Hakutulokset

1. I

On se liikunta ihmeellista!

Missä hinnoissa tuollainen crosseri nykyään pyörii? Semmoista olen jo jonkin aikaa havitellut mutten ole raaskinut ostaa, nyt rupeaa hääpäivä kolkuttamaan ovella niin voisi miehelle vihjaista :D
  2. I

4d ultrasta :)

Just kyselin kanssa Tampereelta hintaa ja hinta oli 300e! On kuulemma nostaneet hintaa juuri siksi että siellä käy näitä jotka haluavat vain tietää sukupuolen, itse jouduin esikosta käymään kesäkuussa -08 koska epäilivät omalla äitipolilla sydänvikaa, kuitenkaan siihen selkoa saamatta, kävin...
  3. I

Juhlia tiiviiseen tahtiin, miten niistä kaikista selvitään?

Joo siis isännällä on edellisestä liitosta 8-vuotta täyttävä (ja meillä yhteinen 1v, sekä natiaisen LA 06/10), jolle järjestetään kaveri ja sukusynttärit äidin toimesta ja sit miehen suku tulee meillä järjestettäville sukusynttäreille (likka ei niin paljoa meillä aikaa vietää että olisi oman...
  4. I

Juhlia tiiviiseen tahtiin, miten niistä kaikista selvitään?

Hiukan pohjustan tätä hommaa, eli me olemme miehen kanssa menneet maistraatissa vihille 03/09 ja suunnittelimme pitävämme liiton siunauksen ja kahvituksen tässä talvella, nyt kuitenkin uusi raskauteni hiukan hidasti tahtia, ja päätimme pitää kys. juhlat kesällä... Sitten iskikin karu...
  5. I

1v:lle jauhelihaa

Meillä syö likka jo samaa kuin muutkin, eli ihan paistetaan ja maustetaan.
  6. I

Sydänäänet ei kuuluneet 13+3 *kaikki ok*

Toinen raskaus menossa ja tästäkin saatiin sydänäänet kuuluviin vasta 15+? Tosin johtuu ihan tuosta mun rasvamakkarasta juuri tuossa oikeassa kohtaa :laugh:
  7. I

Etävanhempi ja lapsen sairastuminen etävanhemman luona..

Mites se sitten on tälläisessä tilanteessa? Miehen exällä on miehen kanssa yksi lapsi (7v) ja toisen miehen kanssa yksi nuorempi (3v). Meillä on yksi lapsi (1v) ja toinen tulossa miehen kanssa. Ajamme jokatoinen viikonloppu yli 60km hakemaan tätä miehen edellisen liiton lasta, meille ei...
  8. I

Paljonko vois pyytää Carena Double Swingeistä

Mulle voi tarjota hintapyyntöineen ja kuvineen sähköpostiin (osoitteen saa yv:nä) itellä olis meinaan tarvetta tulossa kesäkuuksi :)
  9. I

Mistä sinä olet ostanut omasi?

sannulii löysinkin nyt sen kuvaston/tuotehinnaston suomeksi tupperin sivuilta, tutkin sitä ;)
  10. I

sannulii Mä laitan sulle yv:nä viestiä vielä aiheeseen liittyen :)
  11. I

mm Joo, täytyypi kokeilla varmaan sitäkin vaihtoehtoa. Kiitos kun koitit takoa tälläsen vähän-ulalla-olevan päähän järkeä ;)
  12. I

mm: Sori! Siis just, tässä nähdään kun valvoo puolen yötä kipeen likan kans, mun oma ajatuskatkos, juu siis ei tarvitse liitintä vaan leikataan reikä pussiin ja tylla sinne? :laugh: sannulii Miten oot ite sitä pussia pessyt? Ihan vaan kiinnostuneena kyselen :)
  13. I

sannulii Asusteletko missäpäin? Mietin vaan että täytyisikö oikein treffata vai olisiko mun mahdollista saada jotakin/kuvastoa hinnastoa muulla tavoin, kun olen muutenkin kyllä kaikenmaailman tupperin kipoista ja kapoista kiinnostunut :)
  14. I

mm: Tälläistä http://www.kinuskikissa.fi/?p=9 ajattelin siis kokeilla väsätä ja mietin vaan että miten nuo reunat mahtaa saada noin nätiksi ilman liitintä, ideoita otan toki vastaan jos jokin "helpompikin" ratkaisu löytyy =)
  15. I

kinuski kappas, Tokmanni näköjään kuuluu samaan ketjuun, se löytyy 18km päästä, sinne siis taas alkuviikosta :) Pee: Mä kans tykkäisin kokeilla tehdä kaikkea tolla pikeerillä mutta se taitaa olla aika haastavaa jo aineena käsitellä ettei kovetu ennen aikojaan?
  16. I

mm Ilman liitintä ei vaan taida tuo "koripunos" pursotus oikein luonnistua? :D kinuski Muuten hyvä mut lähimpään Robinhoodiin on mulla n. 250 km, että kyllä niille hintaa tulisi kun hakemaan lähtisi :D
  17. I

Pidätkö yh-äitejä selviytyjinä ja arjen sankareina?

Oma mielipiteeni riippuu ihmisestä, jos on tyyliin viiden lapsen äiti jonka mies on päättänyt kyllästyä ja vaihtaa eukon 20-vuotiaaseen, äiti kuitenkin on kaikkien lapsien kanssa selvinnyt ja itse hoitanut niin silloin on todellinen arjen sankari. Mutta kuten eräs tuntemani henkilö on kolmen...
  18. I

Hitto kun mua kiinnostais niin kovin kans tuo Tupperin pussi mut en lähiseudulta tunne ketään joka olis edustaja ja kauempana asuvat edustajat eivät ole viittineet mulle edes kuvastoa/hinnastoa lähettää vaikka postaritkin olen luvannut maksaa :ashamed: mm: Katselin ite kans noita...
  19. I

Mies lupasi mulle hääpäivälahjaksi vähän keittiövälineitä ja minähän innostuin, nyt olisi siis haussa verkkokauppa josta saisi tilattua mahdollisimman monipuolisen pursotinsetin, ainut varsinainen vaatimus on setille se että pursotinpussin saa pestyä, nyt siis neuvot kehiin mistä tälläinen...
  20. I

Onko normaalia laittaa 4v nukkumaan yöunille viimeistään klo 18

Mielenkiintoista, meillä menee 1v yöunille 22.00, heräilee sitten n. 10.00 ja nukkuu päivällä yhdet 2-3 tunnin päikkärit, ja mua sätitään että likka nukkuu liikaa :o

Yhteistyössä