Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

newersoft reilu 30 km sairaalaan matkaa. Tässä huolettaa sekin että kun kuopus syntyi 55 minuutissa niin aikaa ei oo yhtään ylimääräistä eli autoa ei ehdi ruveta lämmittelemään h-hetkellä. Sitten tarttis kuulemma mennä makuuasennossakin kun vauva ei ole kiinnittynyt. ja sitten noille 2v ja...
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Oivikki voi kun olisinkin jo laitoksella mutta ei mitään. Maanantaina ultran mukaan laskettu aika. Neuvolan virallinen la vasta 2.12. Saa nähdä kuinka pitkälle menee. Pelottaa nämä pakkaskelitkin että miten saa sitten yhtäkkiä auton käyntiin kun on tarvis. Tänään rv 39+2
  3. J

35 v + odottajat, vol 5

Mulla sattui koko viime yön maha joten en saanut nukuttua. Vatsa oli kivikova läpi yön eikä taukoja tullut. Eli sellaista kivutonta supistusta ja ne kivut ilmeisesti oman tulkintani mukaan ovat ruuansulatusongelmia. mulla on tuo ruuansulatus renkannut koko raskauden. Maha on kyllä kovilla kun...
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mulla sattui koko viime yön maha joten en saanut nukuttua. Vatsa oli kivikova läpi yön eikä taukoja tullut. Eli sellaista kivutonta supistusta ja ne kivut ilmeisesti oman tulkintani mukaan ovat ruuansulatusongelmia. mulla on tuo ruuansulatus renkannut koko raskauden. Maha on kyllä kovilla kun...
  5. J

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

6. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

7. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Oivikki vain jos perätila tai lapsevedet menneet niin silloin makuuasennossa. Muutoin voi olla napanuoran esiinluiskahtamisvaara. En ole kokeillut nenänhuuhtelukannua. Sen yleislääkärin mielestä mulla ei ollut vielä silloin poskiontelotulehdus mutta sanoi et voi olla alkamassa. Jos oireet jatkuu...
  8. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Tänään oli neuvola ja kaikki oli ok! Sanoi laittavansa tasan viikon päästä lähetteen taysiin johonkin yliaikaisuuskontrolliin vaikka yleensä se tehdään vasta viikolla 41 kun mulla siis viikon päästä rv 40 johtuen taipumuksesta todella nopeeseen synnytykseen. Tänään siis rv 39 ja ultran mukaan...
  9. J

35 v + odottajat, vol 5

Tänään oli neuvola ja kaikki ok. Viikon päästä laskettu aika. Ultran mukaan laskettu aika jo neljän päivän päästä. Mitään synnytyksen alkuun viittaavaa ei vielä ole joten veikkaan että menee itsenäisyyspäivään. Tänään rv 39.
  10. J

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Tänään oli neuvola ja kaikki ok. Sanoi laittavansa tasan viikon päästä lähetteen musta taysiin yliaikaisKontrolliin? vai mikä se on nimeltään. Siis jo viikkoa aikaisemmin kuin yleensä kun mulla taipumus nopeeseen synnytykseen ja viikon päästä rv 40 tasan. Vauva oli melkein kiinnittynyt mut...

Yhteistyössä