Sakon uhallako?

• Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti
yks
Rivarien pihatiethän ovat usein ns. pelastusteitä joihin ei saisi parkkeerata. Mutta, sanookaapas mitä tekisittä tässä tapauksessa?
Meidän ovelle on parkkipaikalta 100 metriä. Minä olen yksin päivät kotona ja mullon täällä seurana pikkuvauva (raskaassa kantokopassa) ja isokokoinen (16 kg) taapero, joka ei suostu vielä kävelemään ulkona. Joskus on pakko minun tehdä reissu autolla noiden kahden kanssa ihan itsekseni ja tuo matka parkkipaikalle kahta lasta kantaen kesti viimeksi 15 min. (isomman kun laittoi maahan huilatakseni, se konttas aina takas tulosuuntaan tai milloin minnekin).
niin, että enkö melkein saakin parkkeerata auton talon eteen siksi aikaa että mies tulee töistä.. ? 0=) Vai pitääkö mun hankkia matkarattaat joita sit kuletan aina autoon ja takas..
Niin ja pihatie on sellanen kierros ja auton saa parkkeerattua nii reunaa, että siitä pääsee ohi.

Tajuskohan tuosta kukaa mitään ? :D

vieras
Siis siks aikaa kun haet auton, lykkäät muksut kyytii ja hurautat pois. Ei sitä kannata koko päivää joka päivä siinä pitää, voi joku naapuri kunnolla hermostua. Joillekkin toi naapurien pysäköinti on punanen vaate.

Mun puolestani voisit parkkeerata.
Meillä oli vanhassa asunnossa samanlainen tilanne ja kerran kun tulin kaupasta ja ajattelin antaa auton olla puoli tuntia oven edessä (että mies tulee kotiin) niin talopoliisinaapuri oikeesti soitti poliisit...
Mut en saanut sakkoja en, poliisit olivat lähinnä huvittuneita tilanteesta :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis siks aikaa kun haet auton, lykkäät muksut kyytii ja hurautat pois. Ei sitä kannata koko päivää joka päivä siinä pitää, voi joku naapuri kunnolla hermostua. Joillekkin toi naapurien pysäköinti on punanen vaate.
en kai mä noita viitti itsekseen jättää :O Lähetään liikenteeseen yleensä yhessä miehen kanssa, vien hänet töihin ja lähen lasten kans asioille. Kotiin paluu on siis vaan se ongelma :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en kai mä noita viitti itsekseen jättää :O Lähetään liikenteeseen yleensä yhessä miehen kanssa, vien hänet töihin ja lähen lasten kans asioille. Kotiin paluu on siis vaan se ongelma :/
Nii ja täällä ollaan vuokranantajan puolelta aika tarkkoja tuosta pysäköinnistä :/

Yhteistyössä