Tykkäättekö näyttää seksikkäältä rumempien kavereidenne seurassa?

No ei kai ne teidän miehet teille kerro vaikka niitä kiihottaisi katsella pimppiäni. Ette uskokaan mitä kaikkea teidän selän takana voidaan puuhata..
Itsepä en kysynytkään omalta mieheltä vaan iha kavereilta. ;)
Voihan se jollekin olla turn on kun pimppiä vilauttaa, mutta...

Ite kun aattelen että joku (vaikka olis kuin komea) ukko löis lerssin tiskiin jossain baarissa ajatellen olevansa seksikäs niin ei kyllä nappais :D
Kyllä se menis huvittavuuden ja nolottavuuden puolelle :D
 
Marleena-83
No ei kai ne teidän miehet teille kerro vaikka niitä kiihottaisi katsella pimppiäni. Ette uskokaan mitä kaikkea teidän selän takana voidaan puuhata..
Omaa avomiestä lähinnä naurattaa sun kaltaiset tyrkyt. Ei sun kaltaisia naisia pahemmin kukaan arvosta ja aikuiset miehet pitävät tuollaista lapsellisena. Aika typerä olet jos kuvittelet kaikkien miesten kiihottuvan tuollaisesta. Ehkä jotkut keskenkasvuiset kollit tuollaisesta tykkää, mutta aikuiset miehet ovat nähneet jo pillun monta kertaa niin ei heitä paljoa kiinnosta jonkun tyrkyn paljas pillu. Kyllä oma mies kertoisi mulle jos joku mun kaveri tekisi noin koska ei mies halua mun olevan kaveri ihmisen kanssa joka tekee mulle pahaa. Eikä mun mies ikinä hyväksyisi jos mä tekisin tuota mitä sä. Ei sillä, että olisi mitään mielenkiintoa tehdäkään noin. Mulle riittää oma mies ja myös sinkkuna olen jättänyt kaverien miehet rauhaan. Ei kiinnosta esitellä itseään miehelle joka tuntuu veljeltä.

Usko tai älä, mutta on olemassa rehellisiä ja uskollisia miehiä. Joskus illanistujaisissa oli mukana tällainen tyrkky nainen joka vuoron perään kiehnasi joka miehen kyljessä, siinä oli ärtyneitä niin naiset kuin miehet. Sitä naista ei kukaan noista miehistä halunnut koska se nainen on jakorasia eikä häntä kukaan arvosta. Omat puolisonsa olivat tuolloin paljon paremman näköisiä kuin epätoivoisesti miesten kyljessä hinkuttava känninen tyrkky.

Opettele muuten lainaamaan viestejä joihin kommentoit. Sun kommentit näyttävät typerän irrallisilta kun et lainaa viestejä ja välillä on epäselvää kenelle vastaat. Ei sillä, että se viestien sisältöön mitenkään vaikuttaisi...
 
Omaa avomiestä lähinnä naurattaa sun kaltaiset tyrkyt. Ei sun kaltaisia naisia pahemmin kukaan arvosta ja aikuiset miehet pitävät tuollaista lapsellisena. Aika typerä olet jos kuvittelet kaikkien miesten kiihottuvan tuollaisesta. Ehkä jotkut keskenkasvuiset kollit tuollaisesta tykkää, mutta aikuiset miehet ovat nähneet jo pillun monta kertaa niin ei heitä paljoa kiinnosta jonkun tyrkyn paljas pillu. Kyllä oma mies kertoisi mulle jos joku mun kaveri tekisi noin koska ei mies halua mun olevan kaveri ihmisen kanssa joka tekee mulle pahaa. Eikä mun mies ikinä hyväksyisi jos mä tekisin tuota mitä sä. Ei sillä, että olisi mitään mielenkiintoa tehdäkään noin. Mulle riittää oma mies ja myös sinkkuna olen jättänyt kaverien miehet rauhaan. Ei kiinnosta esitellä itseään miehelle joka tuntuu veljeltä.

