No ei kai ne teidän miehet teille kerro vaikka niitä kiihottaisi katsella pimppiäni. Ette uskokaan mitä kaikkea teidän selän takana voidaan puuhata..
Itsepä en kysynytkään omalta mieheltä vaan iha kavereilta.No ei kai ne teidän miehet teille kerro vaikka niitä kiihottaisi katsella pimppiäni. Ette uskokaan mitä kaikkea teidän selän takana voidaan puuhata..
Omaa avomiestä lähinnä naurattaa sun kaltaiset tyrkyt. Ei sun kaltaisia naisia pahemmin kukaan arvosta ja aikuiset miehet pitävät tuollaista lapsellisena. Aika typerä olet jos kuvittelet kaikkien miesten kiihottuvan tuollaisesta. Ehkä jotkut keskenkasvuiset kollit tuollaisesta tykkää, mutta aikuiset miehet ovat nähneet jo pillun monta kertaa niin ei heitä paljoa kiinnosta jonkun tyrkyn paljas pillu. Kyllä oma mies kertoisi mulle jos joku mun kaveri tekisi noin koska ei mies halua mun olevan kaveri ihmisen kanssa joka tekee mulle pahaa. Eikä mun mies ikinä hyväksyisi jos mä tekisin tuota mitä sä. Ei sillä, että olisi mitään mielenkiintoa tehdäkään noin. Mulle riittää oma mies ja myös sinkkuna olen jättänyt kaverien miehet rauhaan. Ei kiinnosta esitellä itseään miehelle joka tuntuu veljeltä.No ei kai ne teidän miehet teille kerro vaikka niitä kiihottaisi katsella pimppiäni. Ette uskokaan mitä kaikkea teidän selän takana voidaan puuhata..
Kyllä ne aikuiset miehet on niitä innokkaimpia ja riettaimpia. Olen varma että sinunkin miehesi panisi aivot pellolle kun saisi minulta nannaa..Omaa avomiestä lähinnä naurattaa sun kaltaiset tyrkyt. Ei sun kaltaisia naisia pahemmin kukaan arvosta ja aikuiset miehet pitävät tuollaista lapsellisena. Aika typerä olet jos kuvittelet kaikkien miesten kiihottuvan tuollaisesta. Ehkä jotkut keskenkasvuiset kollit tuollaisesta tykkää, mutta aikuiset miehet ovat nähneet jo pillun monta kertaa niin ei heitä paljoa kiinnosta jonkun tyrkyn paljas pillu. Kyllä oma mies kertoisi mulle jos joku mun kaveri tekisi noin koska ei mies halua mun olevan kaveri ihmisen kanssa joka tekee mulle pahaa. Eikä mun mies ikinä hyväksyisi jos mä tekisin tuota mitä sä. Ei sillä, että olisi mitään mielenkiintoa tehdäkään noin. Mulle riittää oma mies ja myös sinkkuna olen jättänyt kaverien miehet rauhaan. Ei kiinnosta esitellä itseään miehelle joka tuntuu veljeltä.
Usko tai älä, mutta on olemassa rehellisiä ja uskollisia miehiä. Joskus illanistujaisissa oli mukana tällainen tyrkky nainen joka vuoron perään kiehnasi joka miehen kyljessä, siinä oli ärtyneitä niin naiset kuin miehet. Sitä naista ei kukaan noista miehistä halunnut koska se nainen on jakorasia eikä häntä kukaan arvosta. Omat puolisonsa olivat tuolloin paljon paremman näköisiä kuin epätoivoisesti miesten kyljessä hinkuttava känninen tyrkky.
Opettele muuten lainaamaan viestejä joihin kommentoit. Sun kommentit näyttävät typerän irrallisilta kun et lainaa viestejä ja välillä on epäselvää kenelle vastaat. Ei sillä, että se viestien sisältöön mitenkään vaikuttaisi...
Ei panisi koska häntä ei kiinnosta tyrkyt horot. Jos häntä kiinnostaisi tuollaiset, niin hän olisi sitten varmaan pysynyt yhdessä ex-vaimonsa kanssa.Kyllä ne aikuiset miehet on niitä innokkaimpia ja riettaimpia. Olen varma että sinunkin miehesi panisi aivot pellolle kun saisi minulta nannaa..
