parempi ihminen
On niin helppoa erota, ei ole kykyä yhteistyöhön vaan erotaan heti kun pieninkin vastus tulee.
Paljonko teet töitä/paljonko saat palkkaa? Itsellä myös harkinnassa töitten vähennys, koska pärjäisimme vähemmälläkin rahalla ja olen todella uupunut töihin/arkeen. Niinä viikkoina kun teen 30h töitä, jaksan lasten kanssa paljon paremmin (itsekin kahden lapsen yh).Alkuperäinen kirjoittaja Peipponen:Ainoa ylimääräinen etuus minulle on lapsilisän yh-korotus, vajaa 50e/lapsi. Minimielarin saan myös, 139e/lapsi. Käyn osa-aikatöissä, joten pärjätään tavallisessa arkielämässä ihan OK, vaikka ei voida etelänmatkoista haaveillakaan. Sossussa en ole käynyt koskaan.
peesi...mikä ihmeen sankari yh on en tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:En kumpanakaan.
Pistän piruuttani lusikkani soppaanAlkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Ai LISÄÄ vapaa-aikaa vaikka niitä jatkuvasti kun oot yh..Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Mitähän siinä voisi menettää...? Vaikka elämänkumppanin ja parisuhteen mikä on joillekin kuitenkin tärkäe asia. Sen että on toinen aikuinen arkea jakamassa, toinen joka voi osallistua kotitöihin, viedä lapsia hoitoon ja hakea sieltä. Se aikuinen keskustelukumppani iltaisin, joku jonka kanssa jakaa ajatuksensa ja huolensa sekä ilonsa lapsista. Jonkun joka hoitaa kotona ns. miesten työt. Sen jonkun joka hyvinkin lyhyellä varoitusajalla tarjoaa sinulle sen vapaaillan. Ehkä ison osan perheen tuloista jne.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:Mitä SÄ siinä menetät, päinvastoin SAAT! Saat vapaita sinkkuiltoja, tukia Kelalta ja sossusta ja kaikenkukkuraksi marttyyrin leiman että mä oon yh-äiti! Mitä hittoa siinä menettää??!Alkuperäinen kirjoittaja tulevana äitinä ja parisuhteessa:Todellakin arvostan. Eihän sitä tiedä vaikka jonain päivänä omakin suhde kariutuis..? Ei pidä pitää asioita itsestäänselvyytenä..
Voi kuule kyllä sit on vaikeaa olla yh, jos pitää ees joskus pitää OMAT lapset kotonaankin..