Kiitos kaikille jotka ovat perätilasta kirjoitelleet. Oon nyt ite saanut miettiä asiaa, etsinyt tietoa ja ajattelin, että jos vain mittojen perusteella mahdollista, niin kokeilis alatiesynnytystä... On se vaan kumma, kun sellaiset jotka eivät sitä itse ole kokeneet on suoraan sanoneet että "et kyllä siihen ala, vaan meet suoraan sektioon". Sitten lääkärit ja alateitse synnyttäneet suosittelee ihan synnyttämistä. : / Tiiäppä siitä sitten, kun itse pitäis noin iso asia päättää... Lähinnä huolettaa että miten sektio vaikuttaa seuraavin raskauksiin ja kyllä mua ehkä suoraan sanottuna pelottaa leikkaus enemmän kuin synnytys. Keskiviikkona on synnytystapa-arvio raskausdiabeteksen takia, ja samalla tekevät kääntämisyrityksen jos lapsi on vieläkin perätilassa. Voihan se olla että se ois kääntynytkin jo! Itse ei osaa yhtään sanoa liikkeiden perusteella että miten päin lapsi ois.
anve: Onpa hyvä että sait tarkistutettua tilannetta. Olivat siis sitä mieltä että jos liikkeitä tuntuu hyvin niin ei tarvis olla huolissaan? Mulla on nimittäin sama homma, että maha on jotenkin pienempi ja kovempi nyt kuin viime viikolla, ja jotkin liikkeet käy tosi kipeää. En tiedä onko ne vauvan jalat vai pää, mikä aiheuttaa tuonne kylkiluihin välillä semmoista ikävää liikettä, mutta viime yönäkin teki mieli huutaa ääneen kun kävi niin kipeää se möyriminen. Tuntuu että kylkiluut vaan natisee kun siellä pidetään melskettä välillä. Mulla on yleensä aina vauva pari päivää tosi aktiivinen ja pari päivää hiljaisempi, mutta tarvittavat liikkeet tulee kyllä jos alkaa laskemaan.
Joo mutta semmoista täällä. Kohta on joulukuu ja 37 viikko! :heart:
anve: Onpa hyvä että sait tarkistutettua tilannetta. Olivat siis sitä mieltä että jos liikkeitä tuntuu hyvin niin ei tarvis olla huolissaan? Mulla on nimittäin sama homma, että maha on jotenkin pienempi ja kovempi nyt kuin viime viikolla, ja jotkin liikkeet käy tosi kipeää. En tiedä onko ne vauvan jalat vai pää, mikä aiheuttaa tuonne kylkiluihin välillä semmoista ikävää liikettä, mutta viime yönäkin teki mieli huutaa ääneen kun kävi niin kipeää se möyriminen. Tuntuu että kylkiluut vaan natisee kun siellä pidetään melskettä välillä. Mulla on yleensä aina vauva pari päivää tosi aktiivinen ja pari päivää hiljaisempi, mutta tarvittavat liikkeet tulee kyllä jos alkaa laskemaan.
Joo mutta semmoista täällä. Kohta on joulukuu ja 37 viikko! :heart: