Makuasia näköjään, muttei aloitus mikään hienovarainen kyllä ollut. Ja sen seksikkyydestä ei ole mitään takeita. Ja kyllä se vaan niin on, että ne ns. seksikkyydestään elävät on vetänyt usein överiksi. En mä nyt tarkoita joka ikistä julkkista. Onhan noita muunkinlaisia naisia julkisuudessa. Niin kuin itsekin kirjoitit, onko muuta annettavaa kuin (omasta mielestään) oma seksikkyytensä. Vaikea varmaan hyväksyä toisenlaista mielipidettä, jos itse ihannoi sellaisia.En mä nyt noita julkimoita ajatellut, miksi edes pitäisi? Joskin rohkenen epäillä, että julkisuudesta varmasti löytyy naisia jotka ovat valtaosan osan mielestä seksikkäitä.
Miksi sulkea pois esim. sellaiset ihmiset jotka ovat
hienovaraisesti seksikkäitä?
Itse en koe että omasta mielestä epäseksikkäät olisivat seksikkäämpiä
kuin he, jotka kokevat olevansa seksikkäitä.
Mun mielestä tuollaiset "säännöt" noissa asioissa kehitellään
muutaman mielipiteen perusteella ja niistä jostakin syystä halutaan
pitää kiinni.
Lue: muutaman miehen kanssa keskusteltuani....
Jos sinulla kerran on hyvä itseluottamus, niin mihin tarvitset miesten huomiota? Ihmisillä, joilla on hyvä itseluottamus (tai oikeastaan itsetunto) ei ole tarvetta hakea muiden hyväksyntää.Turhaan yritätte loukata noilla ilkeillä sanoilla. Minulla on hyvä itseluottamus.
Ja yliseksuaalinen ihminen koittaa vietellä muiden miehiä ja vilauttelee heille alapäätänsä?Minulla ei ole mt-ongelmia. Minä vain olen yliseksuaalinen.
No mun ei tarvitse pilluani vilautella jotta olisin miesten mielestä seksikäs kannattaa kokeilla sitä naisellista pukeutumista jossa ei paljasteta liikaa vaan jätetään jotain arvailujen varaankin. Katseella saa enemmän aikaan kuin tissivaolla.Haha no siitä vaan, kuvitelkaa ihan rauhassa että kaikki itseään seksikkäänä pitävät naiset näyttävät tuolta itse olen ainakin normaali kaunis nuori nainen enkä mitään tuohon päinkään. Mutta se taitaa olla liian kova pala näille jotka pelkää jäävänsä kakkoseksi minun ja ap:n kaltaisille naisille.
Kaikkea ei tartte aina ottaa niin vakavasti. Pilke silmäkulmassa ja silleen kokeilisitte itse joskus vähän flirttailla, voisitte yllättyä..
Niin no itse en ole sanonut vilauttelevani hameen alle (vaikka kuulostaa ihan hauskalta sekin). Enkä pukeudu liian paljastavasti. Se on sitä flirttiä ja sitä että toinen ihastuu ja se kielletty hedelmä ja kaikki se jännitys. Tosin flirttailen kyllä miehillekkin joista en oikeasti ole kiinnostunut. Ainakin itselleni se on vaan hauskanpitoa ja jonkilainen seksileikki/fantasia, ehkä sitten kieroutunut tai vapaamielinen, miten kukin sen ottaa .No mun ei tarvitse pilluani vilautella jotta olisin miesten mielestä seksikäs kannattaa kokeilla sitä naisellista pukeutumista jossa ei paljasteta liikaa vaan jätetään jotain arvailujen varaankin. Katseella saa enemmän aikaan kuin tissivaolla.
Varatut miehet eivät minua kiinnosta yhtään, he ovat sitä paitsi yleensä se helpoin saalis (surullista tämäkin). Enkä myöskään "alennu" viettelemään ketään, minä olen se joka pitää vietellä.
Mä en ainakaan näe tossa mitään vikaa, ja pidän ihan normaalina.Niin no itse en ole sanonut vilauttelevani hameen alle (vaikka kuulostaa ihan hauskalta sekin). Enkä pukeudu liian paljastavasti. Se on sitä flirttiä ja sitä että toinen ihastuu ja se kielletty hedelmä ja kaikki se jännitys. Tosin flirttailen kyllä miehillekkin joista en oikeasti ole kiinnostunut. Ainakin itselleni se on vaan hauskanpitoa ja jonkilainen seksileikki/fantasia, ehkä sitten kieroutunut tai vapaamielinen, miten kukin sen ottaa .
Mua ällöttää jos musta kiinnostuu joku joka ei mua kiinnosta yhtään. Niistä on vaikeeta päästä eroon jos on antanut ymmärtää jotain.Niin no itse en ole sanonut vilauttelevani hameen alle (vaikka kuulostaa ihan hauskalta sekin). Enkä pukeudu liian paljastavasti. Se on sitä flirttiä ja sitä että toinen ihastuu ja se kielletty hedelmä ja kaikki se jännitys. Tosin flirttailen kyllä miehillekkin joista en oikeasti ole kiinnostunut. Ainakin itselleni se on vaan hauskanpitoa ja jonkilainen seksileikki/fantasia, ehkä sitten kieroutunut tai vapaamielinen, miten kukin sen ottaa .
Ei tässä mistään hyvänpäivän pikkuflirtistä ollut kyse, vaan siitä pillun esittelemisestä niiden kavereiden miehille. Että mitäpä luulet, onko sinun ja ap:n tapauksessa minkäänlaista pikkiriikkistä eroakaan? Tyhmeliini...Niin no itse en ole sanonut vilauttelevani hameen alle (vaikka kuulostaa ihan hauskalta sekin). Enkä pukeudu liian paljastavasti. Se on sitä flirttiä ja sitä että toinen ihastuu ja se kielletty hedelmä ja kaikki se jännitys. Tosin flirttailen kyllä miehillekkin joista en oikeasti ole kiinnostunut. Ainakin itselleni se on vaan hauskanpitoa ja jonkilainen seksileikki/fantasia, ehkä sitten kieroutunut tai vapaamielinen, miten kukin sen ottaa .
No niinpä! Sikshän se on niin kätevää kun ne on varattuja niin ei ne pysty roikkumaan. Juurihan kirjoitin että ne sinkut ottaa sen flirtin vielä liian tosissaan.Mua ällöttää jos musta kiinnostuu joku joka ei mua kiinnosta yhtään. Niistä on vaikeeta päästä eroon jos on antanut ymmärtää jotain.
Onko tolla joku muovilisäke nenässä
Muovia koko pää, se on nukke.
Onko tolla joku muovilisäke nenässä
No hitto, niimpä onkin. En muuten ees huomannu kuvia laittaessa.Muovia koko pää, se on nukke.
Mun mielestä noi trendit on aika tylsiä. Lisää haastetta
tois jos pitäis näyttää vaikka säikähtäneeltä vispilältä tai vihaiselta kengältä.:xmas:
*lainaukset elää näemmä ihan omaa elämää
Miksi teet kavereillesi noin? Mitä pahaa he ovat tehneet, että ansaitsevat tuollaisen kohtelun? Jos mulla olisi tuollainen kaveri joka jatkuvasti flirttailee miehelleni tai koskettelee häntä, niin se olisi entinen kaveri hyvin nopeasti.Mitä te tartuitte nyt tuohon pikkarijuttuun. En minä sitä sentään ole tehnyt kuin kerran ja silloinkin olin kovassa humalassa. Yleensä flirttini on paljon viattomampaa. Esim hipaisen pyllyllä tai kädellä miehen etumusta "vahingossa" ym. viatonta.