Tykkäättekö näyttää seksikkäältä rumempien kavereidenne seurassa?

"xxx"
En mä nyt noita julkimoita ajatellut, miksi edes pitäisi? Joskin rohkenen epäillä, että julkisuudesta varmasti löytyy naisia jotka ovat valtaosan osan mielestä seksikkäitä.

Miksi sulkea pois esim. sellaiset ihmiset jotka ovat
hienovaraisesti seksikkäitä?

Itse en koe että omasta mielestä epäseksikkäät olisivat seksikkäämpiä
kuin he, jotka kokevat olevansa seksikkäitä.

Mun mielestä tuollaiset "säännöt" noissa asioissa kehitellään
muutaman mielipiteen perusteella ja niistä jostakin syystä halutaan
pitää kiinni.
Lue: muutaman miehen kanssa keskusteltuani....
Makuasia näköjään, muttei aloitus mikään hienovarainen kyllä ollut. Ja sen seksikkyydestä ei ole mitään takeita. Ja kyllä se vaan niin on, että ne ns. seksikkyydestään elävät on vetänyt usein överiksi. En mä nyt tarkoita joka ikistä julkkista. Onhan noita muunkinlaisia naisia julkisuudessa. Niin kuin itsekin kirjoitit, onko muuta annettavaa kuin (omasta mielestään) oma seksikkyytensä. Vaikea varmaan hyväksyä toisenlaista mielipidettä, jos itse ihannoi sellaisia.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="joojoo";30435746]http://vivas.fi/25-pahinta-duckface-ilmetta-nama-ovat-upeita-haha/

Siinä 25 itseään seksikkäänä pitävää. Moniko on? Kiihottaako nuo kuvat, joissa koittavat näyttää seksikkäiltä? Olisivatko seksikkäämpiä jos eivät väkisin yrittäisi sellaisilta näyttää? Voiko heitä ottaa tosissaan vai pidetäänkö pelleinä?[/QUOTE]

Nojaa. Minusta nuo eivät olisi seksikkäitä edes naama peruslukemilla. Mutta tuossa olikin pääasiassa vain tietynlaista ihmistyyppiä, pois lukien Ozzy Osbourne (oliko oikeasti se vai joku samannäköinen?), eikä tuo ihmistyyppi ole sellainen, josta itse viehättyisin millään lailla. Sen sijaan kyllä minusta seksikkäät ihmiset ovat seksikkäitä myös erilaisilla virnistyksillä, joiksi duckfacet lasken myös. Ei kai kukaan niitä ilmeitä oikeasti vietelläkseen tee.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="joojoo";30435746]http://vivas.fi/25-pahinta-duckface-ilmetta-nama-ovat-upeita-haha/

Siinä 25 itseään seksikkäänä pitävää. Moniko on? Kiihottaako nuo kuvat, joissa koittavat näyttää seksikkäiltä? Olisivatko seksikkäämpiä jos eivät väkisin yrittäisi sellaisilta näyttää? Voiko heitä ottaa tosissaan vai pidetäänkö pelleinä?[/QUOTE]

Ohimenevä muoti-ilmiö, uskon ma.:D

En tiedä oliko jokaisen tarkoitus näyttää seksikkäältä, vai
väännetäänkö naama siitä syystä tuollatavoin kun se on trendikästä.

Sitäpaitsi oot jälessä. Nykyään olis tarkotus näyttää seksinukelta.:D
Esim. näin:

"kuusa"
Turhaan yritätte loukata noilla ilkeillä sanoilla. Minulla on hyvä itseluottamus. :)
Jos sinulla kerran on hyvä itseluottamus, niin mihin tarvitset miesten huomiota? Ihmisillä, joilla on hyvä itseluottamus (tai oikeastaan itsetunto) ei ole tarvetta hakea muiden hyväksyntää.

Haiskahtaa vahvasti siltä, että sisimmissäsi olet todella epävarma itsestäsi, ja miesten kuolaavat katseet tuovat sinulle kaipaamaasi pönkitystä.

N28

Haha no siitä vaan, kuvitelkaa ihan rauhassa että kaikki itseään seksikkäänä pitävät naiset näyttävät tuolta :D itse olen ainakin normaali kaunis nuori nainen enkä mitään tuohon päinkään. Mutta se taitaa olla liian kova pala näille jotka pelkää jäävänsä kakkoseksi minun ja ap:n kaltaisille naisille.

Kaikkea ei tartte aina ottaa niin vakavasti. Pilke silmäkulmassa ja silleen ;) kokeilisitte itse joskus vähän flirttailla, voisitte yllättyä..

