Hakutulokset

1. kittyb

Puhumattomuus parisuhteessa (käsittelemättömät asiat)

Meillä on tilanne se, että laina on miehen nimissä. Minä "vain asun täällä". Eli siis meillä ei oikeasti ole mitään yhteistä. Mut olen yhden miehen jo jättänyt kuseen ison talon kanssa ja velkaantumaan/masentumaan enkä haluaisi rikkoa enää kenenkään toisen elämää. Vastuu painaa, vaikka tiedän...
  2. kittyb

Tuntuu vaan niin pahalta ajatellakaan mitään sellaista, kun tosiaan olen tähän asti ajatellut että tulen viettämään loppuelämäni tämän ihanan ihmisen kanssa. Rakastan todella paljon tätä miestä. Äh, ja nyt tulee se itku mitä on pidätellyt kuukausia, vuosia...
  3. kittyb

Kiitos, harmautuja, vastauksestasi. Sain siitä paljon irti.
  4. kittyb

Olen onneksi alkanut ymmärtää tämänkin. Mulla on niin paha olla, luulin viimeinkin löytäneeni sen ainoan oikean itselleni mutta en ole enää yhtään varma :( Muutaman viikon nyt ollut kasvavassa määrin tällainen olo. Mitenköhän pitkään tätä oloa jaksaa kuulostella. Omakotitalokin ostettiin juuri...
  5. kittyb

Meillä on muuten keskenämme ihanaa ja hauskaa. Mutta tuo puhumattomuus kalvaa ja kolmen, neljänkin vuoden takaiset asiat kummittelevat mielessä, vaikka asiat nykyään ok. Juuri tuon puhumattomuuden takia ne jäävätkin taustalle väijymään.
  6. kittyb

Eli muuallakin samanlaista. Miten selviätte tuon asian kanssa? Pohditteko koskaan eroa? Toisaalta ei sitä toista voi pakottaa muuttumaankaan. Toisaalta kun taas tämä on minulle luonteenvastaista, että asiat jätetään käsittelemättä. Kävi niin tai näin, toisen meistä olisi toimittava luonteensa...
  7. kittyb

Mistä ihmeestä voi johtua, että ihminen ei lainkaan halua käsitellä "ikäviä" asioita? Siis sivuuttaa ne tuosta noin vain. Voiko ihminen loputtomasti haudata kaiken kurjan sisimpäänsä ilman, että sitä jossakin vaiheessa yksinkertaisesti flippaa? Minä en oikeasti jaksaisi enää elää suhteessa...
  8. kittyb

Oisko taas naamakuvaketjun aika?

Mäkin olen luullut! :D No, tulipa se harhaluulo korjattua heittämällä :)
  9. kittyb

Tuore NAAMAKETJU

Ihan tuoreita kuvia siellä on, ja vastahan se on viikon-pari vanha? :) http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2045499-oisko-taas-naamakuvaketjun-aika/
  10. kittyb

hjelp!

No sitten ei ole väliä minusta, senkun jätät vaikka ilman mitään :) Kyllä hän itse runonsa tunnistaa.
  11. kittyb

Olen päätä huimaavat kolme senttiä sinusta pidempi.
  12. kittyb

hjelp!

Onko mahdollista kysyä runon tekijältä, saako runon kopioida ja mitä haluaisi siihen loppuun laitettavan? :)
  13. kittyb

Ootko sä miten pitkä? Näytät pikkuruiselta! :)
  14. kittyb

Ihan helmi!

Vanha, mutta voi jestas miten hyvä. :D Kaikenlaista sakkia sitä onkin. Ei selvästi järki päätä pakota :D
  15. kittyb

Tässä se kuva oli, ja tuonne se meni ---> :) *kihertää* Tykkään, taidan pysyä punapäänä nyt jonkin aikaa :)
  16. kittyb

Oot ihan Kikatuksen näköinen. Juuri tuon näköiseksi sinut kuvittelinkin, sinä söpöstys!
  17. kittyb

Kyllä naurattaa naiset jotka ovat alle 40v jo 2 kertaa eronneita.

Vastaavanlaisessa tilanteessa olevat miehetkö sitten ei naurata?
  18. kittyb

Pitää laittaa, kunhan tässä nyt saa silmänsä auki :)
  19. kittyb

Mulla on uusi tukka, tekis mieli taas laittaa uusi kuva! :D
  20. kittyb

kirottu rakkaudessa

Mitä kautta löydät nuo tuollaiset miehet? Itselläni on samantapaisia kokemuksia nettideittailun saralla.

Yhteistyössä