En minäkään mutta sitä oli kiva lukea.Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Minä en ainakaan tarvinut kumpaakaan: osaan kasvattaa lapseni ilman lehtiä. Perhe lehti on kans ihan turha. Huom!Mun mielipide.
Huvin vuoksi minä ainakin lehtiä luen.Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Minä en ainakaan tarvinut kumpaakaan: osaan kasvattaa lapseni ilman lehtiä. Perhe lehti on kans ihan turha. Huom!Mun mielipide.
mä tilasin meidän perhe lehden, ja sain haalarin.. josta mulla onnkin oma aloitus mihin kukaan ei vastooo!Alkuperäinen kirjoittaja kesäilta:Onko kenenkään kaveri tms. tilannut Vauva-lehteä ja itse olisit saanut saanut vauvan Reimatec-tilaajalahjan? Kiinnostaisi kovasti tietää, onko haalari millainen - kiitos =) .
Samoin. Sitäpaitsi on mukavaa saada kauheita pöyristyttäviä moraalisia närkästyksiä kun lehdessä on jotain ylimaallisen typerää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Huvin vuoksi minä ainakin lehtiä luen.Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Minä en ainakaan tarvinut kumpaakaan: osaan kasvattaa lapseni ilman lehtiä. Perhe lehti on kans ihan turha. Huom!Mun mielipide.
Lapsen kasvattimiseenkos noita lehtiä tarvitaan ja painetaan?Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Minä en ainakaan tarvinut kumpaakaan: osaan kasvattaa lapseni ilman lehtiä. Perhe lehti on kans ihan turha. Huom!Mun mielipide.
Heh, mä luen Kingin kirjaa nytten niin tarkoittaako se sitä et mä kasvatan lapseni sen mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Minä en ainakaan tarvinut kumpaakaan: osaan kasvattaa lapseni ilman lehtiä. Perhe lehti on kans ihan turha. Huom!Mun mielipide.
Niinkö?!Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Minä en ainakaan tarvinut kumpaakaan: osaan kasvattaa lapseni ilman lehtiä. Perhe lehti on kans ihan turha. Huom!Mun mielipide.