hysteria olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä sairaalassa jossa lopuksi sanottiin että kaikki tuli pois eikä kontrollia tarvita...eivät siis ultranneet. Olin toista viikkoa kotona mut riekaleinen vuoto sen kuin jatkui ja menin yksityiselle jossa ultrasi ja sanoi palasen istukkaa olevan vielä kiinni ja lähete kaavintaan. Eli todella pitkän kaavan mukaan meni! Kaavinnassa sitten saatiin kaikki pois ja olo helpottui ja raskaushormonit laskivat nopeasti toisin kuin lääkkeellisen jälkeen koska se istukan pala piti minua vielä "raskaustilassa" ja raskaustesti näytti positiivista. Yhdet "normaalit" kuukautiset odotin väliin (ne oli kaikkea muuta kuin normaalit ja oli välitiputteluakin mutta tulivat kuitenkin noin kolmen viikon kuluttua kaavinnasta) mut silti ovulaatio tuli ihan normisti kuukautisten jälkeen kun tiheästi testailin ja heti tärppäsi uudestaan ja tässä sitä nyt ollaan.
Suurin suru mulla oli silloin kun ultrassa kuulin että vauvan sydän oli pysähtynyt jo viikkoja sitten edellisen ultrauksen jälkeen, tosin aavistus oli jo ennalta. Sitten alkoi toipuminen ja ne tyhjennysoperaatiot pelotti. Sitten olo helpotti kun kaavinnan jälkeen sain varmuuden että kaikki oli ohi ja voi aloittaa alusta. Tuo ei ollut ensimmäinen keskenmenoni mutta ensimmäinen keskeytynyt keskenmeno kylläkin. Sitten keskityin jo uuden raskauden aikaansaamiseen ja aika nopeasti itseasiassa siitä kaikesta toivuin. Haikea olo jäi mutta uusi raskaus paransi !
Suurin suru mulla oli silloin kun ultrassa kuulin että vauvan sydän oli pysähtynyt jo viikkoja sitten edellisen ultrauksen jälkeen, tosin aavistus oli jo ennalta. Sitten alkoi toipuminen ja ne tyhjennysoperaatiot pelotti. Sitten olo helpotti kun kaavinnan jälkeen sain varmuuden että kaikki oli ohi ja voi aloittaa alusta. Tuo ei ollut ensimmäinen keskenmenoni mutta ensimmäinen keskeytynyt keskenmeno kylläkin. Sitten keskityin jo uuden raskauden aikaansaamiseen ja aika nopeasti itseasiassa siitä kaikesta toivuin. Haikea olo jäi mutta uusi raskaus paransi !
Viimeksi muokattu: