Viikonloppuna treffit

• Viestiketjun aloittaja Mitä mä teen?
  • Ensimmäinen viesti
Mitä mä teen?
nettityypin kanssa. Ollaan sovittu et nähdään julkisella paikalla mutta mua tää tyyppi kiinnostaa aika paljon ja olemme kirjotellu paljon! Niin kysynkin nyt...jos ja kun viihdymme niin onko ihan järjenvastaista lähteä tyypin luokse...? Mitään seksiä ei tule olemaan enkä usko että on mikään sellainen tyyppikään.Itseäni tämä tyyppi kiinnostaa ihan oikeasti.Monta tyyppiä treffanut ja nyt tuntuu ensimmäisen kerran siltä että tässä tyypissä on jotain sellaista että haluan tietää vieläkin lisää.

Mitä mä teen?
Avoimin mielin vaan ja tilanteen mukaan. Ei mikään ole liian hullua jos jotain todella haluaa. Sit jos ei niin ei. Go for it ja loistavaa viikonloppua!
Tää tyyppi on jo järkännyt vaikka ja mitä joten odottaa ilmeisesti hänkin kovasti näitä treffejä tai sitten tekee näin kaikkien kanssa.Itse kun olen nettityyppien kanssa käynyt vain kuopillisella kahvia ja kotiin.Nyt jo mielessä että en halua varmaan näiden treffejen loppuvan ollenkaan:D Ja pelkään että on liian suuret odotukset ja sitten petyn.Tuntuu kuin olisi perhosia mahassa ja pieni ihastuminen jo tapahtunut:O

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mä teen?;29910282:
Tää tyyppi on jo järkännyt vaikka ja mitä joten odottaa ilmeisesti hänkin kovasti näitä treffejä tai sitten tekee näin kaikkien kanssa.Itse kun olen nettityyppien kanssa käynyt vain kuopillisella kahvia ja kotiin.Nyt jo mielessä että en halua varmaan näiden treffejen loppuvan ollenkaan:D Ja pelkään että on liian suuret odotukset ja sitten petyn.Tuntuu kuin olisi perhosia mahassa ja pieni ihastuminen jo tapahtunut:O
Kyllähän sitä helpostikin ihastuu ihmiseen juttujen perusteella. Tietenkin voi olla että se on vain illuusiota ja haavekuva murenee kun tapaatte, toisaalta voi olla että synkkaa juuri yhtä hyvin kuin kuvittelit. Ei muuta kuin onnea :)

Yhteistyössä