ap
Tällä palstalla aina haukutaan ettei ton ikäsen ikästä voi laittaa enää rattaisiin.. Miten sitten? Siis jos kauppa ei ole ihan liki ja ostettavaa on PALJON?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kävellen kun 1v istuu rattaissa. Ei tosin haeta koskaan isoja ostoksia kävellen...jos olis pakko niin mentäs useampaan kertaan viikossa.
Miten ihmeessä et saa pyörällä kuljetettua mitään? Mulle on siis aivan sama minkäikäinen lapsi istuu rattaissa, mutta kiinnostaa miksei pyörällä kamat kulje?Alkuperäinen kirjoittaja ap :Mun poika ei jaksa polkea 3.5km yhteensuuntaansa Tulee niin kalliiksi, kun käydään aina tossa lähikaupassa.. Huomenna ajattelin laittaa pojan rattaisiin ja mennä kunnolla kauppaan. Ja siis pyörällä en tykkää mennä, en saa kuljetettua mitään..
Ei kai tässä sitä kysytty, vaan että miten ton ikäisen kanssa käydään kaupassa ilman autoa? Samalla tavalla kai sitä autossa istutaan, kuin rattaissa tai pyörän kyydissäkin.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:miksi pyörän peräkärry tai pyörän kyydissä olo on ok, mutta rattaat ei?
Tarkotin että en saa tavaraa tarpeeksi, etukoriin ei paljon mahdu eikä reppuun... Rattailla menee mielestäni enemmän ja painavampaa tavaraaAlkuperäinen kirjoittaja Jenis:Miten ihmeessä et saa pyörällä kuljetettua mitään? Mulle on siis aivan sama minkäikäinen lapsi istuu rattaissa, mutta kiinnostaa miksei pyörällä kamat kulje?Alkuperäinen kirjoittaja ap :Mun poika ei jaksa polkea 3.5km yhteensuuntaansa Tulee niin kalliiksi, kun käydään aina tossa lähikaupassa.. Huomenna ajattelin laittaa pojan rattaisiin ja mennä kunnolla kauppaan. Ja siis pyörällä en tykkää mennä, en saa kuljetettua mitään..