Kans tahtois oppia noit kasvomaalauksia tekemään. tosin mun maalit on jo liian vanhoja, et tarvis ostaa uusia. Oon ihastunut tän tytön näihin meikkivideoihin
Osaa näköjään asiansa, hurja ja upea muutos :O Mulle tulis heti ongelma kun ei oo kovin vakaa käsiKans tahtois oppia noit kasvomaalauksia tekemään. tosin mun maalit on jo liian vanhoja, et tarvis ostaa uusia. Oon ihastunut tän tytön näihin meikkivideoihin
siellä on lisää vaikka kuinka monta hänen meikkauksiaan. Mielestäni erittäin taitava tyttö. Mun käsi ei myöskään ole mitenkään vakaa mutta meinaan kyllä jonkin noista meikeistä harjoitellaOsaa näköjään asiansa, hurja ja upea muutos :O Mulle tulis heti ongelma kun ei oo kovin vakaa käsi
Laita ihmeessäMulla on uusi tukka, tekis mieli taas laittaa uusi kuva!
Pitää laittaa, kunhan tässä nyt saa silmänsä aukiLaita ihmeessä
Oot ihan Kikatuksen näköinen. Juuri tuon näköiseksi sinut kuvittelinkin, sinä söpöstys!
Kulmat on rumat! Tee niille jotain.
Tietysti teet niinkuin itse haluat , mutta noiden alla näyttäisi olevan oikea kaunotarmun kulmat jaksaa aina ihastuttaa ja vihastuttaa täällä.. toistaiseksi pidän niistä noin
ja lävistyksetkin ainakin toistaiseksi pysyvät
Ootko sä miten pitkä? Näytät pikkuruiselta!
158cm on varressa mittaaOotko sä miten pitkä? Näytät pikkuruiselta!
Olen päätä huimaavat kolme senttiä sinusta pidempi.158cm on varressa mittaa
Totta, helposti antaisin MarylleAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24875434:Sä persreiän peilikuvatus voisit pitää pääs kiinni, jos sieltä ei mitään älyllisiä aivopieruja löydy. Wicked Mary on ikäisekseen hyvin säilynyt ja kaunis nainen.
Niinhän sitä luulisKunnon puli-akka