vieras
kun kuitenkin heti saa kostonegan. Ostin tuhansia palautteita omistavalta tuotteen joka ei ollut kuvauksen mukainen mutta myyjä ei nähnyt siinä mitään vikaa. Pitäisikö vaan niellä kiukku ja antaa olla?
Mullakin on vasta pari palautetta, kun oon tehnyt aika vähäisesti kauppoja. Ihan rehellisesti en oo sen takia uskaltanut antaa negojaAlkuperäinen kirjoittaja Charlize:Minuu harmittaa kun on kohdalle osunut niin monta kehnoa ostajaa / myyjää, että olen saanut PALJON aiheettomia kostonegoja. Yksi aiheellinenkin on joukossa mutta loput pelkkää huuhaata. Tekis mieli tehdä kokonaan uusi tunnus ja katsoa vähän tarkemmin kenen kanssa tekee kauppoja. Sais nuo negat pyyhkästyä pois.
Tää nyt on oikeasti jo petos. Olisin tehnyt rikosilmoituksen ihan kiusallanikin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä huusin sieltä kengät myyjältä jolla on tuhannen postitiivistä ja muutama nega (mut ne oli annettu muutama vuosi sitten ) Kuvauksessa oli ihan erillaiset ja eri kokoiset mitä mä sain Myyjän kommentti oli et sait halvalla kalliit popot, ei hän lähde mitään palautuskuluja makselee tai niitä oikeita lähettämään..