Lumi-Marjalle ja jäärikselle jaksamista viimeisiin viikkoihin :hug: Kyllä muakin kieltämättä jännittää liukkaat kelit, täytyy varmaan linnottautua kotiin vaan, kun talvi tulee..
tillukas: Huhhuh, nyt sitten TOSI iisisti siellä, tosin varmaan otatkin ihan käskemättä
Oishan se pienen hyvä vielä saada kasvaa ja kerätä voimia.
Taffo: Mulla ei oo noissa näytteissä sun muissa terkka osaamaton, mutta tuo sosiaalinen puoli hiukan mättää. Ekassa raskaudessa keskittyi vain vahtimaan mun painoa, eikä oikein ottanut vakavasti, kun puhuin synnytyspelosta ja kuolemanpelosta jne. Pelkopoli oli kiinni silloin kesäaikaan, kun olisin sinne pääsyä toivonut, joten pelot jäi käsittelemättä. Synnytys kehkeytyi lopuksi vielä hätäsektioksi, joten alatiesynnytys jäi kokematta, ja nyt olen siis kuin ensisynnyttäjä sen suhteen, että samat asiat pelottaa ja siihen päälle toisaalta vielä se, että jos taas joudutaan sektioon tai vielä hätäsektioon.. Ja terkka on vaan sillä meiningillä, että mullahan menee tää kaikki jo ihan rutiinilla (vaikka tosiaan ei mene juuri noiden yllä mainittujen asioiden vuoksi).
Anteeksi, en halua lisätä sinun pelkojasi tietenkään! Mutta suosittelen jankkaamaan asiasta terkalle ja olemaan vaikka suoraan äitiyspolille yhteydessä aiheesta, jos vaikka siellä pääsis jonkun kätilön tai lääkärin puheille pelkoja aukomaan?
Appi tulee huomenna hakemaan koko porukan mummolaan ja lupasi kiinnittää koukkusysteemit sun muut kattoon meidän haikarapussia varten =) Tajuttiin nimittäin tuossa aiemmin, että vauvahan voi tulla tupsahtaa koska vaan ja jollei muuta, niin ois sillä hyvä olla peti missä nukkua.. Ai miten niin meillä on homma vähän vaiheessa
BM ja Putti poksuvat 31+0 *POKS*