Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänään oli lääkärineuvola ja kuten arvasinkin, niin en päässyt ultraan. Lääkäri oli varma että tällä hetkellä vauva on pää alaspäin kun tunsi sen alakautta sormillaan. Oli kuulemma jo aika alhaallakin. Kohdunkaula oli sentillä lyhentynyt eli nyt se oli 2 cm ja se oli pehmeä ja ulkosuu sormelle...
  2. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Tänään oli lääkärineuvola ja kuten arvasinkin, niin en päässyt ultraan. Lääkäri oli varma että tällä hetkellä vauva on pää alaspäin kun tunsi sen alakautta sormillaan. Oli kuulemma jo aika alhaallakin. Kohdunkaula oli sentillä lyhentynyt eli nyt se oli 2 cm ja se oli pehmeä ja ulkosuu sormelle...
  3. J

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Mulla kausirokotuksesta reilu viikko aikaa eikä siitä seurannut mitään ikävää, eikä lapsillekaan joilla tasan viikko aikaa rokotuksesta. Hammaslääkärillä olen juossut tämän tästä, kun tuntuu et nää hampaat hajoo käsiin. Siis muutama viikko sitten multa lohkes takahammas ihan huoomaamatta ja...
  4. J

5. J

35 v + odottajat, vol 5

6. J

Piianen tuli mieleen kohtutulehdus joka joillekin tulee synnytyksen jälkeen. Minäkin sain viime synnytyksen jälkeen varmuudeksi antibioottikuurin ettei sellaista tulisi jos se olisi ollut aluillaan kuten kätilö epäili. Tosin silloin emättimen eritteet yleensä vähän haiskahtavat. Yksityislääkäri...
  7. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

hysteria olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä sairaalassa jossa lopuksi sanottiin että kaikki tuli pois eikä kontrollia tarvita...eivät siis ultranneet. Olin toista viikkoa kotona mut riekaleinen vuoto sen kuin jatkui ja menin yksityiselle jossa ultrasi ja sanoi palasen istukkaa olevan vielä...
  8. J

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Onnea pilkkis tyttövauvasta:flower:Ihanaa!
  9. J

Mandy täällä myös itku lähellä kun lapset 2v ja 4v kinaavat keskenään tai mun kanssa. Esikoisella on kova uhmaikä juuri nyt ja pitää kovaa meteliä kaikesta. Pillahtelen sitten itkuun aina kun tulee voimaton olo. Sitten meille kertyy tuota pyykkivuorta ihan mielettömät määrät ja tuntuu että hukun...
  10. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

hysteria :'(. Todella ikävä tilanne sinulla! Itselläni oli tammikuussa vastaavanlainen, joten tiedän tunteen:hug:. Voimia sinulle ja halauksia! Ja palaa pian takaisin!
  11. J

Silmälasien tai piilolinssien käyttäjät, synnytittekö ne päässä?

Multa ottivat ekassa synnytyksessä pois ne. Ja mulla niin huono näkö etten ilman niitä näe mitään mutta ei niitä siinä tilanteessa tarvinnut ja heti sain ne päähäni synnytyksen jälkeen. Toisessa synnytyksessä niitä ei huomattu /keritty ottamaan pois päästä kun oli sellainen syöksysynnytys että...
  12. J

35 v + odottajat, vol 5

Kurkkunaamio minäkin olen kaatuillut rappusissa sekä tässä raskaudessa että viime raskaudessa...se on vaan jännä miten raskausaikana on jotenkin kömpelömpi ja herkempi kaatuilemaan. Menin kyllä ultraan tarkastuttamaan paikat sen kaatumisen jälkeen kun huolestutti niin. Harvoinpa noista...
  13. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Onnea onnea Taavi plussasta!!!:flower:
  14. J

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Kiitos uudesta pinosta!!!! Täällä tänään rv 36+2.
  15. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Tervetuloa takaisin nallekarkki, toivottavasti vuoto harmitonta!:heart:
  16. J

35 v + odottajat, vol 5

Tsukka juu toinen syntyi rv 40+3 ja toinen 40+4 joten oletan tämän syntyvän samaan tyyliin. Ja ihan itsestään alkoi synnytykset. Oon niin väsy etten jaksa enempää kirjoittaa... viime yö oli yhtä lakanoiden ja yöpukujen vaihtoa: ensin kuopus (2v) pissasi sänkyynsä ja vaihdoin kaikki sänkyyn...
  17. J

Tässä vaan merkkailen! Esikoinen tuossa taas oksenteli ja oireili mahaansa kun just oli pari päivää ollut parempi. Tiedä sitten onko refluksia vai ei. Mahdollinen tähystys osuisi la:n kanssa samoihin aikoihin...paineita, paineita! TAidan ruveta syömään, mitään uutta ei mulle nyt kuulu. Tänään...
  18. J

fanttomi vapaavalinnasta löytyi sellainen puuvillainen 50 cm kypäräpipo.
  19. J

Cisu Kyllähän se äitiyspakkauksen kypärähattu iso on. Ostin juuri kokoa 50 olevan kypärähatun. Se äitiyspakkauksenhan on jotain 60 vai peräti 70?
  20. J

35 v + odottajat, vol 5

Täällä tänään rv 36. Eli la:han vielä28 päivää. Kuulun niihin jotka ovat jo todella väsyneitä tähän olotilaan! Ja kun olen koko raskausajan hermoillut joka asiasta niin tään soisi pian jo loppuvan. Ennenaikaista synnytystä en toki halua kuitenkaan. Tarvitsisin oman fyysisen itseni takaisin...

Yhteistyössä