OIoi...nyt jännttääAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää;22427290:Moi! Mitäpä tässä, viimeisiä viikkoja viedään (rv 37 huomenna)
Tässä mitäpäKiitosta! Mitäpä tässä.
Paljon onnea sankarille :flower:Eipäs ihmeempiä..pyörähin kirjastossa ja vähän muutenkin pörisemässä kaupoilla..lähinnä ruokaa tosin Ylihuomenna kuopuksen 3v. synttärit, huomenna leivontapäivä..kuhan sais tänään ittensä ajoissa nukkumaan että jaksais huomenna touhuilla.
Kiitän tytön puolestaPaljon onnea sankarille :flower:
Ja nauttikaa ja syökää munkin puolestaKiitän tytön puolesta
Uuuuu...mun piti vielä tehdä joululahjoja mut en mä jaksa enää tänään.....huomenna taasIhan kiva vapaapäivä ollut. Kävin aamulla tankoilemassa koululla ja muuten olen viettänyt tytön kanssa kivaa päivää. Oltiin ulkona ja sit käytiin shoppaamassa ruokaa, Minni Hiiri ja äidille alusvaate- ja yöhepeniä.
Munkin pitäis alkaa joulua pikkuhiljaa operoimaan. Suunnittelemaan jouluruokia, lahjoja, koristeluita ja sen sellaista. Onneksi teen joulun alla ja vuoden vaihteen pelkkää yövuoroa taas, niin on pidemmät vapaatkin ja siten enemmän aikaa kaikkeen kivaan.Uuuuu...mun piti vielä tehdä joululahjoja mut en mä jaksa enää tänään.....huomenna taas
Ihanaa kun voi hemmotella rakkaitaan.Munkin pitäis alkaa joulua pikkuhiljaa operoimaan. Suunnittelemaan jouluruokia, lahjoja, koristeluita ja sen sellaista. Onneksi teen joulun alla ja vuoden vaihteen pelkkää yövuoroa taas, niin on pidemmät vapaatkin ja siten enemmän aikaa kaikkeen kivaan.