Hakutulokset

1. K

laitatko vaipat pöntöstä alas??

:o no en ikinä :o
  2. K

onko tämä normaalia;1vuotiaan kanssa asiat sujuu, mutta 5v 3kk ikäisellä EI SUJU

Meillä takkuaa 4-vuotiaan kanssa ja hieman myös 2-vuotiaan, eli tosi mukava vaihe on kaikinpuolin menossa :D - ja äidin pinnaa koetellaan päivittäin...
  3. K

Ostin lapselleni kirppikseltä joululahjan

Ehdottomasti voisin ostaa ja olen ostanutkin.
  4. K

Minkälainen vuoka tuohon Yhteishyvän juustokakkuun olis hyvä?

Mä kokeilin sitä reseptiä ja tein ihan sellaiseen täytekakkuvuokaan, jossa irrotettava reuna. Laitoin leivinpaperia siihen kakun ja vuoan väliin. Ohje oli vähän epäselvä, mutta näin mä sen ymmärsin ja ihan kivasti onnistui. Kannattaa pitää vähän reilu tunti uunissa, jotta varmasti kypsyy =) .
  5. K

Vaippakakku

Mun mielestä toi on hieno =) .
  6. K

G: Muita joiden lapsilla pääasiassa käytettyjä vaatteita?

=) täällä ilmoittautuu yksi, neljän lapsen äiti =)
  7. K

pyyhkeistä kestovaippoja?

Kiitos teille tiedoista! Mulla alkaa kohta kaapin raivaus ja sieltä joutaa pois aika paljon vanhoja pyyhkeitä ja lakanoitakin. Jos jotakuta kiinnostaa saada noita ilmaiseksi/postikulujen hinnalla, niin yv:tä voi laittaa!! t. ap kirjoittaja =)
  8. K

Valion kerma-merkkejä

Olisin kiinnostunut merkeistä, voin maksaa postikulut =) . Laitatko yv:tä tai meiliosoitteen?
  9. K

Omasta äidistä

Sinäpä sen sanoit :ashamed: . Minun äitini kuoli syöpään viime marraskuussa ja nyt kun on liian myöhäistä, tulee mieleen niin paljon asioita, jotka olisi pitänyt toisin tehdä :'( . Jos MS-J haluat kirjoitella, laita yv:tä rohkeasti!
  10. K

Lapsimallit? Kokemuksia lapsen toimimisesta mallina kuvauksissa?

Olisin kiinnostunut tuollaisesta, että lapseni menisivät mainoksiin. Jos joku haluaa kertoa enemmän, niin esim. yv:tä voi mielllään laittaa. Esim. miten tuollaisiin pääsee jne...Kiitos :heart: .
  11. K

Kuolema

vielä nostan ja kyselen tätä
  12. K

Kuolema

Onko kukaan menettänyt lähiomaista tänä vuonna? Minä olen, oman äitini :'( . Missä merkeissä teillä vietetään nyt joulua?
  13. K

Muita, jotka eivät osta lapsilleen vaatteita kirpputoreilta?

nostetaanpa mielenkiintoista aihetta uudelleen esiin, illan iloksi =) - jos vaikka sais vielä kunnon väittelyt aikaan :D !
  14. K

Ostaako kukaan?/Kannattaako myydä vai lahjoittaa?....

Lahjoita ihmeessä :heart: - varmasti joku voisi ottaa vastaan!
  15. K

Muita, jotka eivät osta lapsilleen vaatteita kirpputoreilta?

Erittäin mielenkiintoinen aihe - kaverini kanssa ollaan tästä aiheesta paljon puhuttu =) . Ihmisiä todellakin on moneen junaan!
  16. K

kumpi parempi lehti...

Onko kenenkään kaveri tms. tilannut Vauva-lehteä ja itse olisit saanut saanut vauvan Reimatec-tilaajalahjan? Kiinnostaisi kovasti tietää, onko haalari millainen - kiitos =) .
  17. K

Kunhan puran ajatuksiani

Miten tuohon kerhoon pääsee??? =) Kiinnostaisi!
  18. K

Äitikaveria kaikkeen mukavaan tekemiseen (pk-seutu)!

Mukavaa kotiäitikaveria kaipailee +35 äiti pk-seudulta. Jos haluat pysyvän kaverin myös kotivuosien jälkeen, niin täällä yksi, joka toivoo samaa. Laita YV!

Yhteistyössä