Hakutulokset

1. I

Pikainen kysymys koskien Seinäjoen Prismaa

Ok, kiitos avusta, käynpä siellä siis huomenna kääntämässä :)
  2. I

Pikainen kysymys koskien Seinäjoen Prismaa

Olen siis huomenna kulkemassa sillä suunnalla ja mietinkin nyt että onko Seinäjoen Prismassa tämä maalien sävytyspalvelu? Piti tänään hakea maalit eteiseen mutta isännälle tulikin työkäsky ja auto meni sen siliän tien sitten, joten "omaan" puljuun en pääse...
  3. I

"kaksiväriset" seinät, keneltä löytyy?

Kiitos paljon, tämä auttoi jo paljon ja tästä hyvä jatkaa suunnittelua eteenpäin :)
  4. I

Kuka siitä puhui? Niin että mä kun käytän koiria ulkona 5-6 kertaa päivässä niin joka käytön jälkeen siivoan kuraa seinästä jos vaikka vahingossa tulee yllätysvieraita? Tarkoitin tuolla "ei näkymisellä" sitä että jos tosiaan joku tulee yllärinä kylään niin ei ensimmäisenä kiinnitä huomiota...
  5. I

Kiitos jotakin tälläistä juuri tarkoitin! Todella upea ;) Mikä sävy tuo alempi on, ja mahtaisiko toimia jonkinlaisen "kerman" värisen yläosan kanssa? Tuossa alemmassa tuskin näkyy kauhean herkästi kuraroiskeet ym. tahmaiset sormen jäljet?
  6. I

Ideioita otan kyllä vastaan kaikenlaista, tahtoo vain miehen kanssa olla hiukan erimielisyyttä kun hän haluaisi puolipaneloinnin ja mä taas tykkään myös kaksivärisyydestä (mutta en paneloituna tehdystä!). Joten jonkinmoinen sopuratkaisu täytyisi keksiä. Ja tuo boordi oli ihan idea, mietin...
  7. I

Kellään kuvia omista "kaksvärisistä" seinistä?
  8. I

vaihtoehtoinen hoito ahdistuneisuushäiriöön

Kiinnostais itseäkin nämä vaihtoehtoiset hoitomuodot, onko tietoa niiden käytöstä raskauden aikana?
  9. I

jäteautonkuskin palkka? kertokaas!

Täällä kun ei nähdä edes unta tuollaisista rahoista, meidän kylä kun on niitä idiootteja täynnä mitkä ajavat toimarillakin 10e/tunti. :laugh: *muoks* Ja tosiaan oma mies ei näihin palkkaehtoisin enää suostunut niin lopetti kun saa yli 4e/tunnille käteen enemmän toiselta alalta...
  10. I

Tämä on tosiaan myös ihan firmasta riippuvainen tuo palkkaus, miehelle osui vaan sellainen "nuuka-piukku" pomo joka jätti viimeisen palkankin maksamatta, että näin, voihan se olla parempi jollakin muulla...
  11. I

Lähdetäänkös kaikki siivoamaan nyt!!

Täällä on aloitettu jo perus "kotisiivoukset" aamusta, eteistä pitäisi tänään ruveta kirjaimellisesti tyhjentämään että pääsisi viikonloppuna mahdollisesti maalaamaan :)
  12. I

Isäntä oli noissa hommissa reilun 1½-vuotta, tarjosivat ensin 7,50e/tunnille renkinä, mutta mies teki toimarilla niin oli hieman eri...
  13. I

tuntipalkasta

Itellä siis juoksee khh, mutta miehellä taitaapi olla nyt 11,20/h ja sahausprosessinhoitoa hän tekee työkseen...
  14. I

Vinkkejä tupakanlopettamiseen?

Sä yllätitkin mut positiivisesti :) minduli mä muuten lopetin aikanaan värkkäämällä ristipistoja :laugh:
  15. I

Tuli mieleen tuosta pyykinpesuketjusta että

5kg kone, 2 aikuista - 1v - ja "osa-aikainen" 7v, sekä kolme koiraa! Mies töissä saha-alalla eli vaatteet todellakin menee vaihtoon jokapäivä, minä hoidan perheen päivittäin kotona ja nuo koirat, eli arvata saattaa missä kunnossa on päivän päätteeksi vaatteet? 1v opettelee pikkuhiljaa itse...
  16. I

Vinkkejä tupakanlopettamiseen?

Usko pois, täältä et saa kun veetuilua koska et oo pystynyt "seinään" lopettamaan, nimim. kokemusta on. Kannattaa kääntyä lääkärin/th:n tai muun vastaavan puoleen.
  17. I

Oon noita värilastuja katsonutkin, niitä on kotona kuten myös värikarttoja, tuntuu vaan se päätöksen teko mahdottomalta kun en tiedä mikä sopisi nykyisen vihreä-valkoisen sisustuksen kanssa yhteen ja mikä kuitenkin olisi sellainen että kun kyllästyy niin uskaltaa sisustuksen väriä vaihtaa...
  18. I

Kuinka usein pesette pyykkiä?

Meillä on näin myös, saattaa siis olla useampi päivä etten katsokkaan pyykikoneeseen päin, ja sit saattaa olla kaksi päivää viikosta sellaista pyykki-vimmaa ettei tosikaan. Meitä on kaksi aikuista, 1v ja "osa-aikainen" 7v.
  19. I

Olemme siis pikkuhiljaa aloittamassa asunnon remontointia, mutta nyt on iskenyt todellinen ongelma, eli en osaa valita yhteen sointuvia värejä! Tarkoitus on siis maalata samanlailla kahteen osaan seinät kun täällä aiheessa http://kaksplus.fi/keskustelu/t1627508 tuo BUBO:n laittamassa...

Yhteistyössä