Hakutulokset

1. J

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Mamadread en muista olitko se sinä joka kertoi sokereiden noususta mutta kyllä, tuoremehu nostaa paljon sokereita! Neuvolassa mulle sanottiin et se on yks pahimmista. Myös murot nostavat. Välilä tuntuu et kaikki nostaa sokereita! Painosta mulla on paino toista kiloa nyt kahdessa viikossa...
  2. J

Tänään täysiaikaisuus rv 37 saavutettu!!! Nyt tulee vuosisadan tyhmin kysymys:ashamed:. Siis olen koko raskausajan vauhkoillut kaikesta syömisestä että mitä uskaltaa syödä ja mitä ei. Tänään sitten äärimmäisessä nälässäni kun taas laitoin kalapuikkoja uuniin niin taisin olla vähän hätäinen...
  3. J

Hei sun heiluvilles ja rauhaa sun riippuvilles

Moi! Mitäpä tässä, viimeisiä viikkoja viedään (rv 37 huomenna):D
  4. J

anvelle kiitos yv:stä!=) Unelmahöttö onnea tyttövauvasta koko perheelle!:flower::heart:
  5. J

Saz sinäkö olet käynyt pelkopolilla syöksysynnytyspelon takia!? Mitä siellä on kerrottu? Tai siis miten siellä puretaan sitä pelkoa? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun en tosiaan itse sinne pääse. Vai antavatko tosiaan oikein käynnistysajan? Tsemppiä kaikille! tänään rv 36+6.
  6. J

Mieheni harrastaa!!!!!!!!!!!!!!

Täällkin isäntä harrastaa!!!! Ja kuulostaa aika samanlaiselta. PAitsi että tuo harrastus on metsästys ja kaikki siihen liittyvä(kokouksia, koulutusta, "muuten vaan möhkimistä metsässä", tietokoneella metsästyssivuilla ja ja puhelimen toisessa päässä toiset metsästysintoilijat, sitten vielä yöllä...
  7. J

Mua kyl pelottaa tuo tuleva synnytys siinä mielessä että pelkään sen olevan kovin nopea eli miten ehdin sairaalaan ajoissa ja miten saan nopeasti jonkun kotiin lasten kanssa. Oon melkein satavarma että synnytys käynnistyy yöaikaan kuten niilä usein on tapana. Oma äitini kyllä tulee taatusti niin...
  8. J

Näin viikko sitten vauvasta unta ja siinä unessa ihmettelin kun vauvalla oli pippeli:laugh:. Mullehan on sanottu kahdessa ultrassa että tyttö tulee, sekä kätolö että lääkäri. Ja uskonkin 4d-ultraajaa että tyttö tulossa eikä hän ollut yhtään epävarma, joten aika outoo nähdä tuollainen uni. Ja...
  9. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Sintsulle onnittelut vauvasta:flower::heart:
  10. J

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Tänään oli lääkärineuvola ja kuten arvasinkin, niin en päässyt ultraan. Lääkäri oli varma että tällä hetkellä vauva on pää alaspäin kun tunsi sen alakautta sormillaan. Oli kuulemma jo aika alhaallakin. Kohdunkaula oli sentillä lyhentynyt eli nyt se oli 2 cm ja se oli pehmeä ja ulkosuu sormelle...

Yhteistyössä