Hakutulokset

1. J

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Tulin ilmoittelemaan että 7.12 syntyi meille tyttö 3560g ja 50cm. Juuri kotiuduin sairaalasta. Väsyttää ja jännittää miten kolmen pienen lapsen kanssa arki lähtee rullaamaan. Toistaiseksi ollaan valvottu sairaalassa vauvan kanssa yöt eli vuorokausirytmi päälaellaan. Oli taas vauhtisynnytys kuten...
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tulin ilmoittelemaan että 7.12 syntyi meille tyttö 3560g ja 50cm. Juuri kotiuduin sairaalasta. Väsyttää ja jännittää miten kolmen pienen lapsen kanssa arki lähtee rullaamaan. Toistaiseksi ollaan valvottu sairaalassa vauvan kanssa yöt eli vuorokausirytmi päälaellaan. Oli taas vauhtisynnytys kuten...
  3. J

35 v + odottajat, vol 5

4. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

5. J

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

6. J

~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

Tulin ilmoittelemaan että 7.12 syntyi meille tyttö 3560g ja 50cm. Juuri kotiuduin sairaalasta. Sokeriarvot olivat vauvalla kunnossa synnytyksen jälkeen.
  7. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

oivikki ei ole täällä vauvoja ei...vieläkään! Tuntuu ettei se tule ikinä ulos. Kaikki S:t käytössä. Tänään rv 40+5
  8. J

Onnea kaikille vauvautuneille:flower:
  9. J

Tässä ketjussa arvuutellaan Tarja Halosen Linnan juhlien puvun väriä

sanoisin että terra vois olla tämän vuoden sävy hänellä.
  10. J

Onnea Jazzy vauvasta:flower:
  11. J

35 v + odottajat, vol 5

Onnea happis synttäreiden johdosta:flower:
  12. J

Onnea nunuliini poikavauvasta:flower: En sitten uskaltanut eilen ottaa tehokkainta S:ää käyttöön joten mitään ei tapahdu edelleenkään. Soitin tänään aamulla synnytysvastaanottoon ja kyselin siitä limatulppajutusta että lisääkö tulehdusriskiä. Kätilö vakuutti minut (vaikutti kokeeneelta...
  13. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Ikävää newersoft että sinulle kävi noin! :hug:Jaksamista ja voimia ja uutta yritystä!!!
  14. J

Onnea Kadak vauvasta!:flower: Kertokaahan te joilla se limatulppaon jo irronnut niin voiko sen jälkeen harrastaa seksiä??? Vai onko siinä tulehdusvaara? Kerkisin just tänään tänne kirjoittelemaan että ei mitään vaikutusta kolmannella S:llä ollut ja aikaisemmin kerroin ettei mulla oo koskaan...
  15. J

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Kääkkis ensimmäinen syntyi rv 40+3 ja toinen rv 40+4. Nyt tuntuu kyllä olo niin toivottomalta että tämä vauva ei tuu ulos ollenkaan. Yhtään kivuliasta supistusta ei oole tullut. kolmas s:kin otettiin eilen illalla käyttöön ja mulla se on yleensä ollut tehokas synnytyksen käynnistäjä mutta ei...
  16. J

Eipä toiminut kolmas S:ä ainakaan ekalla kerralla:headwall:: /. Täytyy uusia illalla. Päättelin tässä et jos kerran eka syntyi yhden kerran jälkeen ja toisen syntymään tarvittiin kaksi kertaa niin jospa tää kolmas vaatii sen kolme kertaa:laugh:. Toki yöllä oli vähän erilainen, puristava olo...
  17. J

Mandy 81 juu kyllä iskee ramppikuume. Tai no periaatteessa haluisin vauvan nyt heti ettei sinänsä pelota mut pelottaa kun tiedän olevani tällainen että pelästyn helposti ja alan kuvittelemaan kaikenmaailman lapsivesilorahduksia (mulla siis kokemusta asiasta kun kuopuksen syntymä lähti liikkeelle...
  18. J

:flower:Onnea solmulle vauvasta:flower: Tosiaan niin kuin joku aikaisemmin kirjoitti niin vähän kateellisena tässä lueskelee kun toiset vauvautuvat vaikka siis ihana asia ja onnellinen olen vauvautuneiden puolesta mutta takaraivossa jyskyttää että miksen minä vieläkäääään! Samanlainen fiilis...
  19. J

:flower:Bamselle ja jennylille onnea vauveleista:flower:
  20. J

Mä haluun huomiota....

Täälläkin ollut flunssaa ja vähän edelleen eikä mulla kuulemma parane ennen synnytystä (jotain limakalvoturvotusta johon en saa lääkettä). Täällä rv 40+1 eikä mitään tapahdu!:headwall:

Yhteistyössä