:laugh: Kyllä ne aikuiset miehet on niitä innokkaimpia ja riettaimpia. Olen varma että sinunkin miehesi panisi aivot pellolle kun saisi minulta nannaa..
Mitä te tartuitte nyt tuohon pikkarijuttuun. En minä sitä sentään ole tehnyt kuin kerran ja silloinkin olin kovassa humalassa. Yleensä flirttini on paljon viattomampaa. Esim hipaisen pyllyllä tai kädellä miehen etumusta "vahingossa" ym. viatonta.
Ei siinä ole mitään mielenkiintoa jos siihen kaverin mieheen on lupa. Kielletty kiihottaa enemmän. Toki saan vapailtakin huomiota, mutta se on se kielletty hedelmä..
Ensinnäkään en ole mikään käppyrä - kato peiliin. ;) Ja en tietenkään julkisesti ole pimpsaani näyttänyt. Tilanteet joissa olen vähän flirttaillut kavereiden miesten kanssa on ollut sellaisia että olemme olleet kahden kys. miehen kanssa..
No ensinnäkin olen 155 pitkä joten olen ihannepainossa. Toisekseen kuka on väittänyt ettei minulla ole miestä. Tottakai noissa pariskuntien illanvietoissa olen ollut myös miehen kanssa.
No moni mies kyllä ajattelee sillä alapäällä että ap:na ottaisin neuvostani vaarin. :) Itse en ole ollut ikinä kakkosnainen koska tiedän miten toimia että mies on tyytyväinen.