Hakutulokset

1. J

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Tänään tasan rv 38 ja kurkku kipee...oon hoidellut viime päivinä kahta flunssaista tytärtäni eli nyt on kai sitten mun vuoro...
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänään tasan rv 38 ja kurkku kipee kun oon hoidellut kahta flunssaista tyttöäni viimepäivät. Eli nyt on kai sitten mun vuoro...
  3. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Harhaanjohtaja jospa ne neuvolan laitteet on niin huonot ettei niillä vielä kuule niitä ääniä. Oliko se joku rv 11 kun niitä yleensä aletaan kuuntelemaan. Itselläni ei ainakaan alkuun kuunneltu ollenkaan neuvolassa. Ja se voi olla neuvolatädistäkin kiinni että onko taito hyppysissä vai ei...
  4. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa ja ja onnea uusille:flower: Mulla tänään rv 38. ja kurkku kipeänä kun oon hoidellut flunssaisia lapsiani joten nyt on mun vuoro...
  5. J

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Soitin tuossa iltapäivällä sairaalan synnytyspäivystykseen (jonne olis varmaan eilen pitänyt soittaa) ja kysyin että mitä jos se pieni liru oli lapsivettä. Ihan ystävällisesti kätilö vastasi ja oli sitä miieltä että jos ei enempää tule niin ei huolta!! Mutta kun oon tällainen huolehtijatyyppi...
  6. J

Mulla oli eilen illansuussa merkillinen tilanne: huomasin yhtäkkiä et housut oli vähän kastuneet johonkin värittömään, siis ihan joku puol teelusikallista kai. Yhtään ei ollut mielikuvaa et olis virtsankarkailua ollut kun yleensä sen kuitenkin huomaa jos pissa falskaa. VAlkovuotoa se ei ollut...
  7. J

35 v + odottajat, vol 5

Mulla oli eilen illansuussa merkillinen tilanne: huomasin yhtäkkiä et housut oli vähän kastuneet johonkin värittömään, siis ihan joku puol teelusikallista kai. Yhtään ei ollut mielikuvaa et olis virtsankarkailua ollut kun yleensä sen kuitenkin huomaa jos pissa falskaa. VAlkovuotoa se ei ollut...
  8. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

9. J

10. J

11. J

Onnea Tesmikselle vauvasta!:flower::heart: Pään kiinnittymisestä mulla ei ole edelleenkään kiinnittynyt vauva vaan pää kuulemma liikkuu edelleen. Rokotuksesta otin reilu kaksi viikkoa sitten rokotuksen ja mitään oireita ei tullut muuta kuin se käsi kipeytyi vähän pariksi päiväksi...
  12. J

En ole venytellyt välihaa enkä aio venytelläkään. Myöskään maitoa ei tule yhtään edes puristaessa. Mimmi84 mulla tuolla alapäässä samanlainen tilanne mut kohdunkaula lyhentynyt 2 cm:iin. Yhtään kivuliasta supistusta ei mielestäni oile ollut. Aika salakavalasti on lyhentynyt kun en ole yhtään...
  13. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

oivikki olen aina käyttänyt vvain kertakäyttövaippoja. Mut merkeissä on eroja. Ei kannata paljoa ostaa etukäteen varastoon koska ei tiedä mikä merkki sopii. Meillä pampers ei sopinut esikoisellle ollenkaan kun peppu tuli ihan punaiseksi. Muumit taas ei sopinut pepun malliin vaan falskasi. Libero...
  14. J

Lillikka siis eikö kummeja tarvita nykyään enää kuin yksi? Oon luullut että kaksi. Meillä on yksi varma kummi ja toinenkin periaatteessa mut hän on eronnut hiljattain kirkosta mut liittyy nyt sitten kummeuden takia takaisin kirkkoon ainakin vähäksi aikaa. Kolmannenkin kummin haluaisin mut täytyy...
  15. J

Jättitrampoliinin purku talvea varten?

Vain runko on jätetty!
  16. J

Tänään rv 37+2 ja todella malttamattomaksi alan käymään jo! Katoin just ikkunasta ja totesin et ihanaa, siellä sataa vettä...eli mun ei tartte ruveta pukemaan lapsia ulos kun en enää omia kengännauhojanikaan meinaa kii saada ja se vaatettaminen on niin tukalaa. On niin kömpelö olo ja nyt...
  17. J

Tänään rv 37+2 ja todella malttamattomaksi alan käymään jo! Katoin just ikkunasta ja totesin et ihanaa, siellä sataa vettä...eli mun ei tartte ruveta pukemaan lapsia ulos kun en enää omia kengännauhojanikaan meinaa kii saada ja se vaatettaminen on niin tukalaa. On niin kömpelö olo ja nyt...
  18. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

19. J

Onnea äitijapojat sekä miumau :flower::heart:
  20. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa ja onnea uusille:flower::heart: Tänään rv 37+2

Yhteistyössä