NO KUULE KATSO KARTASTA!ihan on siellä afrikassa päin.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Missä on EPYGTI?Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
ja HINI on se terndinimitys sikainflunssalle.
Nää on ärsyttäviä. Pitää päästä kerrankin leuhkimaan, kun osaa itse paremmin jotain. Joo huomasit "pelle" ihan hienosti, että on ap:llä kirjoitusvirheitä. Kunnia siitä sulle. Huonoja tapoja osoittaa, että alat haukkumaan ketään sen perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja pelle:Hahaha... mulla on sua kuvaava trendinimi: Vajakki!Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
ihan selkiästi salakieltä... markka on joku vosu/strippari ja epygti on firman pikkujoulut :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mihin sun tarvii lähtee? Se markkahan sinne epygtiin menee (missä tuo paikka sitten ikinä lieneekään...). :xmas:
Mä pelkään tota sikanuhaa En ole saanu edes rokotetta varmaan ennen matkaa.Alkuperäinen kirjoittaja siis:Tilasko itelleen vaan vai koko perheelle? Miksi et voi lähteä? Kyllä sen H1N1:n saa täällä Suomessakin vähintään yhtä todennäköisesti kuin Egyptissä.
HaljotkaaAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Yleensä en kauheasti reagoi kirjoitusVIHREISIIN.. Mutta NYT meni kyllä niin yli että :kieh: :kieh:
EPYGTI
HINI
TERNIDINIMITYS
MARKKA jne...
:flower: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KUULE KATSO KARTASTA!ihan on siellä afrikassa päin.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Missä on EPYGTI?Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
lieneekö kyseessä Egypti? juu, se on siellä Afrikassa päin... Taitaapi olla ihan Afrikan mannerta peräti :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KUULE KATSO KARTASTA!ihan on siellä afrikassa päin.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Missä on EPYGTI?Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
Tasan tarkkaan sellaista karttaa EI ole olemassakaan, mistä löytyisi Epygti-niminen valtio. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KUULE KATSO KARTASTA!ihan on siellä afrikassa päin.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Missä on EPYGTI?Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
Ei löytynyt vaikka kuinka katsoin ja vielä googletinkin ja löytyi vaan tää sun aloitusAlkuperäinen kirjoittaja ap:NO KUULE KATSO KARTASTA!ihan on siellä afrikassa päin.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Missä on EPYGTI?Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
Alkuperäinen kirjoittaja Tsii:HaljotkaaAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Yleensä en kauheasti reagoi kirjoitusVIHREISIIN.. Mutta NYT meni kyllä niin yli että :kieh: :kieh:
EPYGTI
HINI
TERNIDINIMITYS
MARKKA jne...
Hyvää matkaa muuten! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ap:KYLLÄ OOTTE ILKEETÄ SAKKIA EN VOI MUUTA SANOA! JATKAKAA PIKKUPIIRIENNE PYÖRITYSTÄ, MINÄ POISTUN.
Ei kai tässä muutakaan voi. Hajosin ainaki ihan totaalisesti kun tän ketjun luin.Alkuperäinen kirjoittaja mievaan08:Alkuperäinen kirjoittaja Tsii:HaljotkaaAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Yleensä en kauheasti reagoi kirjoitusVIHREISIIN.. Mutta NYT meni kyllä niin yli että :kieh: :kieh:
EPYGTI
HINI
TERNIDINIMITYS
MARKKA jne...
No pyydän anteeksi omasta puolestani, jos pahoitit mielesi. Mä oikeasti kuvittelin, että teit tämän aloituksen ja kaikki nuo hauskat kirjoitusvirheet vain hauskuuttaaksesi palstalaisia. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:KYLLÄ OOTTE ILKEETÄ SAKKIA EN VOI MUUTA SANOA! JATKAKAA PIKKUPIIRIENNE PYÖRITYSTÄ, MINÄ POISTUN.
Vähän nuiva huumori sulla, kun ei ton paremmin lohkea...Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Tasan tarkkaan sellaista karttaa EI ole olemassakaan, mistä löytyisi Epygti-niminen valtio. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KUULE KATSO KARTASTA!ihan on siellä afrikassa päin.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Missä on EPYGTI?Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!
Kummalla? Mun mielestä tuossa ei kyllä lohkee kummallakaan.Alkuperäinen kirjoittaja siis:Vähän nuiva huumori sulla, kun ei ton paremmin lohkea...Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Tasan tarkkaan sellaista karttaa EI ole olemassakaan, mistä löytyisi Epygti-niminen valtio. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KUULE KATSO KARTASTA!ihan on siellä afrikassa päin.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Missä on EPYGTI?Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO KSI TE PALLOAIVOT TAJUSITTE ETTÄ TOSSA OLI TYPO TOSSA OTSIKOSSA!!!!MATKAN TILASI IHAN KUULKAA SINNE EPYGTIIN!!!HALJOTKAA!!!!!11!