Hakutulokset

1. Sexy girl 88

Tykkäättekö näyttää seksikkäältä rumempien kavereidenne seurassa?

No ainakin minusta on ja myös miesten himokkaista katseista ja pullottavista etumuksista päätellen. :D
  2. Sexy girl 88

Mikähän minussa on vikana?

Panosta enemmän ulkonäköön ja miehen miellyttämiseen. Teet kivoja ylläreitä. Jätät vaikka pikkarit pois minihameen alta ja istut miehen syliin.. ;)
  3. Sexy girl 88

Niinpä. :) Jättää vaikka pikkarit hameen alta pois ja "vahingossa" pyllistää miehen suuntaan.. :P
  4. Sexy girl 88

Ihan vapaasti voitte provoksi syyttää jos niin kateellisia olette. Pidän keskustelut mieluumin kevyissä aiheissa. Ei tällainen palsta ole mitään syvällisiä keskusteluja varten. Toki osaan keskustella niistäkin aiheista. :)
  5. Sexy girl 88

No onhan täällä muutama joka on samaa mieltä. Hyvä tytöt! :) Ja turha syytellä provoksi, taitaa kateus kalvaa. ;)
  6. Sexy girl 88

Valitsin nimimerkin joka kuvaa persoonaani parhaiten.
  7. Sexy girl 88

Kaikennäköisiä. Minulla on paljon ystäviä. :)
  8. Sexy girl 88

No en todellakaan ole vanha saati lihava. :D Voin melkein vannoa että olen sinua kauniimpi.. ;)
  9. Sexy girl 88

En tiedä olenko kamala ihminen, kun myönnän tämän, mutta minä tykkään.. :/ Nautin suunnattomasti laittautua seksikkääksi esim. yhteisiä illanviettola varten, joissa on osallisena myös kavereiden miehet. Saan tyydytystä niistä himokkaista katseita joita saan miehiltä. Vähän hävettää tämä mutta...
  10. Sexy girl 88

Pitääkö kissanruoka lämmittää?

Thanks! :)
  11. Sexy girl 88

Pitääkö kissanruoka lämmittää?

Kissa ihmiset huom! Meille on tullut kissanpentu ja nyt mietin että pitääkö kissanruoka lämmittää ennen tarjoilua? Kun eihän vauvvoillekkaan anneta korviketta kylmänä.
  12. Sexy girl 88

Mitä tekisit jos tänään olisi elämäsi viimeinen päivä?

Panisin niin että pillu savuaa. :)
  13. Sexy girl 88

Kurkkasin peiton alle,

Komea seisokki?
  14. Sexy girl 88

Mulla on täysin harmaat hiukset.

Mikäs siinä. Varmaan kivat. :)
  15. Sexy girl 88

Vähän alan olla huolissani eräästä nuoresta äidistä. Joka vkl ryyppäämässä ja vauva hoidossa

Mitä provoa siinä on jos ihminen haluaa joskus tuulettua? Vedä vittu päähän, sopii joka säähän! :)
  16. Sexy girl 88

Mitä hyväntekeväisyyttä harrastaisin tänä jouluna?

Anna pillua jollekin yksinäiselle. Varmasti tulee tarpeeseen. :) Näin minä teen.
  17. Sexy girl 88

Vähän alan olla huolissani eräästä nuoresta äidistä. Joka vkl ryyppäämässä ja vauva hoidossa

Ei lasten saanti tarkoita että elämä pitäisi muuttua. Ja monelle bileet on olennainen osa elämää!
  18. Sexy girl 88

Kuka näistä kolmesta on viihdyttävin?

Kuka näistä on Äityleiden viihdyttävin persoona: a) Etis b) Serttilä c) Vipe d) joku muu? Itse äänestän Vipeä.
  19. Sexy girl 88

Mitä se haittaa? Kai aikuinen saa juoda jos haluaa. Itsekin biletän usein ja räkikset vedän ainakin pari kertaa kuussa. Lapsilla on hoitajat sitä varten. Ja hui, joskus sokka irtoaa sekä pe että la.

Yhteistyössä