Hakutulokset

1. E

.

Mä sanoisin että kirjoita. Tuskin se mitään muuttaa hänen kohdaltaan, mutta uskoisin kyllä hänen lukevan sen ja arvostavankin sitä. Mutta lähinnä ajattelen sinua, kuinka paljon se häirisi sinua myöhemmin isäsi mentyä pois, että et sitä tehnyt tai saanut kerrottua niitä asioita.
  2. E

Onko teillä tytöt isin tyttöjä ja pojat äidin poikia?

Aivan täysin noin. Välillä jopa rasittavasti poika vain äidin kelpuuttais.
  3. E

Valjaat taaperolle?

Multa =) Lastentarvikkeesta, ja ihan muistaakseni Prismassa ja Cittarissakin ollut myynnissä.
  4. E

Miten saan pohjaan palaneen kattilan puhtaaksi?

Mä ite oon puhdistanut niin että laitan soodavettä kiehumaan ja ihan tiskiharjalla sitä kiehuvaa pesen... Välillä vaihdan puhtaan veden ja soodaa sinne.
  5. E

Vauvarokkoako?

Oletettavasti tähän "flunssaan" liittyvää. Meillä tuo näppyisyys kesti noin vuorokauden eikä haitannut lasta mitenkään. Tietääkseni vauvarokko nostaa nopeasti korkean kuumeen, n.40 paikkeille ja on hieman vaihtelevasti sen 3vrk jonka jälkeen näpyt. Lääkäri tosin oli sitä mieltä että meillä...
  6. E

Vauvarokkoako?

Vauvarokko tietääkseni nostaa ensin sen n. 3pv kestävän korkean kuumeen. Meilläkin tällähetkellä tosin vain vatsassa tuollaista pientä näppyä, mutta myös flunssaa ja lämpöä.

Yhteistyössä