vieras
Koitin jo liottaa yön yli konetiskiaineessa ja sit laitoin tiskikoneeseen mut edelleen on mustaa pohjassa.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Mä päädyin just heittämään yhen pohjaanpalaneen kattilan roskiin Koitin kaikki niksit, ei lähtenyt sokerilla, ei pyykkijauheen kanssa keittämällä, ei tiskikoneessa...
Se se varmaan on, en itsekään kokeillut, joku kivi se oli..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, täytyy kokeilla jotain tai kaikkia konsteja =). Oisko se vihreessä purkissa semmonen Univrsal stone puhdistuskivi? Sitä mulla onkin, täytyy eka koklaa sitä.
Minä olen näin saanut onnettomat kattilani puhtaaksi. Ja joskus on kyllä lionnut kauemminkin kuin tunnin,yön yli.Alkuperäinen kirjoittaja Älä ihmeessä heitä pois kattilaa:Konetiskiaineeseen + kuumavesi ja annat liota vaik tunnin, varmasti lähtee, ei tarvii hangata.
Just eilen itse tein näin ja kirkas/puhdas tuli...hyvä vinkki!Alkuperäinen kirjoittaja elviiratar:Mä ite oon puhdistanut niin että laitan soodavettä kiehumaan ja ihan tiskiharjalla sitä kiehuvaa pesen... Välillä vaihdan puhtaan veden ja soodaa sinne.