Hakutulokset

1. Chala

Miksi riistit lapsiltasi vuosia kanssasi?

Ilmeisesti aika suora vastine eilen pyörineeseen 'lapset = menetetty nuoruus' -ketjuun :D
  2. Chala

Huomenta

Aamu alkoi loistavasti. Sai herätä hyvällä tuulella rakkaan vierestä (vaikka nukuinkin huonosti), viikonloppu edessä ja paljon hassunhauskaa tekemistä, tein eilen tarjouksen asunnosta ja se hyväksyttiin, olis muutto toiselle paikkakunnalle edessä ja kylkiäisinä tulee vielä uudenkarhea...
  3. Chala

kolari

Todella epätodennäköistä että tuollaisesta mitään yhteydenottoa tulee. Jos tulee, niin kerrot tilanteen kuten se meni ja jäät odottamaan jatkotoimenpiteitä. Kuten sanottu, ihan yhtä hyvin voi sun naapuri tai sen kummin kaima päättää vähän rahastaa, ja ilmoitella omista kolhuistaan poliisille...
  4. Chala

Viikonloppuna treffit

Kyllähän sitä helpostikin ihastuu ihmiseen juttujen perusteella. Tietenkin voi olla että se on vain illuusiota ja haavekuva murenee kun tapaatte, toisaalta voi olla että synkkaa juuri yhtä hyvin kuin kuvittelit. Ei muuta kuin onnea :)
  5. Chala

Onhan se tietysti äideille kiva, että saa laittaa lapset hoitoon ja viettää vapaa-aikaa kokopäiväisesti

Tämä oli mulle sellainen moraalinen dilemma töihin lähtiessä äitiysvapaiden jälkeen, etten voinut harkita päiväkoteja vaihtoehtona : /
  6. Chala

Miksi heitit nuoruutesi hukkaan tekemällä lapsia?

Mun mielestä on äärimmäisen hienoa ja pelkästään positiivinen juttu, jos sellaiset ihmiset jotka kokevat nuoruuden valuvan hukkaan kersojen myötä, eivät lisäänny ennen neljääkymppiä. Mä olen ihan tyytyväinen tilanteeseeni vaikka nuoruus olisikin hävitetty ja kadotettu tuon kamalan...
  7. Chala

Hirveät kuukautiskivut...

Tulehdusarvot koholla ja arvelevat olevan alkava tulehdus, muttet saanut mitään lääkkeitä? Mit vit?
  8. Chala

kolari

Sä et olisi poliisien paikalle kutsumisella silloin välttää mitään, nyt vältit sentään suorat sakot, jotka olisit saattanut itsekin saada tilanteesta. Vedä henkeä ja relaa. Kuten jengi täällä hokee, kuka tahansa voisi alkaa tehtailemaan rikosilmoituksia että olet heitä päin puskenut jos vain...
  9. Chala

Alkioiden luovutus

En luovuttaisi. En pystyisi olemaan sinut sen kanssa, että jos vastaan tulee omaa lasta muistuttava tyyppi, hän voisi aidosti olla lapseni sisarus. Lapsettomuudesta kokemusta kyllä, haluaisin olla niin jalo että soisin muille mahdollisuuden, mutta en ihan noin "valmiilla" setillä kuin se...
  10. Chala

Viikonloppuna treffit

Avoimin mielin vaan ja tilanteen mukaan. Ei mikään ole liian hullua jos jotain todella haluaa. Sit jos ei niin ei. Go for it ja loistavaa viikonloppua!
  11. Chala

Oi kaikkitietävät plussalaiset käännösasiaa enkku/suomi

*Huutonaurua* :laugh: :laugh:
  12. Chala

Siis niin ihana "Koira paskoo" -lamppu! Tahtoo!!

Ei helvata tää on hieno :laugh:
  13. Chala

Onhan se varmaan hauskaa ryypätä, rellestää ja matkustella esim. vanhempien rahoilla, mutta kun oma nuoruus oli sellaista työssäkäyvän arkea, kavereiden kanssa mentiin joo, mutta eipä sitä ylimääräistä niin paljon ollut että olisi tehnyt mieli kovin pitkiä ulkomaanreissuja suunnitella tmv. Mutta...
  14. Chala

En heittänyt. Mulla on upeat lapset jotka toivottavasti itsenäistyy aika kiitettävästi ennen kuin olen eläkkeellä, elän tälläkin hetkellä hyvin vapaata elämää, enemmän tulee taloudellisia pakotteita asumiseen liittyen kuin lapsiin, töissä ikävä kyllä joutuu käymään että pärjää kivasti ja on...
  15. Chala

Kipuraja 20km asunnon etäisyydelle keskustasta. Mikä on oma kipurajasi?

Haluan palvelut lähelle, hyvät lenkkimaastot sekä jalkaisin että pyörällä, hyvät julkiset kulkuyhteydet ja myös järkevän kulun mahdollisimman ruuhkattomassa maastossa omaa autoa ajatellen suurille pääteille. Mihin tässä nyt muutto kohdistuu on 1km säteellä koulut, päiväkodit, kaupat ja ns...
  16. Chala

Kumpaa seuraatte, sydäntä vai järkeä?

Olen ehdottomasti samaa mieltä. Samankaltaisten "ongelmien" parissa olen myös paininut viime talven ja tämän kevään, tehnyt tässä ihan hullulta vaikuttavia päätöksiä ja olen paniikissa mutta todella tyytyväinen.
  17. Chala

Kuka kustantaa häät?

Itsekeskeisyys kunniaan. Jos on varaa pitää julmetut kirkkohäät satoine vieraineen ja viina virtaa yöt läpeensä niin by all means, jos taas varaa on vain maistraatin lupamaksuihin niin sinne siis. Jos ei siihenkään, ei varmaan tartte mennä naimisiin.. Ja todellakin tarkoitan että pariskunnalla...
  18. Chala

Miten niitä menoja voi karsia, kun rahat ei riitä?

:laugh: A: Ei ole olemassa autoa johon ei tule korjauksia 5 vuoteen. Fakta. B: Ei ole olemassa autolainaa josta ei juokse korkoja. Fakta. Buhahaa sinä ja sun autosi :D Anteeksi, miehesi auto ;)
  19. Chala

Pelkääkö muut toden teolla narkkareita?

En. Suhtaudun kaikkiin ihmisiin tietyllä varauksella ja seuraan ihmisten käytöstä ja elekieltä. Jos joku antaa aihetta kiinnittää enemmän huomiota, saattaa olla että otan vähän etäisyyttä tai pidän tarkoituksella matalaa profiilia. Hyvin harvoin tulee tilanteita joissa pitäisi olla jotenkin...
  20. Chala

Onko äitienpäivän idea se, että äidit pääsee viettämään laatuaikaa ilman lapsia?

Jos se on se miten äitienpäivää haluaa viettää niin by all means. Mä haluan viettää sen erityisesti lasteni kanssa, kuten joka vuosi tähän saakka. Sitten kun ovat tarpeeksi isoja kapinoimaan voivat keksiä muuta tekemistä kuin mun viihdyttämiseni :D

Yhteistyössä