Hakutulokset

1. M

Miten vanhempasi ovat suhtautuneet ehkäisyyn?

Tosta menkkojen alku keskustelusta tuli mieleen, kun äitini kanssa keskusteltiin ehkäisystä. Olin 15v kun aloin seurustelemaan niin, että olin jopa yötä miehen luona. Mies oli mua 6 vuotta vanhempi. Ei me oltu kauaa tapailtu, kun äitini jo kehoitti minua hankkimaan ehkäisypillerit. Kysyin...
  2. M

Miten äitisi reagoi, kun menkkasi alkoivat?

Mä taisin olla vajaa 14 ku ne alkoi. Soitin heti äidilleni töihin, onnesta hihkuen, että mulla alkoi menkat. Sain yhden neuvon; Laita side. No, olin jo laittanut, kuinka tyhmänä se mua piti!? Löin luurin korvaan..
  3. M

Käsittämätön väsymys...

Mulla B ja C käytössä. Rautaa yritän muistaa ottaa, se vain niin hankala ku pitäis ottaa 2 tuntia ennen tai jälkeen aterian. Koska muulloin ihminen on 4 tuntia syömättä, paitsi yöllä :D Ja silloin mielelläni nukun, kun niin kovasti väsyttää aina :D Onneksi kohta on pääsiäinen lusittu. Onpa...
  4. M

Olisko kuurin pitäny jo auttaa?

Jaa, auttaakohan ko. lääke räkätautiin? Otettiinko lapselta crp?
  5. M

Minkä ikäisenä teillä on lapset oppinu polkemaan pyörällä?

Jaa no korjaan, poika oli 1,5v ku alko kotona sisällä polkemaan kolmipyöräisellä. Siinähän se sen polkemisen jo äkkäs, ettei sitä enää tarvinu ulkona polkupyörällä harjoitella.
  6. M

Minkä ikäisenä teillä on lapset oppinu polkemaan pyörällä?

Apupyörillä poika polki alta 2veenä. Siis oppi alkukesästä polkemaan ja loppukesästä täytti 2v. Seuraavana kesänä sitten oppi polkemaan ilman apupyöriä, eli vajaa 3 veenä :)
  7. M

Tekemättömät kotityöt - listaus

Samoin, mullaki jo edellisenä keväänä ostetut mullat eteisessä, odotelleet vuoden päivät että vaihtaisin kukkiin mullat :D Ja tosiaan, rästitöiden lista tämä on.. Tiiä sitte koska tämmösiä on aikaa, saati intoa tehä..
  8. M

Tekemättömät kotityöt - listaus

Rästejä on ihan hirveästi Vaihtaa kukista mullat Pestä kaikki kodin pinnat, seinät mukaan lukien Siivota alakerta Siivota varasto (kun saisi ulkovaraston valmiiksi) Pestä ikkunat Pestä sauna ja suihkuhuone Keittiön kaapien putsaus sisältä Siinä nyt muutamia esimerkkejä. Koskahan...
  9. M

Tulevat kaupan lakot

Eipä ole moisia huolia meillä täällä lapissa ;) *muoks* kaupat auki pääsiäisen(kin) jokaisena päivänä.
  10. M

Montako pappaa/mummoa sulla on elossa?

Tietääkseni 4
  11. M

G: Paras grillimakkara?

Hiilari se paras
  12. M

Gallup: Jos saisit nyt lapsen ?

a) Rae Minttu Maaria b) Antti Veeti Aleksi (olen nähnyt unta että saamme pojan ja tämän nimen hänelle annoimme)
  13. M

Mitä tänään ruokana?

Tänään syötiin eilistä, eli poron pataa jossa baby porkkanoita ja leipäjuustoa. Lisukkeena paistetut potut ja spagetti. Huomenna aattelin päästä helpolla ja paistan pinaattilettuja. Torstaina saa mies laittaa ruoan. Perjantaina kanafile ja uunijuurekset. Lauantaina jos lämmäyttäis...
  14. M

Nyt Arto hakee eroa

Kaikista huvittavinta tässä on se, että Arto kerää facebookissa erorahastoa, tilinumeronki sinne ilmoittanu :D
  15. M

Inhoatteko ketään?

kyllä
  16. M

"Äidin voi heittää roskikseen ja iskä hoitaa mua"

Kaverilla 3v poika joka oli sanonut ettæ "äiti on ihan hölmö, äidin voi viedä kirppikselle. Mutta ei äitiä kukaan osta kun se on niin hölmö" :D
  17. M

Saanko skannata päiväkotikuvan facebookiin?

Et voi tehdä niin, ennen kuin olet pyytänyt jokaisen lapsen vanhemmilta luvan siihen.
  18. M

Onko kotonasi kondomeja?

On laatikon pohjalla, vuoden 2006 ja 2009 äitiyspakkauksen peruja. Yhtäkään sieltä tullutta ei ole käytetty :D

Yhteistyössä