Ei kyllä mua lähinnä huvittaa. Sä olet niin säälittävä ja jo pelkkä nimimerkkisi on typerä. Olisit nyt keksinyt vähemmän läpinäkyvän provon jolla olisit voinut jatkaa pitkäänkin, mutta tällä tavalla käräytit itsesi heti alkuunsa. Parempi onni ensi kerralla ja menes nyt miettimään sitä uutta provoasi. :wave:Teitä on niiiin hauska ärsyttää. Voin kuvitella marleenan hakkaamassa näppäimistöä raivon vallassa..
Ja taas nousi provokortti kun pelottaa että miestä kiinnostaa kauniimmat. Keksi uusi hokema..Ei kyllä mua lähinnä huvittaa. Sä olet niin säälittävä ja jo pelkkä nimimerkkisi on typerä. Olisit nyt keksinyt vähemmän läpinäkyvän provon jolla olisit voinut jatkaa pitkäänkin, mutta tällä tavalla käräytit itsesi heti alkuunsa. Parempi onni ensi kerralla ja menes nyt miettimään sitä uutta provoasi. :wave:
Miksi pelkäisin sun kaltaista tyrkkyä. Etkä sä edes tiedä miltä mä näytän. Kyllä se provoksi sanominen tulee ihan näistä sun typeristä jutuista ja tosiaan toivon, että olet provo. Sääliksi käy jos ihminen on oikeasti noin tyhmä ja itseään täynnä.Ja taas nousi provokortti kun pelottaa että miestä kiinnostaa kauniimmat. Keksi uusi hokema..
Ei kaverini ole tietoisia tästä. Mitä ei tiedä, se ei satuta.Miksi pelkäisin sun kaltaista tyrkkyä. Etkä sä edes tiedä miltä mä näytän. Kyllä se provoksi sanominen tulee ihan näistä sun typeristä jutuista ja tosiaan toivon, että olet provo. Sääliksi käy jos ihminen on oikeasti noin tyhmä ja itseään täynnä.
Ei siinä muuten kaunis naama paljon auta jos mies pitää naista pelkkänä panorasiana eikä halua koskea tähän pitkällä tikullakaan. Säälittävää kun jotkut naiset oikeasti luulevat tuollaisen lapsellisen pelleilyn olevan jotenkin kiihottavaa ja seksikästä vaikka oikeasti näille naisille nauretaan selän takana ja otsassa on leima huora lopun elämää.
Niin eikä me edes tiedetä oletko kaunis. Se on vain sun oma käsitys.
Etkä muuten vastannut kun kysyin että miksi teet kavereillesi noin? Mitä he ovat tehneet ansaitakseen tuollaisen kohtelun? Miksi olet noin ilkeä ystävillesi? Vastaa nyt jos et muka ole provo.
Ap varmaan pitää rakkautena sitä, että häntä pidetään panopuuna. Ap saa aivan vapaasti pitää sellaiset miehet jotka tuollaisiin tyrkkyihin lankeaa koska mä en arvosta pätkääkään tuollaisia miehiä. Kertoo nimittäin miehestä kaiken tarpeellisen jos panee kylän yleistä naista.Miehenä säälin sinunlaisia naisia, rakkautta sinä et tule koskaan kokemaan.
Olet maailman paskin kaveri. Kuvottava tapaus.Ei kaverini ole tietoisia tästä. Mitä ei tiedä, se ei satuta.
Tuo nyt oli jo pikkusen liian julmasti todettu hei ;-)Miehenä säälin sinunlaisia naisia, rakkautta sinä et tule koskaan kokemaan.
Mä voin ihan rehellisesti kertoa olevani aikuinen mies.No ei kai ne teidän miehet teille kerro vaikka niitä kiihottaisi katsella pimppiäni. Ette uskokaan mitä kaikkea teidän selän takana voidaan puuhata..
Mulla ei ole rumia kavereita. Ne on kauniita ja upeita naisia.En tiedä olenko kamala ihminen, kun myönnän tämän, mutta minä tykkään.. :/ Nautin suunnattomasti laittautua seksikkääksi esim. yhteisiä illanviettola varten, joissa on osallisena myös kavereiden miehet. Saan tyydytystä niistä himokkaista katseita joita saan miehiltä. Vähän hävettää tämä mutta haluaisin tietää onko muita samanlaisia?