Hakutulokset

1. E

Ihanaa, lunta on PALJON. Heti aamusta muksut meni ulos *kuva*

Meilläkin pihaa kolatessa syntyi jo lapsille pieni liukurimäki ja lisää hiljalleen leijailee alas :heart:
  2. E

Miksi meidän vauva 9kk pysyy vaan aika laihana?

Meillä tyttö 1v. 11kk ja painoa 9,2kg.
  3. E

Mitä odotettavissa? Nestettä korvissa...

Mulla itellä oli tuossa taanoin nestettä niin jos antibiootti ei olis auttanu olis puhkastu. Eli en tiedä, mutta mahdollisesti samantien puhkasevat että neste tulee pois.
  4. E

kuinka monella on mennyt vedet muttei ole tullut supistuksia vaan..

:wave: Molemmista tullut kalvoihin reikä hieman ylemmas ja vedet loiskunut. Jouduttu käynnistämään. Nopeat synnytykset eikä kovin kivuliaatkaan.
  5. E

Lasten ikä/kengän koko

Juu jokatapauksessa lapsi tulee kauppaan mukaan ja siellä vielä sovitetaan. Mutta kun ei niitä villasukkia ihan vielä oo tarvinnut niin tulipahan mieleeni tuollainen =)
  6. E

Lasten ikä/kengän koko

Kysäsenpä tässä ketjussa että minkäs kokoiset ostaisitte talvikengät kun tänään sillä "seisomalaudalla" mitattu sopivaksi kengänkooksi 20 ja tämä siis sisältää ne käynti jne varat. Mutta ostaisitteko vähän isommat että menisi reilusti villasukka kuitenkin kenkään?
  7. E

Madonnan keikalle lähtevät pinoon!

Olin eilen Tallinnan keikalla. Hauskaa keikkaa kaikille :)
  8. E

ainakin joensuus seppäläs ale tuotteet ota 2 maksa 1, isos myys!

Pitäisi olla ihan kaikissa seppälöissä tuo =)
  9. E

Näkyykö sappivaivat aina verikokeissa?

Sain raskausaikana muutamia outoja kipukohtauksia, joista yhden seurauksena vietiin ambulanssilla sairaalaan. Kaikki kokeet oli ok ja koska olin vieraalla paikkakunnalla niin eivät ultranneet. Omalla paikkakunnalla lopulta ultrasivat vaikkei kohtauksia ollut ja paljon sappikiviä löytyi, mutta...
  10. E

Äiti-lapsiseuraa Satakunta

Laittelinkin sulle jo s.postia. Muutenkin edelleen meillekin seura kelpaa ja yv tavoittaa.
  11. E

Tilanne nyt tää:mies lomautettu,mä kotihoidontuella-voinko mennä töihin?

meillä kela lakkautti tuen vastaavassa tilanteessa. Sanoivat että mikäli jään vielä hoitovapaalle niin sitten uusi hakemus ja jatkavat. Totesivat ainakin täällä että helpompi näin. Tästä tuli kelalta kirjallinen päätös joka liitteeksi liiton papereihin. Muussa tapauksessa kela voi maksaa...
  12. E

Terveisiä multakussuulta

Eli hänen miehensä on tänään laittanut minulle s.postia kertoen että multakussuu on pojan kanssa sairaalassa ja pyytänyt miestä katsomaan yv:t ja ilmoittelemaan tavaroista ja lähettelemään. Mies ei ole osannut yv:tä käyttää ja näin kaikki jäänyt roikkumaan. Minulle lupasi ainakin maksamani...
  13. E

Tietääkö ketään Multakussuu:sta

Mikäli sinulla on häneen jokin yhteys niin voisitko ystävällisesti vinkata tästä ketjusta ja että ottaisi jotain yhteyttä selvittääkseen asian.
  14. E

Palstalle viimeks kirjautunut 3.6, haluan vielä uskoa että ei olisi huijari vaan olisi joku ikävä sairastelujuttu syynä.
  15. E

Täällä seisomalauta maksettuna ja posteissa extraa kun piti tytölle vaatettakin tulla. Viimekuussa jo maksanut, vaan eipä näy ei kuulu. Nyt laitan postia hälle joten katsotaan vastaileeko joku.
  16. E

Onkos kenelläkään hänestä tietoa kun ei ole palstalle hetkeen kirjautunut? Jotain yhteystietoa tai yhteyttä häneen...
  17. E

kirppiskerho

Kerhoista löytyy ja voi hakea jäsenyyttä. Kiitos mimosa :flower:
  18. E

kirppiskerho

Voisko joku ystävällisesti laittaa sen salasanan mulle. Olen jäsen, mutta en saanut salasanaa enkä löydä mistään sitä.
  19. E

3kk rokote - onko tullut vaivoja ja itkuja antamisen jälkeen?

Kaikista rokotteista tullut tavallaan flunssaoireita ja kuumeilua sekä ärtyisyyttä. Samoin olen itse aina kaikista sairastanut, veljeni, äitini jne. Eli olen varautunut tähän. Suppoa vaan, niin on lapselle helpompi.

Yhteistyössä