Minua pelottaa antaa huutiksessa negatiivinen palaute

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kun kuitenkin heti saa kostonegan. Ostin tuhansia palautteita omistavalta tuotteen joka ei ollut kuvauksen mukainen mutta myyjä ei nähnyt siinä mitään vikaa. Pitäisikö vaan niellä kiukku ja antaa olla?

Minuu harmittaa kun on kohdalle osunut niin monta kehnoa ostajaa / myyjää, että olen saanut PALJON aiheettomia kostonegoja. Yksi aiheellinenkin on joukossa mutta loput pelkkää huuhaata. Tekis mieli tehdä kokonaan uusi tunnus ja katsoa vähän tarkemmin kenen kanssa tekee kauppoja. Sais nuo negat pyyhkästyä pois. :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:
Minuu harmittaa kun on kohdalle osunut niin monta kehnoa ostajaa / myyjää, että olen saanut PALJON aiheettomia kostonegoja. Yksi aiheellinenkin on joukossa mutta loput pelkkää huuhaata. Tekis mieli tehdä kokonaan uusi tunnus ja katsoa vähän tarkemmin kenen kanssa tekee kauppoja. Sais nuo negat pyyhkästyä pois. :(
Mullakin on vasta pari palautetta, kun oon tehnyt aika vähäisesti kauppoja. Ihan rehellisesti en oo sen takia uskaltanut antaa negoja :(

joo
Inhoan tehdä kauppaa tuhatpalautteisten vuoksi juuri tuosta syystä. Itse on ihan pisut housussa, että meneekö kaikki nyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti, ja sitten vastapuoli pettääkin! Eikä voi antaa huonoa palautetta, mikä siinä tuhannen pistearvossa ei vaikuta edes prosentin verran, koska siitä tulee heti huono palaute mikä heittää omaa palautetta prosenttikaupalla alaspäin.

Kerran olen sellaisen kanssa tehnyt ja tuotteen nouto viivästyi niin monta viikkoa, että neutraali olisi ollut aiheellinen. Jätin sitten koko palautteen antamatta eikä ostajakaan palautetta antanut.

Mun mielestä toi on niin hurjan kurjaa kun itse tekee kaiken oikein, toinen mokaa kaupat, mielestäni ansaitsen positiivisen palautteen enkä kostonegaa. Itsekin sille yhdelle ketä minul antoi aiheellisen negan, ni positiivista koska hän hoiti hommansa ok ja niin minäkin kun ilmotin etten pystykään noutamaan tuotetta (vain nouto, enkä saanutkaan pakua käyttöön), niin ansaitsin kyllä sen negan. Mut...

Äyyyy. Tekee niin mieli vaihtaa tunnusta nyt. Niin paljon huonoa mainetta ilman syytä.

vieras
Mä huusin sieltä kengät myyjältä jolla on tuhannen postitiivistä ja muutama nega (mut ne oli annettu muutama vuosi sitten ) Kuvauksessa oli ihan erillaiset ja eri kokoiset mitä mä sain :( Myyjän kommentti oli et sait halvalla kalliit popot, ei hän lähde mitään palautuskuluja makselee tai niitä oikeita lähettämään.. Annoin sitten negan koska mun mielestä olis edes pitänyt kertoa oikea koko, joo mä käytän kokoa 37 ja todellakin huudan 40 nroiset :(

Sain sitten ite kanssa negan, koska en ollut kuulema edes maksanut mitään ja nipotan turhasta

huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä huusin sieltä kengät myyjältä jolla on tuhannen postitiivistä ja muutama nega (mut ne oli annettu muutama vuosi sitten ) Kuvauksessa oli ihan erillaiset ja eri kokoiset mitä mä sain :( Myyjän kommentti oli et sait halvalla kalliit popot, ei hän lähde mitään palautuskuluja makselee tai niitä oikeita lähettämään..
Tää nyt on oikeasti jo petos. Olisin tehnyt rikosilmoituksen ihan kiusallanikin.

sire
Sama homma,tosin myyjänä..hyvä jos uskallan antaa negaa lunastamattomista huudoista.Tänään annoin ekaa kertaa,harmitti kun 17 kohdetta huusi ja yli kuukauden olen odotellut..mutta ajattelin että itsekin ostajana en säikähdä negaa jos sen saaja vastaa asiallisesti palautteeseen ja varsinkin mistä se on tullut

ap..sun kohdalla yhteys ylläpitoonkin,selkeä petos!!

Mä oon kanssa saanut syytöksiä että en muka ole maksanut jotain tuotetta, vaikka olen lähettänyt myyjälle screenshotitkin tiliotteista ja niitä ei vissiin kauheen helpolla väärennetä. Samaten kun yksi paketti hukkui postissa niin sain kauheat huudot että minä olen kusettaja ja että asia menee poliisille. Siinä sitten hätäpäissä postista kyselemään, meni kk niin paketti löytyi ja pääsi perille. Kiva saada negatiivista vaikka nämä on ihan minusta riippumattomia syitä.

Tuostakin vielä kun syytettiin etten muka maksanut, maksoin parikymppiä yhteensä paidasta ja shortseista postikulut päälle, tuotteita en ole saanut vieläkään vaikka rahat laitettu aikapäiviä sitten. :/ Syytetään vaan valehtelusta vaikka olen todisteeni näyttänyt. Ihan älyttömän kurjaa.

vieras
no minulla on muutama sata positiivista ja yksi negatiivinen ja takuulla tulee pian toinen kostonega mut aikani nielin aina pettymykset enkä enää. Annan negan jos on aihetta ja sillä siisti, vaikka vastapuolella olisi kymmenentuhatta positiivista. Muutenkin tuntuu että noi tuhatpalautteiset myy mitä vaan ja sit vuolassanaisesti pitäisi kiitellä ja kumarrella.

Joo en mä kyllä oikein ymmärrä tuota vuolassanaista kiittelyä ja persvaon lipittelyä. "Ihanat kaupat ja ihana myyjä ja miljoona +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ihanaa ostan häneltä kaiken jatkossakin!"

Itse tyydyn ihan inhimilliseen "Kiitos ostajalle / myyjälle hyvistä kaupoista. ++"

Yhteistyössä