Kumpi: Kaksplus vai Vauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osta pari irtonumeroa ja testaa kumpi sopii sinulle, lisäksi on se 9 kuukautta lehti. Itse en ainakaan kaks plussaa tilaa. Nyt ostin ensimmäiset lehdet kun on jo rv 30, eikä oikein ollut ihan mun lehtiä mikään noista.

Itselleni tulee vauva-lehti ja tykkään siitä enemmän ainakin tällä hetkellä, kun lapsi on vielä vauva. Siinä on asiaa odotusajasta ja vauvoista kun taas kaksplus-lehdessä on asiaa odotusajasta aina kouluikään asti.

Vaikea:

itse tykkään kummastakin hirmupaljon, kummassakin on plussat ja miinuksensa.
Esim. Vauvassa on aina paremmat kolumnistit. kaksplussassa on taas juttua vanhemmistakin "vauvoista" :)
Mutta jos pitäis yks valita niin tilaisin: VAUVALEHDEN odotus ja lapsivuodeajaksi. Kaksplussan taapero kaudelle :)

vauva lehdessä enemmän "opastavaa" luettavaa (vai mitenkä sen sanois). kaksplussassa enemmän sitten jonkun yhden ihmisen mielipiteitä sekä yleensä 10 sivun "luksusvaate esittely" ja sitten lehdessä on mainoksia ja kuvia päälle 50% sisällöstä!!! Sen jälkeen kun tuon huomasin ja laskin niin en oo ostanut enää. Vauva lehti ajan jälkeen olen ostanut sitten meidän perhe lehteä mikä kattaa aikas hyvin omat mielenkiinnon kohteet silloin kun se on tullut välillä ostettua

Meidän Perhe on ihan ehdottomasti paras, mutta jos noista pitää valita, niin Vauva. Kaksplussassa on enemmän mainoksia ja sellaista sivuntäytehöttöä, tai siltä se ainakin tuntuu.

Mä kyllä yleensä ostan nuo kaikki kolme lehteä, joten kyllä ne kaikki luettu tulee.

[QUOTE="tiuhtiti";22899727]vauva lehdessä enemmän "opastavaa" luettavaa (vai mitenkä sen sanois). kaksplussassa enemmän sitten jonkun yhden ihmisen mielipiteitä sekä yleensä 10 sivun "luksusvaate esittely" ja sitten lehdessä on mainoksia ja kuvia päälle 50% sisällöstä!!! Sen jälkeen kun tuon huomasin ja laskin niin en oo ostanut enää. Vauva lehti ajan jälkeen olen ostanut sitten meidän perhe lehteä mikä kattaa aikas hyvin omat mielenkiinnon kohteet silloin kun se on tullut välillä ostettua[/QUOTE]

Tätä mäkin hain takaata.

Eiköhän se sitten Vauva ole kun vauva meille on tulossa vaikka neljäs onkin. Siitä on aikaa kun olen noita lehtiä lukenut... Vauva-lehden näytenumeron tilasin ja sitten kun tulee hyvä tarjous niin tilaan lehden.

Loppupeleissä molemmissa lehdissä on aika paljon samantyyppisiä juttuja ja aika lähekkäin. Esim. sormiruokailu, kaukalo- ja turvaistuintestit, vaunuesittelyt jne. Tämän olen huomannut tässä puolentoista vuoden aikana, kun mulle on tullut molemmat lehdet ja vielä Meidän perhe. Toi viime mainittu on kyllä ihan loistava lehti.

Nyt olen tosin perunut nuo kaikki jaksojen loppuun, kun alkaa varsinkin Vauvassa ja 2+:ssa samat jutut kiertää, kuin silloin tilausten alussa.

Yhteistyössä