Meillä takkuaa 4-vuotiaan kanssa ja hieman myös 2-vuotiaan, eli tosi mukava vaihe on kaikinpuolin menossa :D - ja äidin pinnaa koetellaan päivittäin...
Mä kokeilin sitä reseptiä ja tein ihan sellaiseen täytekakkuvuokaan, jossa irrotettava reuna. Laitoin leivinpaperia siihen kakun ja vuoan väliin. Ohje oli vähän epäselvä, mutta näin mä sen ymmärsin ja ihan kivasti onnistui. Kannattaa pitää vähän reilu tunti uunissa, jotta varmasti kypsyy =) .
Kiitos teille tiedoista! Mulla alkaa kohta kaapin raivaus ja sieltä joutaa pois aika paljon vanhoja pyyhkeitä ja lakanoitakin. Jos jotakuta kiinnostaa saada noita ilmaiseksi/postikulujen hinnalla, niin yv:tä voi laittaa!!
t. ap kirjoittaja =)
Sinäpä sen sanoit :ashamed: .
Minun äitini kuoli syöpään viime marraskuussa ja nyt kun on liian myöhäistä, tulee mieleen niin paljon asioita, jotka olisi pitänyt toisin tehdä :'( .
Jos MS-J haluat kirjoitella, laita yv:tä rohkeasti!
Olisin kiinnostunut tuollaisesta, että lapseni menisivät mainoksiin. Jos joku haluaa kertoa enemmän, niin esim. yv:tä voi mielllään laittaa. Esim. miten tuollaisiin pääsee jne...Kiitos :heart: .
Onko kenenkään kaveri tms. tilannut Vauva-lehteä ja itse olisit saanut saanut vauvan Reimatec-tilaajalahjan? Kiinnostaisi kovasti tietää, onko haalari millainen - kiitos =) .
Mukavaa kotiäitikaveria kaipailee +35 äiti pk-seudulta. Jos haluat pysyvän kaverin myös kotivuosien jälkeen, niin täällä yksi, joka toivoo samaa. Laita YV!