vierailija
Mitä täällä on uskominen kommentteihin,. kuka kertoilee mitäkin satuja. Riitaisin palsta.Eli sittenkin ilmiannatte tätä keskustelua vaikka olette koko ajan inttäneet ettette ilmianna?
Mitä täällä on uskominen kommentteihin,. kuka kertoilee mitäkin satuja. Riitaisin palsta.Eli sittenkin ilmiannatte tätä keskustelua vaikka olette koko ajan inttäneet ettette ilmianna?
Jotkut todellakin on 24/7 täällä, ei ole varmaan muuta elämää ja vastausta varmaan saat odottaa, oli tosi rumaa kielenkäyttöä usein. Siitä on huomautettukin.Mä kun en seuraa tätä palstaa 24/7 kuten eräät tekee, niin multa on mennyt tuo sun selitys ohi. Eli voisitko vielä kertoa millä perusteella sä oikeutit sen sinun erittäin ala-arvoisen kielenkäytön?
Ei ole huomautettu. Älä nyt keksi tarinoita.Jotkut todellakin on 24/7 täällä, ei ole varmaan muuta elämää ja vastausta varmaan saat odottaa, oli tosi rumaa kielenkäyttöä usein. Siitä on huomautettukin.
Asutko Suomessa?Jotkut todellakin on 24/7 täällä, ei ole varmaan muuta elämää ja vastausta varmaan saat odottaa, oli tosi rumaa kielenkäyttöä usein. Siitä on huomautettukin.
Älä höpise.24/7? Se on mahdotonta. Ihminen kuolee jos ei nuku. Älä nyt liioittele.Jotkut todellakin on 24/7 täällä, ei ole varmaan muuta elämää ja vastausta varmaan saat odottaa, oli tosi rumaa kielenkäyttöä usein. Siitä on huomautettukin.
No ei todellakaan ole. Se on ihan mahdottomuus. Lopeta tuo draamailu. Todellakin muka? Olipa vitsi. Kerro miten se on mahdollista ettei ihminen ikinä nuku?Jotkut todellakin on 24/7 täällä, ei ole varmaan muuta elämää ja vastausta varmaan saat odottaa, oli tosi rumaa kielenkäyttöä usein. Siitä on huomautettukin.
Eilen joku huomautti fania kun oli räyhännyt tosi rumasti hänelle, pitää ottaa vastuu viesteistä.Ei ole huomautettu. Älä nyt keksi tarinoita.
Ai niiku vihaajat ottaa? Älä naurata tuolla saarnallasi. Tiedetään jo ettet lue mitään vihaajien kommentteja ja jos sattumalta luet, oot että olipa söpö kommentti ja niiiin asiallinen jopa. Että hei. Älä saarnaa faneille mitään. Ok?Eilen joku huomautti fania kun oli räyhännyt tosi rumasti hänelle, pitää ottaa vastuu viesteistä.
Minkä ikäinen olet?Eilen joku huomautti fania kun oli räyhännyt tosi rumasti hänelle, pitää ottaa vastuu viesteistä.
Minä otin vastuun siitä. Ei ole minun vika että ette lue mitään täällä. Paitsi ne vihaajien kommentit ja ne on aina niin mukavia. Ai että. Se nainenkin joka kutsui sinua roskasakiksi. Sinun kaveri. Ihanaa sinulle.Eilen joku huomautti fania kun oli räyhännyt tosi rumasti hänelle, pitää ottaa vastuu viesteistä.
Kukaan ei huomauttanut fania.Eilen joku huomautti fania kun oli räyhännyt tosi rumasti hänelle, pitää ottaa vastuu viesteistä.
Ei liittynyt siihen aiheeseen. Mun kaverit ei ole täällä.Minä otin vastuun siitä. Ei ole minun vika että ette lue mitään täällä. Paitsi ne vihaajien kommentit ja ne on aina niin mukavia. Ai että. Se nainenkin joka kutsui sinua roskasakiksi. Sinun kaveri. Ihanaa sinulle.