Kiitos
Vetasin henkeen torttua täällä nauraessani.. :D

Joku lyhyt ja hintelä naisenpuoli, joka kaikissa pippaloissa tiedetään "se, joka vilauttelee pimppaa kaikille"naisena.. just. Jotkut tarvii siihen pari rohkaisua mutta jotkut vetää selvinpäinki tuota. Yleensä pikkuhiljaa nuo tippuu kyydistä kun on tarpeeksi katsottu. Mutta mikäs tuossa, kannattaa vaan pitää ne paikat puhtaana ettei samalla ns.pöllähdä siideripissa ja palanen vessapaperia sielä välistä.. tai naru. ;) Näitä on sattunut meinaan :D
Kai nyt AP muistaa jossain vaiheessa iltaa vetää ne tissitkin tiskiin kaikkien nähden? Katos se vasta kuule seksyä onkin! Ei varmasti kukaan osaa olla katsomatta..

Haha no siitä vaan, kuvitelkaa ihan rauhassa että kaikki itseään seksikkäänä pitävät naiset näyttävät tuolta :D itse olen ainakin normaali kaunis nuori nainen enkä mitään tuohon päinkään. Mutta se taitaa olla liian kova pala näille jotka pelkää jäävänsä kakkoseksi minun ja ap:n kaltaisille naisille.

Kaikkea ei tartte aina ottaa niin vakavasti. Pilke silmäkulmassa ja silleen ;) kokeilisitte itse joskus vähän flirttailla, voisitte yllättyä..
No mun ei tarvitse pilluani vilautella jotta olisin miesten mielestä seksikäs ;) kannattaa kokeilla sitä naisellista pukeutumista jossa ei paljasteta liikaa vaan jätetään jotain arvailujen varaankin. Katseella saa enemmän aikaan kuin tissivaolla.
Varatut miehet eivät minua kiinnosta yhtään, he ovat sitä paitsi yleensä se helpoin saalis (surullista tämäkin). Enkä myöskään "alennu" viettelemään ketään, minä olen se joka pitää vietellä.

[QUOTE="kuusa";30435794]Jos sinulla kerran on hyvä itseluottamus, niin mihin tarvitset miesten huomiota? Ihmisillä, joilla on hyvä itseluottamus (tai oikeastaan itsetunto) ei ole tarvetta hakea muiden hyväksyntää.

Haiskahtaa vahvasti siltä, että sisimmissäsi olet todella epävarma itsestäsi, ja miesten kuolaavat katseet tuovat sinulle kaipaamaasi pönkitystä.[/QUOTE]

Tai sitten on vaan röyhkeä ja itsekäs.
Tai ei handlaa omaa seksuallisuuttaan.
Vaihtoehtoja on monia.

N28
No mun ei tarvitse pilluani vilautella jotta olisin miesten mielestä seksikäs ;) kannattaa kokeilla sitä naisellista pukeutumista jossa ei paljasteta liikaa vaan jätetään jotain arvailujen varaankin. Katseella saa enemmän aikaan kuin tissivaolla.
Varatut miehet eivät minua kiinnosta yhtään, he ovat sitä paitsi yleensä se helpoin saalis (surullista tämäkin). Enkä myöskään "alennu" viettelemään ketään, minä olen se joka pitää vietellä.
Niin no itse en ole sanonut vilauttelevani hameen alle (vaikka kuulostaa ihan hauskalta sekin). Enkä pukeudu liian paljastavasti. Se on sitä flirttiä ja sitä että toinen ihastuu ja se kielletty hedelmä ja kaikki se jännitys. Tosin flirttailen kyllä miehillekkin joista en oikeasti ole kiinnostunut. Ainakin itselleni se on vaan hauskanpitoa ja jonkilainen seksileikki/fantasia, ehkä sitten kieroutunut tai vapaamielinen, miten kukin sen ottaa :D.

Niin no itse en ole sanonut vilauttelevani hameen alle (vaikka kuulostaa ihan hauskalta sekin). Enkä pukeudu liian paljastavasti. Se on sitä flirttiä ja sitä että toinen ihastuu ja se kielletty hedelmä ja kaikki se jännitys. Tosin flirttailen kyllä miehillekkin joista en oikeasti ole kiinnostunut. Ainakin itselleni se on vaan hauskanpitoa ja jonkilainen seksileikki/fantasia, ehkä sitten kieroutunut tai vapaamielinen, miten kukin sen ottaa :D.
Mä en ainakaan näe tossa mitään vikaa, ja pidän ihan normaalina.
Moraali ehkä himpan verran löyhemmässä, yleisesti katsoen.

Mua ällöttää jos musta kiinnostuu joku joka ei mua kiinnosta yhtään. Niistä on vaikeeta päästä eroon jos on antanut ymmärtää jotain.

