Hakutulokset

1. M

Sakon uhallako?

No luulis saavan tilapäisesti, kehtasiko tosta joku valittaa kun on satunnaista.
  2. M

Vauva nukkuu edelleen päiväuniaan !!! (klo nyt 21.25)

Kantsis yrittää ite nukkua, vauva voi herätä millon vaan ja alkaa valvomaan.
  3. M

Miten käytte kaupassa 3.5v kanssa, jos teillä ei ole autoa?

No voihan sen nyt rattaisiin laittaa, kävelee sen matkaa kun jaksaa. :)
  4. M

mies tilasi salaa markan epygtiin !

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  5. M

Paljonko teillä menee keskimäärin rahaa lastenvaatteisiin vuodessa?

Varmaan jotain 200 euroa. Kaksi lasta 2 ja 4. Kirppiksiä käytetään paljon, eikä kuljeta rytkyissä. Lahjaksihan niitä myöskin saa.
  6. M

KALLUPPI, miten käyttäydyit synnytyksessä??

Itellä kaksi nopeaa luomua, pahimmat vaiheet yritin keskittyä vaan tilanteeseen, eikä tullu hirveesti huudettua. Mutta kyllä jos mies mies ois kättä alkanu silittelee, niin ois hermo menny. On se vaan jännä, miten itellä ainakin se kipu loppu siihen kun lapsi oli ulkona. ( Mitä nyt sit nää...
  7. M

KALLUPPI, miten käyttäydyit synnytyksessä??

Eli, muutuitko raivohäräksi vai olitko rauhallinen kun kivut olivat kovimmillaan? Mietin, että millasiakohan tapauksia kätilöt joutuu kestämään.:)
  8. M

Kristittyjen ja juutalaisten suhde?

Tietääkseni juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa, mutta eihän juutalainen välttämättä edes usko Jumalaan, se on henkilökohtainen asia. Eli yksilökohtaista.
  9. M

Mitä tässä tapauksessa voi tehdä? Kuluttajansuoja asiaa...

Soita vaikka eka kuluttajainsuoja-asiamiehelle
  10. M

Hyvä ensipotta?

No sellanen yleiskokonen, ei varmaan kannata ihan minipottaa ostaa.
  11. M

suositelkaa puhelin, halpa

Ostin uuden Samsungin Tuurista äskettäin, 29,90? Tosi hyvä akku, muuten ihan perus puhelin.
  12. M

tietääkö kukaan si-rokotteesta ja vesirokosta...

Onhan siinä tietty se että jos menee sinne ruuhkaseen rokotukseen vesirokkosen lapsen kans.. Eli kysy neuvolasta mitä ajattelevat.
  13. M

tietääkö kukaan si-rokotteesta ja vesirokosta...

Meillä oli enterorokko ja sen jälkeen ei heti pistetty mpr-rokotetta vaan odotettiin se kuukausi. Ei kuulemma tehoa välttämättä niin hyvin. Mut mun mielestä tuo odotus ei koske kaikkia rokkoja vaan joitain tiettyjä. En usko että vesirokkoa. Kysy neuvolasta niin kertovat.
  14. M

Olen saanut parhaan joululahjan jo nyt!

Aivan, siitä tulee hyvä mieli:)
  15. M

Tarjoaisitko rahaa tässä tilanteessa?

oliko kalliit, voin antaa niistä rahaa, ja tuskin ottaisi
  16. M

Minua pelottaa antaa huutiksessa negatiivinen palaute

tietysti negatiivinen, jos et tyytyväinen ollut, ei se sun kaupanteko siihen tyssää, jos se kostaa. Eikä niin välttämätä edes käy!
  17. M

lasten sairaanhoitoILMAISTAKO?

Olen kuullut puhuttavan että suomessa lasten terveydenhuolto on ilmaista. Taisi olla kuulopuheita kun korvien putkituksesta läjähti melkein 90 euron lasku..

Yhteistyössä