vieras
Osta eineksiä niin ei tarvi kuoria tai pistä se ukkosi kuorimaanAlkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja totaaliyhäri:Se aikuinenhan ei tee mitään näiden hommien lisäksi... ei koskaan käy kaupassa, ei hae lapsia päiväkodista, kuskaa harrastuksiin, ei tee kotihommia jne... Hirveä erohan on tehdä esim 3lle ruokaa eikä kahdelle Salli mun nauraaAlkuperäinen kirjoittaja no:no just näin. Vaikka parisuhteessa olevalla on se toinen puolisko niin onhan sitä työtäkin vastaavasti enemmän. ruoanlaittoa jne on sitä enemmän mitä enemmän taloudessa on henkilöitä.Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:No en automaattisesti kumpanakaan. Jotkut ovat sankareita, esim. totaaliyh:t jotka onnistuvat kasvattamaan lapset kunnolla, hoitamaan kodin ja käymään töissä... Ja jotkut taas ovat luusereita. Ihan samalla tavalla kuin parisuhteessa olevissakin on näitä molempia. Ei mun mielestä yh oo lähtökohtaisesti mikään parisuhteessa elävää parempi.
en mä tiedä. aika paljon olen palstalta lukenut miehistä jotka ovat vaan yksi kakara lisää taloudessa, heidän mielestään jos he käyvät töissä, ei muuta tarvitse tehdä.
eli jos se äijä käy töissä ja maksaa sillä asumisen ja laskut, niin kotihoidontuella olevalle yh:lle yhteiskunta maksaa asumisen ja laskut ja kyllä todellakin minusta on eri asia kuoria perunaa porkkanaa, raastaa salaattia useammalle kuin itselleni ja pienelle lapselle.
Tai vietäppä joskus kuukausi kahden lapsesi kanssa niin että lapsi on aina mukanasi, kun viet roskiksen, kun käyt suihkussa, tapaat kavereitasi... Niin ehkäpä sitten ajattelet toisin... Mieti iltoja jolloin istut yksin kun lapsi nukkuu, ei ole juttukaveria, ei ketään jolle kertoa murheistasi tai iloistasi.. ei ketään joka ottaisi syliin jne...