HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Uusi hellepäivä alkaa :) Ihanaa.

Työviikko alkaa olla kohta pulkassa . ( viikonloppua odotellen)
Ensi viikko vielä töitä, sitten eka lomapätkä :xmas:

Aamupalaa tässä kahvin kera :p

Tsiisus sä heräät aikasin töihin! Mulla on unirytmi ihan sekasin ja muistan eilis aamultakin viestisi.

Saanko udella mitä teet työksesi? Onko sulla pitkä työmatka. Musta tämmönen aika on sairas herätykselle, mutta mä oonkin vähän omituinen. Tänä yönä heräsin kolmelta pirteenä. Nykysin yleensä menny siihen aikaan nukkumaan...

Huomenta!

Heräsin kuudelta kun palelti niin pirusti. Ei näy aurinkoa, ja aikasta viileetä on.
Helteen on parempi tulla taas tänään tai miä saatan kiukustua. Eile uskalsin kuitekii heittää talviturkin saimaaseen, ja tänää haluun uimaan taas, ja ois muutakii hellepäivä suunitelmaa |O

Kesähuomenta! Täällä +22 näin jo aamulla, voisin ohjata helteen muualle...Tutiton yö meni jo paremmin pienellä vain kerran tuli pien itku. Aamupalan jälkeen kauppaan, tuolla muuten paistuu lohi jo matkalla kassissa :)

Huomenta..Ihan suht pirteenä kl 6,kun kultaseni heräsi..Teki lähtöä työharjoitteluun.

Aurinko paistaa,titityyt sirkuttaa..kahvia lisää ja jos hetkiseksi heittäitys..

HUomenta! Eilen selkä paloi, mä en vaan osaa tota auringonottamisen taitoa... Tänään auton nokka kohti pohojanmaata, ensin seinäjoki ja sitten alahärmä, tractor pulling kisat kutsuu!! Ja tietty sukuloimassa käydään ;)

Huomenta!:)täälläkin ihanan lämmin ja aurinkoinen päivä taas alkamassa:)
ihmeen virkeenä vaikka yö meni taas katkonaisesti(mikälie)ja klo 6 heräsin kun tyttö 3,5v huutaa että koira teki löysän kakan!!oli ennen mua taas pompannu "salaa"sängystä:D
niin ja koiranpennulla ripuli:/

Tänään kunhan tässä aamutoimet tehdään rauhassa,lähdetään jätskin ostoon ihan samalla kun lähdetään pikkukävelylle:)

HUomenta! Eilen selkä paloi, mä en vaan osaa tota auringonottamisen taitoa... Tänään auton nokka kohti pohojanmaata, ensin seinäjoki ja sitten alahärmä, tractor pulling kisat kutsuu!! Ja tietty sukuloimassa käydään ;)

No sulla voi olla auts olo sit kisoissa ;) Kattelin että Tyrnävä olis kans heinäkuussa...pojat pitäis viedä kuuntelee murinaa joku kerta :) Mukavaa reissua sinne!

Mie kävin muutama vuos sitten Alahärmän suunnilla power truck showssa, sinne ku pääsisi vielä uudelleen joskus :)

Mutta joo, lapset menee pariksi tunniksi mummon kanssa jonnekin kuulema, itse jos siivoilisin ja touhuaisin muuta jonkun aikaa, sitten menemme rannalle.
Josta tulikin mieleen että aurinkorasvat se on lapsille muistettava laittaa ennenkuin on mentävä.

Tosi kaunis hellepäivä tulossa.

Yhteistyössä