Usko tai älä, mutta on olemassa rehellisiä ja uskollisia miehiä. Joskus illanistujaisissa oli mukana tällainen tyrkky nainen joka vuoron perään kiehnasi joka miehen kyljessä, siinä oli ärtyneitä niin naiset kuin miehet. Sitä naista ei kukaan noista miehistä halunnut koska se nainen on jakorasia eikä häntä kukaan arvosta. Omat puolisonsa olivat tuolloin paljon paremman näköisiä kuin epätoivoisesti miesten kyljessä hinkuttava känninen tyrkky.

Opettele muuten lainaamaan viestejä joihin kommentoit. Sun kommentit näyttävät typerän irrallisilta kun et lainaa viestejä ja välillä on epäselvää kenelle vastaat. Ei sillä, että se viestien sisältöön mitenkään vaikuttaisi...
:LOL: Kyllä ne aikuiset miehet on niitä innokkaimpia ja riettaimpia. Olen varma että sinunkin miehesi panisi aivot pellolle kun saisi minulta nannaa..
 
Marleena-83
:LOL: Kyllä ne aikuiset miehet on niitä innokkaimpia ja riettaimpia. Olen varma että sinunkin miehesi panisi aivot pellolle kun saisi minulta nannaa..
Ei panisi koska häntä ei kiinnosta tyrkyt horot. Jos häntä kiinnostaisi tuollaiset, niin hän olisi sitten varmaan pysynyt yhdessä ex-vaimonsa kanssa.

Olet kyllä niin säälittävä tuon huomion hakemisesi kanssa. Tuskin kaveritkaan sua kovin pitkään katselee.
 
Marleena-83
Teitä on niiiin hauska ärsyttää. :LOL: Voin kuvitella marleenan hakkaamassa näppäimistöä raivon vallassa..
Ei kyllä mua lähinnä huvittaa. Sä olet niin säälittävä ja jo pelkkä nimimerkkisi on typerä. Olisit nyt keksinyt vähemmän läpinäkyvän provon jolla olisit voinut jatkaa pitkäänkin, mutta tällä tavalla käräytit itsesi heti alkuunsa. Parempi onni ensi kerralla ja menes nyt miettimään sitä uutta provoasi. :wave:
 
"Prinsessa"
Minulla tuli suru ja sääli kun luin ap:n juttuja. Pitääkö kaveriksiki valita rumia siksi että itse siinä vierellä näyttäisi joltain? Eikö tunne itseään seksikkääksi, jos vieressä ei ole joku vaatimattomampi, mihin voi vertautua? Eikö tunnu haluttavalta, jos ei vie jonkun toisen miestä?

Minä kun olen ajatellut, että voin yhdessä kavereideni kanssa olla kauniita, seksikkäitä ja haluttavia. Se, että kaverin mies on uskollinen, ei vähennä minun haluttavuutta. Tai se, että kaveri on kaunis, ei tee minusta vähemmän seksikästä, en tarvitse polkea toista, ollakseni itse hyvä. Tiedän oman arvoni.
 
Mietin tässä, että mitä sillä voittaa kun saa rumemman kaverin mieheltä "himokkaan katseen" tms...?
Mies menee edelleen sen "rumemman" kanssa kotiin, rakastelee, juttelee, suutelee ja jatkaa elämäänsä.
Mitä sä siinä voitat? Mitä sä siitä saat?
Sullehan ei kumminkaan jää mitään käteen, paitsi se tosiasia että pitemmän päälle ne "rumemmat" kaverit ei taida kavereiksi jäädä. :(

Ihan mielenkiinnosta kysyn,
koska omaan korvaan tuo toiminta kuulostaa nimenomaan huonon itsetunnon pönkitykseltä ja jotenkin surulliselta.

Tai ootko koskaan ajatellut että ehkä seksi on sulle pakkomielle,
ja hämärtää sun arvostelukykyä pahemman kerran?
 
