Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

taavi kyllä ne neuvolassa yleensä laskee niistä kuukautisten alkupäivästä noi jutut ihan kaavamaisesti vaikka ovulaatio olis milloin. Mullakin on ultran ja neuvolan laskettu aika eri, tosin vain 4 päivää eroa. Sulla onkin sitten isompi niissä. Se ultran mukaan laskettu jää sitten viralliseksi...
  2. J

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Huomenna neuvola ja tulee mittariin rv 39!!
  3. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tervetuloa Taavi ja onnea:flower: Huomenna poksuu rv 39!
  4. J

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Klementine hauska uni:laugh:. Periaatteessa nyt sais se mun vauva jo syntyäkkin kun tänään saatiin esikoisen ultrareissu tehtyä ja jalat pysyivät alla vaikka kankeeta oli kaupungilla ja rappusissa. Toisaalta tarttis tämän flunssan vielä parantua että olis oikein voimissaan. Kunhan ei heitä...
  5. J

35 v + odottajat, vol 5

Onnea kovasti Kimpeli tyttövauvasta!:flower::heart:
  6. J

Siis nytkö te kaikki jutskailette sielllä fb:ssä??? kun täällä niin hiljaista:snotty:?
  7. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Sasuma ruokavalio auttoi mulla. Eli poistin ruokavaliostani tueremehun, hedelmät, vaalean leivän, "kovat rasvat", kaiken hyvän;) eli ei pullaa keksiä jäätelöä eikä juuri jogurttiakaan. Juomaksi join vettä. Paljon ruisleipää, vihanneksia, suht rasvatonta ruokaa. Arvot oli sitten ihan hyvät jonka...
  8. J

Kävin tänään yksityisellä yleislääkärillä kun eilen illalla rupes puolet päästä jomottamaan kun laittoi pään alas... särki siis pää, leukaluut, poskiontelo ja korva (en osannut paikallistaa). Korvassa ei kuitenkaan ollut mitään eikä kai poskiontelossakaan. saattaa kuulemma olla kehittymässä joku...
  9. J

35 v + odottajat, vol 5

Onnea Lumi-Marjalle vauvelista:heart::flower:. Kuten tuonne toiseen pinoon jo kirjoittelin niin olet onnesi ansainnut!!
  10. J

Mulla on välillä maha tärissyt oudosti. Tänään on ollut välillä jaloissa niin kovia hermokipuja et on meinannut lähtee jalat alta, siis molemmissa jaloissa. Kyl sen vauvan täytyy aika alhaalla olla jotta aiheuttaa moisia irvistyksiä (iskiastyyppisiä säteileviä vain hetken kestäviä kovia kipuja...
  11. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Onnea kovasti Lumi-Marjalle pienokaisesta! Olet onnesi ansainnut!:heart::flower:
  12. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Rva Siiri Sisilisko mullakin tuo kuppikoko ennen raskauksia oli n. 75F. Mulla imetysliivejä eri kokoisia mut ainakin yhdet 80G, yyhdet 75H ja viimeisin hankinta oli 80I:O...olisin ostanut 80H mut ei ollut ja aattelin et ku täällä kerran ollaan niin ostetaan noi sitten (kauppoihin sen verran...
  13. J

Cisu kysyin neuvolassa viimeksi samaa asiaa ja sanoi et jos ei pää kiinnittynyt vaikka siis pää alaspäin niin mielellään hetki(2-3minuuttia) makuuasennossa tai takakenoisessa istuma-asennossa jos vedet menee. En tiä miksi noin lyhyt aika riittää!? Fb:stä olisi kyllä mielenkiintoista mut en...
  14. J

Haitulalle onnea valtavasti poikavauvasta:heart::flower: Anabela no tosiaan sitten meiltä on teille korkeintaan n. 8km.=). Tehdään vaan treffit nyyttien kanssa sitten kun suurimmat alkuhässäkät on ohitettu. Ja mistä sitä tietää vaikka oltais samaan aikaan Taysissakin! Tänään rv 38+3
  15. J

anabela no sitten taidat asua melkein meidän naapurissa:D. Meiltä yhtä pitkä matka H-kyrön kuin y-järven keskustaankin eli maalla asustetaan ja Tampereen keskustaan n. 30 km. Kaukalopussista käytin sitä ahkeraan tytöillä myös vaunuissa jossa oli todella kätevä ja lämmin. Silloin yläpäähän...
  16. J

Anabela mulla on samanlainen pussi ja Lielahden lastentarvikkeesat ostettu, tosin jo nelisen vuotta sitten mutta kuitenkin. Niin tarkoitatko että kaikki irti lähtevät pehmusteet pitäis laittaa sen pussin sisään kaukalossa? Minä en oo sellaisesta kuuullut ja mulla on ne pehmusteet siellä...
  17. J

Täällä on nyt sitten mullakin kunnon flunssa päällä. Edelleen mietityttää se "lorahdus" housuun. Et helpommalla olisin päässyt kun olisin vaan mennyt sinne sairaalaan silloin heti tarkastuttamaan asian ettei painaisi mieltä että oon menetellyt väärin. Se kyl jäi siihen yhteen kertaan. Toki...
  18. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Oivikki täysiaikaisuuden raja on rv 37 jo.
  19. J

Tänään tasan rv 38 ja kurkku kipeenä!|O, Olen hoidellut viime päivinä noita kahta flunssaista tytärtäni joten njyt on kai sitten mun vuoro.

Yhteistyössä