Hakutulokset

1. J

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

:flower:Onnea valtavasti Azalea!:flower:
  2. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

HURJAA olla ekana listalla:D!! Wau! Edelleenkään ei tuntemuksia synnytyksen suuntaan. Onneksi kovimmat paukkupakkaset meni ohi ettei tuota auton käynnistymistä tartte niiin paljon stressata. Kyllä odottavan aika on pitkäääääää! Pitäisköhän niitä kolmea s:ää ruveta käyttämään! Saunnominen saa...
  3. J

<3 Kolmatta Odottavat 2010 <3

Tänään oli neuvola ja kaikki arvot ok. oli kyl ihme ettei ollut pissassa sokereita kun join tuoremehua ja söin banaanin ennen kuin lähdin ja mulla siis rd. Laittoi lähetteen yliaikaiskontrolliin ja toivon et pääsen jo ens viikolla koska haluun siihen kovakouraiseen sisätutkimukseen jotta lähtis...
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänään oli neuvola ja kaikki arvot ok. oli kyl ihme ettei ollut pissassa sokereita kun join tuoremehua ja söin banaanin ennen kuin lähdin ja mulla siis rd. Laittoi lähetteen yliaikaiskontrolliin ja toivon et pääsen jo ens viikolla koska haluun siihen kovakouraiseen sisätutkimukseen jotta lähtis...
  5. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

6. J

35 v + odottajat, vol 5

7. J

Azalea tsemppiä!! Tänään oli neuvola ja kaikki arvot ok. oli kyl ihme ettei ollut pissassa sokereita kun join tuoremehua ja söin banaanin ennen kuin lähdin ja mulla siis rd. Laittoi lähetteen yliaikaiskontrolliin ja toivon et pääsen jo ens viikolla koska haluun siihen kovakouraiseen...
  8. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Oivikki molemmat synnytykset alkoivat pari päivää la:n jälkeen vesien menolla. Kuopuksesta tuli reikä kalvon yläosaan ja vain teelusikallinen lapsivettä jota epäröin että mitä oli ja menin sairaalaan näytille ja sitähän se oli eli jokin aavistus oli ja hyvä niin koska kun lääkäri teki...
  9. J

:flower:Onnea Marrari vauvasta!:flower: Täälläkin on sellainen olo kuten muutamalla muullakin että epätoivo valtaa ajatuksia kun tuntuu ettei mitään synnytykseen viittaavaa tapahdu! Flunssaisille pikaista paranemista! itsekin tuohon joukkoon oon kuulunut kuukauden verran. Nyt on jomotukset...
  10. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

newersoft täällä ei ole tapahtunut mitään. Tänään on ollut sellainen olo ettei ihan vähään aikaan tule edes tapahtumaan... Itselläni on sellainen päähänpinttymä että tämä syntyy 5.12 mutta katsotaan nyt sitten miten käy. Täysin ollisin kyllä valmis tämän jo synnyttämään. Tälläkin hetkellä ihan...
  11. J

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

:flower:Onnea aarteeni tyttövauvasta:flower:
  12. J

Täällä ei myöskään minkäänlaista havaintoa ole koskaan ollut limatulpasta vaikka kolmas tulossa. Ymmärsin että se on jotain venyvää, sitkeää ja läpinäkyvää!?:confused: Vetistä valkovuotoa on tullut runsaasti kyllä viime aikoina. Mielialat heittelee laidasta laitaan, tai no enimmäkseen olen...
  13. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

No enpä minä mitään ultraa taas varannutkaan kun joku kerkisi ennnen mua nenän edestä varaamaan sen ainoon vapaan ajan. Soitin kuitenkin tänään neuvolaan ja pääsin sydänääniä kuuntelemaan sinne. Ihan oli normaalit äänet. nyt täytyy taas pitää pää vaan kylmänä hermoilusta. Torstaina varsinainen...
  14. J

No enpä minä mitään ultraa taas varannutkaan kun joku kerkisi ennnen mua nenän edestä varaamaan sen ainoon vapaan ajan. Soitin kuitenkin tänään neuvolaan ja pääsin sydänääniä kuuntelemaan sinne. Ihan oli normaalit äänet. nyt täytyy taas pitää pää vaan kylmänä hermoilusta. Torstaina varsinainen...
  15. J

35 v + odottajat, vol 5

16. J

On siinä ja siinä et varaanko huomiseksi yksityiselle ajan ultraan kun huomasin siellä vielä yhden illta-ajan olevan vapaana. Tämä epätietoisuus jäytää kauheesti. Oon koko raskausajan pelännyt jotain (esim. istukan ennenaikaista irtoamista) ja nyt tuo pelko sen kun tiivistyy ja taas on tullut...
  17. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Happis kysyin tuota viime viikolla neuvolassa ja käski mennä omalla autolla. On siinä ja siinä et varaanko huomiseksi yksityiselle ajan ultraan kun huomasin siellä vielä yhden illta-ajan olevan vapaana. Tämä epätietoisuus jäytää kauheesti. Oon koko raskausajan pelännyt jotain (esim. istukan...
  18. J

anve mulla sattuu usein oikealle kylkiluihin (vauva majailee mielellään oikealla puolella). Yllättävän korkelle nostaa peppunsa vielä. Sitten sattuu tuonne alapäähän jonnekin kohdunsuulle? pisteliäästi ja päälle nuo iskiastyyppiset hermokivut jotka meinaa viedä jalat alta. jostain syystä myös...
  19. J

perätila oli täälläkin piiitkään eli jostain rv 20-rv 35?. En oo ihan varma milloin kääntyi oikeinpäin. Ehdin kuitenkin pelätä sitä pt:aa niin kauan et vieläkin pelkään ajoittain et jos on taas kääntynyt väärin päin (se pelko jäi jotenkin takaraivoon ettei uskalla ihan satasella uskoa että...
  20. J

35 v + odottajat, vol 5

fannikka on ollut värinöitä täälläkin ihan hiljattain. En tiedä mitä ovat mutta kuuluvat varmaan asiaan. Tänään rv 39+3 (huomenna ultran mukaan laskettu aika)

Yhteistyössä