Ei kyllä mua lähinnä huvittaa. Sä olet niin säälittävä ja jo pelkkä nimimerkkisi on typerä. Olisit nyt keksinyt vähemmän läpinäkyvän provon jolla olisit voinut jatkaa pitkäänkin, mutta tällä tavalla käräytit itsesi heti alkuunsa. Parempi onni ensi kerralla ja menes nyt miettimään sitä uutta provoasi. :wave:
Ja taas nousi provokortti kun pelottaa että miestä kiinnostaa kauniimmat. ;) Keksi uusi hokema..
 
Marleena-83
Ja taas nousi provokortti kun pelottaa että miestä kiinnostaa kauniimmat. ;) Keksi uusi hokema..
Miksi pelkäisin sun kaltaista tyrkkyä. Etkä sä edes tiedä miltä mä näytän. :D Kyllä se provoksi sanominen tulee ihan näistä sun typeristä jutuista ja tosiaan toivon, että olet provo. Sääliksi käy jos ihminen on oikeasti noin tyhmä ja itseään täynnä.

Ei siinä muuten kaunis naama paljon auta jos mies pitää naista pelkkänä panorasiana eikä halua koskea tähän pitkällä tikullakaan. Säälittävää kun jotkut naiset oikeasti luulevat tuollaisen lapsellisen pelleilyn olevan jotenkin kiihottavaa ja seksikästä vaikka oikeasti näille naisille nauretaan selän takana ja otsassa on leima huora lopun elämää.

Niin eikä me edes tiedetä oletko kaunis. Se on vain sun oma käsitys.

Etkä muuten vastannut kun kysyin että miksi teet kavereillesi noin? Mitä he ovat tehneet ansaitakseen tuollaisen kohtelun? Miksi olet noin ilkeä ystävillesi? Vastaa nyt jos et muka ole provo.
 
Miksi pelkäisin sun kaltaista tyrkkyä. Etkä sä edes tiedä miltä mä näytän. :D Kyllä se provoksi sanominen tulee ihan näistä sun typeristä jutuista ja tosiaan toivon, että olet provo. Sääliksi käy jos ihminen on oikeasti noin tyhmä ja itseään täynnä.

Ei siinä muuten kaunis naama paljon auta jos mies pitää naista pelkkänä panorasiana eikä halua koskea tähän pitkällä tikullakaan. Säälittävää kun jotkut naiset oikeasti luulevat tuollaisen lapsellisen pelleilyn olevan jotenkin kiihottavaa ja seksikästä vaikka oikeasti näille naisille nauretaan selän takana ja otsassa on leima huora lopun elämää.

Niin eikä me edes tiedetä oletko kaunis. Se on vain sun oma käsitys.

Etkä muuten vastannut kun kysyin että miksi teet kavereillesi noin? Mitä he ovat tehneet ansaitakseen tuollaisen kohtelun? Miksi olet noin ilkeä ystävillesi? Vastaa nyt jos et muka ole provo.
Ei kaverini ole tietoisia tästä. Mitä ei tiedä, se ei satuta. :)
 
Marleena-83
Miehenä säälin sinunlaisia naisia, rakkautta sinä et tule koskaan kokemaan.
Ap varmaan pitää rakkautena sitä, että häntä pidetään panopuuna. Ap saa aivan vapaasti pitää sellaiset miehet jotka tuollaisiin tyrkkyihin lankeaa koska mä en arvosta pätkääkään tuollaisia miehiä. Kertoo nimittäin miehestä kaiken tarpeellisen jos panee kylän yleistä naista.
 
Kföö
Sellasta kysyisin, että ku sä sitä nannaas esittelet, niin mistä sä tiedät että ne miehet katsoo? Katsotko pyllistäessäsi taaksepäin varmistaaksesi sen, vai sanotko jotain tyyliin: juhuu, näkeekö kukaan?

