Hakutulokset

1. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

:hug: durasel! Voimia! Toivottavasti palaat pian joukkoomme!
  2. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

marrari olen ymmärtänyt gynekologien puheista niin että esikoiset ovat useinkin pienempiä kuin seuraavat lapset ihan jo fysiologisistakin syistä johtuen. Mulla kävi niin ja syntyessään esikoinen oli 2700g ja syntyi rv 40+4? Mulle on useampi asiantuntija sanonut että ihan hyvänkokoinen ja...
  3. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Oivikki en ole ihan varma millaista vihlovaa kipua tarkoitat mutta omalla kohdallani on ollut erityisesto vasemman pakaran "sisällä" kivuliaita tuntemuksia, ehkä vihlaisuja jotka ovat välillä säteillyt koko jalkaan alas asti. Ne ovat kai hermokipuja, iskiastyyppisiä. Nyt mulla on välillä ollut...
  4. J

syöksysynnytyksestä juu mulla kuopus syntyi 55 minuutissa joten pelkään tosissani ehdinkö sairaalaan jonne n. puolen tunnin matka mutta ruuhka-aikaan vie tunninkin. Lisäksi on nuo 2v ja 4v joille täytyy saada hoitaja. Ja minähän en saanut pelkopolille aikaa vaikka kovin yritin asiaa perustella...
  5. J

35 v + odottajat, vol 5

Minulla oli tänään neuvola enkä saanutkaan sitä rokotusta jota menin hakemaan kun eivät olleet vielä tulleet neuvolaan. Ja niin paljon kuin sitä jännitin... Nyt täytyy sitten mennä yleiseen rokotuspäivään maanantaina. Terkkari oli sitä mieltä että vauva olisi oikeinpäin. Kysyin vielä että ootko...
  6. J

Kolmatta odottavat 2010

Minulla oli tänään neuvola enkä saanutkaan sitä rokotusta jota menin hakemaan kun eivät olleet vielä tulleet neuvolaan. Ja niin paljon kuin sitä jännitin... Nyt täytyy sitten mennä yleiseen rokotuspäivään maanantaina. Terkkari oli sitä mieltä että vauva olisi oikeinpäin. Kysyin vielä että ootko...
  7. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

8. J

Lolli :heart:hurrrjasti onnea!!:heart::flower: Mandy mulla myös rd. Tosiaan sen diagnoosin saa heti kun yksikin arvo on koholla (mulla oli paastoarvo rajalla joten sain tuon leiman otsaani). Myös edellisessä raskaudessa rd. Nykyisessä raskaudessa tuo kuitenkin todettiin jo ihan...
  9. J

10. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mahtavaa mur-mur!!! Plussasi vahvistuu koko ajan!:flower:

Yhteistyössä