D

Huomenta!

Mäkin heräsin nyt jostain syystä näin aikasin, illalla tosin simahinki hyvissä ajoin :)
Nyt on siss hyvää aikaa kirjoittaa psykan esseetä (deadline onkin sunnuntaina eli pitäis tsempata)!

Marabou, tervetuloa lomalle - tää on mukavaa :cool:

Huomenta!

Oikein hyväää lomaa maraboulle ja muillekin lomalaisille!

Mie oon tänään herännyt ihan liian aikaseen, jo varttia vaille 5(!), sen tiiän jo nyt mut esikoinenkin tuossa vartti sitten heräs kun oli nähnyt pahaa unta.
Meinasin jos jaksasin/mahtuisin mukaan äitini ja mummoni mukaan matonpesuun, ihan mattolaiturille. Ikinä en oo aiemmin ollu, tässä nyt vaan oottelen yhteydenottoa äidiltä, oliko se tosissaan näin aikaseen lähössä sinne...|O

Tässä yritän kuitenkin jotain aamupalaa saada syötyä, oon aika huono aamulla syömään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja [B:
alastulossa mättää;24144324]Nii sekin voi tietty olla mahdollista :D Yleensä perjantait menee meil töissä nii et aamupäivä oikee tosi nopeesti ja sit se viiminen tunti tai kaks ei kulu millää, sit yrittää hinkuttaa jotai pöytiä puhtaaks ku ei keksi enää mitää tekemistä missä kuluis aika :D[/B][/QUOTENiinpä, viimonen tunti tai se puolituntia on se hitain . NO kunhan puolipäivään pääsee niin kyllä se siitä sitten .

Mukavaa lomaa Maraboulle! :flower:

Mulla eilen oli eka lomapäivä. Tosin suostuin tekemään nämä kolme ensimmäistä lomapäivää töitä, mutta onpahan pehmeä lasku lomaan, ei niin puske lomastressi päälle.
Sitten lauantaista alkaen kyllä pidän ihan oikeasti lomaa. (Jos siis kukaan ei taas työnnä nenän eteen jotain suorastaan uskomattoman hyödyllistä ja mielenkiintoista projektia, johon on 'pakko' tartttua...) :)

Hitsi Mummeliisa, muutatko lähemmäs niin pääsen nauttiin sun aamupalasta? :D

Ja huomenta. Täällä taas herättiin ukon herätyskelloon 6.00. Kohta se jo tuleeki takas töistä, ajaa taksia ja tänä aamuna ei tainnu olla ku yks kyyti valmiina ja sit kotiin :)

Huomenta vaan!

Olen muutamana aamuna herännyt 4-5 välillä, mutta tässä parina aamuna olen herännyt vasta seikan maissa. Tän siitä saa kun surffailee pikkutunneille. Mutta toisaalta täytyyhän ottaa kuukauden nettipimento kiinni =)

Huomenta ja Mukavaa viikonloppua kaikille sekä lomalaisille aurinkoa :)
Me vietetään mökkivkl, saattaa olla aika hiki pienessä kopperossa ;) No kunhan ei vesisadetta niin pääsee puistoon jne. Ja eiku pakkaamaan...

Yhteistyössä