Enkä mä nyt jokaista sun dissaajaa lähtisi sanomaan rumemmaksi ym, täällä on ihmiset laittaneet kuviaan ja on kyllä melkosen näpsäköitä flikkoja osa. Se ei tosiaan tarkoita rumaa ja epäitsekästä ihmistä, jos ei kovin korkealle arvosta reva levällään olevaa ihmistä.
 
No perhana
Voitas pistää kisa pystyyn. Laita sä kuva pillustas ja mä laitan itsestäni, katsotaan kumman miehet valitsee.
Eikä tartte pelätä, mul on vaan ihan perus huppari ja collegehousut.
 
VoiHuoh
Miehenä säälin sinunlaisia naisia, rakkautta sinä et tule koskaan kokemaan.
Tuo nyt oli jo pikkusen liian julmasti todettu hei ;-)

Mutta ei siinä, säälittää vähän minuakin jos ei ole provo. Ei ole AP oikein sinut itsensä kanssa tai ei arvosta omaa naiseuttaan kun pitää tyrkyttää ja mitä ihmettä, siis mielestään rumempien ns.kaverien miehille? Jotain haastetta jos haluaa niin luulisi sitten niiden paremman näköisten ukkoihin haluavan vedota. Ei ehkä rahkeet sitten riitäkään niihin?
Meitä on toki erilaisia mutta itse arvostan miehessäni tiettyä "tason vaatimista", sitä ettei se kuola ala valumaan jonkun halvan naisen edessä vaan tarvitsee saalistaa ja viekoitella se Nainen. Mutta on hyvä tietysti että laiskoille ja löyhemmällä moraalilla varustetuille miehille on tarjolla helppoja nakkeja. :)
 
"pah"
No taitaa mennä osa sun jutuistas nuoruuden piikkiin. Mulle on ihan sama jos mun kaveri pyllistelisi minimekoissaan illanistujaisissa missä on miehiä, mutta ehkä heräisi enemminkin pienoinen sääli kun mustasukkaisuus. Vaikka oma mieskin himokkaasti katselisi niin se on vain katse ja ajatus. Olla objekttina ei ole kovinkaan hankalaa ja varsinkin nuorena nauttii saamastaan huomiosta, mutta olla jotain muuta on se haastavin osuus. Seksikkyys eii ole lyhyt hame ja korsetti vaan koko olemus ja jos on vetovoimaa on sitä vaikka poolopaidassa ja kulahtaneissa trikoissa. Objekti on seksikäs koska se on tehty seksikkääksi. Keertoo myös itsetunnosta jotain jos haluaa ns. tavallisemman näkösillä kavereilla itseään korostaa ja luoda illuusio, lähinnä itselleen, halluttavammasta naisesta. Taitaa olla sulle noi ystävät vaan itsetunnon pönkittäjiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
No ei kai ne teidän miehet teille kerro vaikka niitä kiihottaisi katsella pimppiäni. Ette uskokaan mitä kaikkea teidän selän takana voidaan puuhata..
Mä voin ihan rehellisesti kertoa olevani aikuinen mies.

Tapoihini ei kuulu touhuta yhtikäs mitään kenenkään selän takana. Mihin mä tarttisin kenenkään selkää?

Jos päätät pyllistää nurkkabaarissani, niin siit vaan, on siel ihmeellisempääkin nähty.

Mut jos pyllistykselläsi yrität häiritä shakkimatsiani, niin sä lennät ulos.
 
true friend
En tiedä olenko kamala ihminen, kun myönnän tämän, mutta minä tykkään.. :/ Nautin suunnattomasti laittautua seksikkääksi esim. yhteisiä illanviettola varten, joissa on osallisena myös kavereiden miehet. Saan tyydytystä niistä himokkaista katseita joita saan miehiltä. Vähän hävettää tämä mutta haluaisin tietää onko muita samanlaisia?
Mulla ei ole rumia kavereita. Ne on kauniita ja upeita naisia.
 

Yhteistyössä