Vauva nukkuu edelleen päiväuniaan !!! (klo nyt 21.25)

• Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti
kk
2,5 kk nukahti kunnon päiväunilleen vasta klo 18. Mitähän ens yöstä tulee? Käydään yöunille yleinsä siinä klo 23 aikaan ja vauva nukkuu 8-9 asti.

En vaan viitsisi herättää toista kun nyt on kerrankin omaa aikaa, eikä mitään kotihommia. Mieskin on lätkämatsissa...

noin ne sit yöllä huutaa ja syö
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
2,5 kk nukahti kunnon päiväunilleen vasta klo 18. Mitähän ens yöstä tulee? Käydään yöunille yleinsä siinä klo 23 aikaan ja vauva nukkuu 8-9 asti.

En vaan viitsisi herättää toista kun nyt on kerrankin omaa aikaa, eikä mitään kotihommia. Mieskin on lätkämatsissa...
Eiköhän olisi kannattunut herättä ja sdyöttää päivällinen ja iltapal? Mitäs teit kun et malttanut hoitaa?

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja noin ne sit yöllä huutaa ja syö:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:

Eiköhän olisi kannattunut herättä ja sdyöttää päivällinen ja iltapal? Mitäs teit kun et malttanut hoitaa?
2,5-kuukauden ikäiselle "päivällinen ja iltapala"? Meillä ei ainakaan tossa iässä syöty muuta kuin tissiä, eikä ollut minkäänsorttista rytmiä vielä. Miksi ihmeessä pitäisi mennä herättämään pieni vauva?

kk
No tulee joo varmasti pitkä yö. Itse oon ollu kuumeessa koko päivän ja jotunu kaikenlaisia kotiaskareita tekemään, joten nyt kun on parempi olo haluan antaa vähän aikaa itselleni. Vauva on ollut ilosella ja kovin leikkisällä tuulella tänään eikä ole malttanut nukkua.

Kyllä mä kohta menen herättelemään. Ja vaikka valvoiskin yöllä, ei hän onneksi huuda, ainoastaan jos on kova nälkä ja senhän asian saa helposti korjattua :)

-ap

kk
Baby herännyt, vaippa vaihdettu, pyykit ripustettu ja vauva syötetty. Tyytyväisenä imee leikkipupunsa kovaa sitterissä <3 Ja mies just ilmoitti että katsoo NHL matsin suorana (alkaa klo 02.00) eli ei haittaa jos vauva valvoo :)

Yhteistyössä