Asiasta tietävä 01.11.2011 #4 Parasta tässä on, että loppujen lopuks toi koiran omistaja luovutti ja koiraa sanotaan nykyään Toniks...
Parasta tässä on, että loppujen lopuks toi koiran omistaja luovutti ja koiraa sanotaan nykyään Toniks...
kittyb 01.11.2011 #6 Vanha, mutta voi jestas miten hyvä. Kaikenlaista sakkia sitä onkin. Ei selvästi järki päätä pakota
Hihii 01.11.2011 #8 Alkuperäinen kirjoittaja Asiasta tietävä;24938262: Parasta tässä on, että loppujen lopuks toi koiran omistaja luovutti ja koiraa sanotaan nykyään Toniks... Click to expand... *facepalm*
Alkuperäinen kirjoittaja Asiasta tietävä;24938262: Parasta tässä on, että loppujen lopuks toi koiran omistaja luovutti ja koiraa sanotaan nykyään Toniks... Click to expand... *facepalm*
Hihii 01.11.2011 #9 Mä pystyn niin näkee ton tytön ilmeen kun se tajuu et hetkinen... mutsi.. mun huone.. ei ehkä paras idea ikinä
Mä pystyn niin näkee ton tytön ilmeen kun se tajuu et hetkinen... mutsi.. mun huone.. ei ehkä paras idea ikinä
Hihii 01.11.2011 #11 Mun anopilta löytyy ja on tod. näk. käytössä jotain Neuvostoliiton aikaisia voiteita, jota on haettu "halvalla" nykyisestä Eestistä. "Eihän tömmoset nyt vanhaksi mee"
Mun anopilta löytyy ja on tod. näk. käytössä jotain Neuvostoliiton aikaisia voiteita, jota on haettu "halvalla" nykyisestä Eestistä. "Eihän tömmoset nyt vanhaksi mee"