Mistä sinä olet ostanut omasi?

Mies lupasi mulle hääpäivälahjaksi vähän keittiövälineitä ja minähän innostuin, nyt olisi siis haussa verkkokauppa josta saisi tilattua mahdollisimman monipuolisen pursotinsetin, ainut varsinainen vaatimus on setille se että pursotinpussin saa pestyä, nyt siis neuvot kehiin mistä tälläinen alkuinnostuksen kakkutouhuista saanut ihminen voisi mahdollisesti hyvän setin löytää :)

Hitto kun mua kiinnostais niin kovin kans tuo Tupperin pussi mut en lähiseudulta tunne ketään joka olis edustaja ja kauempana asuvat edustajat eivät ole viittineet mulle edes kuvastoa/hinnastoa lähettää vaikka postaritkin olen luvannut maksaa :ashamed:

mm: Katselin ite kans noita kertakäyttösiä kun niitä sai aika monta samassa paketissa, niihin tosin täytyy erikseen vissiin ostaa sekä iso että pieni liitin tyllien koon mukaan?

mm
Alkuperäinen kirjoittaja Ipsandera:
Hitto kun mua kiinnostais niin kovin kans tuo Tupperin pussi mut en lähiseudulta tunne ketään joka olis edustaja ja kauempana asuvat edustajat eivät ole viittineet mulle edes kuvastoa/hinnastoa lähettää vaikka postaritkin olen luvannut maksaa :ashamed:

mm: Katselin ite kans noita kertakäyttösiä kun niitä sai aika monta samassa paketissa, niihin tosin täytyy erikseen vissiin ostaa sekä iso että pieni liitin tyllien koon mukaan?
Ite en ole käyttänyt liittimiä, toimii ilmankin, kun leikkaa vaan sopivan reiän ;)

kinuski
Mä ostin robin hoodista muutamalla eurolla pursotin pussin, on pestävä ja mukaan tuli useampi vaihtopää. Ja mulla on kokemusta myös tuosta tupperin pursottimesta, ja ihan saman asian ajaa, hinnassa vaan huima ero :).

kinuski
mm Ilman liitintä ei vaan taida tuo "koripunos" pursotus oikein luonnistua? :D

kinuski Muuten hyvä mut lähimpään Robinhoodiin on mulla n. 250 km, että kyllä niille hintaa tulisi kun hakemaan lähtisi :D
Oisko siellä sun nurkilla jotain samaa ketjua kuin tuo robin hood? Tarjoustalo, maxi makasiini, ja mitä näit nyt on? Ja mä kyllä luulen et niitä myydään ihan vaikka sittarissa tai prismassakin. Mä itse olen ollut tupperin konsulentti, ja tupperin tuotteet on kyllä laadukkaita ja hyviä, mutta en silti todellakaan suosittele tota pursotinta, koska tosiaan saat paljon halvemmalla ihan yhtä hyvän.

Pee
Nyt kun asiasta tuli puhetta niin oisko kellään tietoa minkä kokoinen tuo pieni pyöreä pää vois olla, voisko olla se pienin 0,5mm?
http://www.ullanunelma.fi/product_details.php?p=155

Ja sanokaa vielä oonko ihan hullu kun haluan pojan kakkuun tehdä pikeerillä Tikrun kuvan? :D
Kattelen tota kuvaa ja tuntuu että on liian pieniä yksityiskohtia, mutku mä haluuuun!

mm
mm Ilman liitintä ei vaan taida tuo "koripunos" pursotus oikein luonnistua? :D

kinuski Muuten hyvä mut lähimpään Robinhoodiin on mulla n. 250 km, että kyllä niille hintaa tulisi kun hakemaan lähtisi :D
Miksei onnistuisi? Olen kyllä tehnyt koripunostakin, mikä siitä tekisi jotenkin erilaisen? :eek:

kinuski kappas, Tokmanni näköjään kuuluu samaan ketjuun, se löytyy 18km päästä, sinne siis taas alkuviikosta :)

Pee: Mä kans tykkäisin kokeilla tehdä kaikkea tolla pikeerillä mutta se taitaa olla aika haastavaa jo aineena käsitellä ettei kovetu ennen aikojaan?

mm: Tälläistä http://www.kinuskikissa.fi/?p=9 ajattelin siis kokeilla väsätä ja mietin vaan että miten nuo reunat mahtaa saada noin nätiksi ilman liitintä, ideoita otan toki vastaan jos jokin "helpompikin" ratkaisu löytyy =)

sannulii Asusteletko missäpäin? Mietin vaan että täytyisikö oikein treffata vai olisiko mun mahdollista saada jotakin/kuvastoa hinnastoa muulla tavoin, kun olen muutenkin kyllä kaikenmaailman tupperin kipoista ja kapoista kiinnostunut :)

mm
mm: Tälläistä http://www.kinuskikissa.fi/?p=9 ajattelin siis kokeilla väsätä ja mietin vaan että miten nuo reunat mahtaa saada noin nätiksi ilman liitintä, ideoita otan toki vastaan jos jokin "helpompikin" ratkaisu löytyy =)
Siis en tajua miten se liitin liittyy pursotusjälkeen... Ja edelleen, olen tehnyt koripunosta ilman liitintä ja hyvin onnistuu.

Ennen kun edes rupesin esittelijäksi( ja aijon olla vain muutaman kuukauden)
oli mulla jo tuo tupperin pursotin.
ja mun lapsuuden kodissakin oli se.
Siinä kun saa pussiin laitettua pursotin osa liittimen ja siihen voi vauhdella kesken pursotuksenkin niitä päitä.
siis eri kuvioita yms.. ja se kestää meinaan koko loppu elämän...
niin ja tiskinoneesaeen saa laittaa pursotin osat..

sannulii Asusteletko missäpäin? Mietin vaan että täytyisikö oikein treffata vai olisiko mun mahdollista saada jotakin/kuvastoa hinnastoa muulla tavoin, kun olen muutenkin kyllä kaikenmaailman tupperin kipoista ja kapoista kiinnostunut :)
asun pirkanmaalla
mutta voin toki lähettää sulle kuvastoa

mm: Sori! Siis just, tässä nähdään kun valvoo puolen yötä kipeen likan kans, mun oma ajatuskatkos, juu siis ei tarvitse liitintä vaan leikataan reikä pussiin ja tylla sinne? :LOL:

sannulii Miten oot ite sitä pussia pessyt? Ihan vaan kiinnostuneena kyselen :)

mm: Sori! Siis just, tässä nähdään kun valvoo puolen yötä kipeen likan kans, mun oma ajatuskatkos, juu siis ei tarvitse liitintä vaan leikataan reikä pussiin ja tylla sinne? :LOL:

sannulii Miten oot ite sitä pussia pessyt? Ihan vaan kiinnostuneena kyselen :)
Käsin olen sen pussin pessyt.
Tiskiainetta tilkka ja pessyt käsin, Silloin sen pitäisi kestää koko elin ikä.
Se on sellaista kangasta joka on muovisen oloista. Tosi kangasmaista, mutta sisällä sellainen pinnoite että ei tule mikään kerma ulos välistä.

Yhteistyössä