Hakutulokset

1. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Täällä tänään rv 36. Eli la:han vielä28 päivää. Kuulun niihin jotka ovat jo todella väsyneitä tähän olotilaan! Ja kun olen koko raskausajan hermoillut joka asiasta niin tään soisi pian jo loppuvan. Ennenaikaista synnytystä en toki halua kuitenkaan. Tarvitsisin oman fyysisen itseni takaisin...
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Täällä tänään rv 36. Eli la:han vielä28 päivää. Kuulun niihin jotka ovat jo todella väsyneitä tähän olotilaan! Ja kun olen koko raskausajan hermoillut joka asiasta niin tään soisi pian jo loppuvan. Ennenaikaista synnytystä en toki halua kuitenkaan. Tarvitsisin oman fyysisen itseni takaisin...
  3. J

Kolmatta odottavat 2010

4. J

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Täällä tänään rv 36. Eli la:han vielä28 päivää. Tosiaan veikkaan että tämä syntyy 6.12 eli itsenäisyyspäivänä. Kuulun niihin jotka ovat jo todella väsyneitä tähän olotilaan! Ja kun olen koko raskausajan hermoillut joka asiasta niin tään soisi pian jo loppuvan. Ennenaikaista synnytystä en...
  5. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ottis on siinä tikussa punaista selvästi!!! Toivottavasti nyt tärppää!
  6. J

Huomenna tulee rv 36 täyteen. Juu kyllä se on rv 37 jolloin vauva on jo täysiaikainen eikä keskonen. Rokotuksesta ei ole tullut vieläkään mitään ihmeempää reaktiota, käsivarsikin jo lähes kivuton eikä se kauheen kipeeksi edes tullut.
  7. J

Lumi-marja käsi ei paljoa kipeytynyt. Mullakin viimevuonna tuli käsi todella kipeäksi. Nyt tuntuu enää aavistuksen käsivarressa (eilen vähän enemmän) ja mitään muuta reaktiota ei toistaiseksi ole tullut. Lapsille annettiin eilen sama rokotus eikä heilläkään vielä ole mitään reaktiota...
  8. J

Piiaselle kovasti onnea pienen tytön tyllerön johdosta!!:flower::flower: Uusille tervetuloa mukaan!
  9. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Mur-murille pahoittelut tännekin puolelle:hug:! Iida-Karoliinalle peukutukset täältäkin!!!! Toivottavasti nyt onnistuu! Ottiksellakin jännät päivät meneillään! Jee! Ja Kaikille plussakasta alkutalvea!!!
  10. J

jennyli joo mullahan njiitä hermokipuja lantiossa välillä on. Myös kummallisia tuntemuksia jossain tuolla kohdunsuulla oli eilen, en tiedä johtuiko rokotuksesta!!! Valkovuoto on myös lisääntynyt reippaasti.
  11. J

Mulle tuli äsken kauhee kirjoitusvirhe mut toivottavasti ehdin sen korjaamaan ennen kuin kukaan ehti lukea. Vähän noloo jos joku ehti:headwall:
  12. J

Kiitos uudesta pinosta! Rokotuksesta on nyt seurauksena kipeytynyt käsi. Ei se kuitenkaan niin kipeä ainakaan vielä ole kuin viime vuonna sikapiikin jälkeen. En tiedä kuvittelenko vaan vai kovettuiko mulla maha tavallista enemmän eiilen illalla eli supistuksia. Vauva ollut aikalailla hiljaa...
  13. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Murmur:'( todella surullista! Olisin niin suonut sinulle onnistumisen tällä kertaa! Alku oli taas niin lupaava. :hug: Oivikki olisin päässyt tänään ultraan terveyskeskuksen puolelle sitä asentoa varten mutta kun se oli aika vaikea mun järjestää kun olis tarvittu lastenvahtia ja kuitenkin...
  14. J

durasel tosiaan jospa siellä mahassa olisikin kaikki ihan hyvin ja kyse olisi vain viattomasta vuodosta. Toivotaan niin!:hug: No nyt on kausi/sikarokotus otettu. Katsotaan mitä tästä seuraa.... Voin toimia koekaniinina niin selviää onko sillä huonoja vaikutuksia. Tuntuu ettei tuo rokote...
  15. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

No nyt on kausi/sikarokotus otettu. Katsotaan mitä tästä seuraa.... Voin toimia koekaniinina niin selviää onko sillä huonoja vaikutuksia. Tuntuu ettei tuo rokote kauheen suosittu raskaana olevien keskuudessa ole. Sattui rokottajana olemaan tuttu äitiysneuvolatäti joka kuunteli samalla sydänäänet...
  16. J

Kolmatta odottavat 2010

Onnea Epeti vauvelista!! :heart::flower:Hyvän päivänkin oli valinnut syntymäpäiväkseen (sama kuin minulla:D) No nyt on kausi/sikarokotus otettu. Katsotaan mitä tästä seuraa.... Voin toimia koekaniinina niin selviää onko sillä huonoja vaikutuksia. Tuntuu ettei tuo rokote kauheen suosittu...
  17. J

35 v + odottajat, vol 5

No nyt on kausi/sikarokotus otettu. Katsotaan mitä tästä seuraa.... Voin toimia koekaniinina niin selviää onko sillä huonoja vaikutuksia;). Tuntuu ettei tuo rokote kauheen suosittu raskaana olevien keskuudessa ole. Sattui rokottajana olemaan tuttu äitiysneuvolatäti joka kuunteli samalla...
  18. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

No nyt on rokotus otettu. Katsotaan mitä tästä seuraa...;). Voin toimia koekaniinina niin selviää onko sillä huonoja vaikutuksia;). Tuntuu ettei tuo rokote kauheen suosittu raskaana olevien keskuudessa ole. Sattui rokottajana olemaan tuttu äitiysneuvolatäti joka kuunteli samalla sydänäänet ja...
  19. J

Rokotuksesta juu huomenna menen sen ottamaan kun on yleinen aikuisten rokotuspäivä kun en kerran sitä viime neuvolakäynnillä saanut. Se kyllä jännittää! Siitä rokotteesta on niitä adjuvantteja poistettu jotka kuulemma niitä sivuoireita aiheutti. Mutta periaatteessa siinä on kolme rokotetta...
  20. J

Oli eilen illalla ihan ihmeellinen ilmiö, nimittäin mulla meni maha ihan sekaisin että oli ihan ruikulia joka on mulle todella harvinaista kun yleensä olen kovalla ja tän tuplarautakuurin aikana uloste ollut mustaa ja sellaista kiinteää:x. Mutta siis mahaa kiersi ihan mielettömästi ja tuntui...

Yhteistyössä