"xxx"
Ei tässä mistään hyvänpäivän pikkuflirtistä ollut kyse, vaan siitä pillun esittelemisestä niiden kavereiden miehille. Että mitäpä luulet, onko sinun ja ap:n tapauksessa minkäänlaista pikkiriikkistä eroakaan? Tyhmeliini...

....
Tykkään kyllä pukeutua kauniisti ja flirttailla vastakkaiselle sukupuolelle, mutta ei tulisi mieleenkään pyllistää kaverin miehen edessä ilman alushousuja.. Katsos kun tedän olevani kaunis ja haluttava ilman sukupuolielinten näyttämistä. Vastenmielistä ja säälittävää touhua, yök :x

Ja mikä tuo parinvaihtojuttu kaverien kesken on? Ei kai kukaan oikeesti tuollaista harrasta..

Mä olisin ihan läppä, jos rupeisin leikkimään tyrkkyä, koska ulkomuoto ei riitä siihen. Eli toivottavasti säästymme siltä päivältä.

Toki niitä tilanteita käy, että oon liikkeellä jonkun ihmisen kanssa, joka ehkä yleisen mielipiteen mukaan on vähemmän viehättävä kuin minä. En kyllä tunne voitonriemua siitä saavutuksesta, ellei kyseesä ole tilanne, että ollaan mun miehen / mua kiinnostavan miehen kanssa tekemisissä ja haluan, että nimenomaan mut nähdään nättinä.

Vastaavasti oon joskus ollut stressaantunut itseäni paremman näköisten tuttujen seurassa, kun mies on ollut mukana ja mielessä on herännyt epävarmoja tunteita, että oonko mä nyt hyvä kun joku on mua ihQmpi.

Mun mielestä kaikki tuollainen on ihan normaalia... Jos ap on superseksikäs niin saahan siitä nauttia. Ja miksi ei saisi tuntea itseään paremman näköiseksi kuin muut? Saa tietty. Meissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia, mutta eipä sellaiset pinnalliset jutut kuitenkaan ole suhteessa niitä ratkaisevia. Ainakaan sellaisessa suhteessa, johon kannattaa panostaa.

Mäkin nautin ihan estotta esim. siitä, että tiedän olevani parempi kokki kuin joku keskimääräinen, joten tiedän ettei mieheni tod.näk. saisi niin hyvää ruokaa jossain toisessa suhteessa. Hykertelen vaan jos mies alkaa valitella muiden naisten kokkauksista kun tullaan kylästä (ei sillä että herran omilla kokkaustaidoilla olis varaa sanoa mitään).

Mitä te tartuitte nyt tuohon pikkarijuttuun. En minä sitä sentään ole tehnyt kuin kerran ja silloinkin olin kovassa humalassa. Yleensä flirttini on paljon viattomampaa. Esim hipaisen pyllyllä tai kädellä miehen etumusta "vahingossa" ym. viatonta.

Tein pikagallupin ja 5 miestä viidestä oli sitä mieltä että nainen joka käyttäytyy kuten kuvailit on heidän mielestään tyrkky. Ja tyrkky ei tarkota seksikästä.

Liian tyrkyt saa osakseen yleensä myötähäpeän sekaisia naurahduksia,
ennen kun alkaa ärsyttämään.

Omasta mielestä tuollanen voi jollekin olla seksikästä.
Makuja on moneen junaan.
Ja kai se oma fiilis on tärkein,
eli jos hyvältä ja hotilta tuntuu niin anna palaa.
Muttei kannata ihmetellä jossei vastaanotto aina ole ihan sitä mitä odotit.
(tosin humalassa sitä ei yleensä huomaa\tajua)

Marleena-83
Kysyin omalta avomieheltä, että mitä hän ajattelisi jos joku mun kavereista tekisi noin kuin ap. Mies naurahti hölmistyneenä ja sanoi, että no ei tässä iässä tuollaiset enää pahemmin hetkauta. Mies on siis 49v. ja seksuaalisesti hyvin aktiinen kanssani, mutta hän pitää tuollaista lapsellisena ja huvittavana aikuisen miehen silmin katsottuna. Lähinnä tulee miehellä kuin itselläkin ajatus että mitä v..tua.

Marleena-83
Mitä te tartuitte nyt tuohon pikkarijuttuun. En minä sitä sentään ole tehnyt kuin kerran ja silloinkin olin kovassa humalassa. Yleensä flirttini on paljon viattomampaa. Esim hipaisen pyllyllä tai kädellä miehen etumusta "vahingossa" ym. viatonta.
Miksi teet kavereillesi noin? Mitä pahaa he ovat tehneet, että ansaitsevat tuollaisen kohtelun? Jos mulla olisi tuollainen kaveri joka jatkuvasti flirttailee miehelleni tai koskettelee häntä, niin se olisi entinen kaveri hyvin nopeasti.

Yhteistyössä