Inhoatteko ketään?

• Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="vieras";23343258]en, se veisi aivan liian paljon voimavaroja.
välinpitämättömästi kyllä suhtaudun joihinkin ihmisiin. :)[/QUOTE]

Tämä on kyllä totta. Mutta miten tähän kykenee? Mielikuvaharjoittelemalla koko perheen roskikseen, minne kuuluvat.

"vieras"
[QUOTE="a p";23343263]Tämä on kyllä totta. Mutta miten tähän kykenee? Mielikuvaharjoittelemalla koko perheen roskikseen, minne kuuluvat.[/QUOTE]

ei, vaan yksinkertaisesti vain olemalla ajattelematta heitä....

fg
En enää. Viha on muuttunut lähinnä sääliksi kyseistä ihmistä kohtaan, lisäksi tunnen suorastaan iloa siitä, että hänellä ei ehkä mene hyvin. Sitä saa mitä tilaa ja paha saa palkkansa. Viha on kamalan kuluttava tunne joka syö omia voimavaroja. En viitsi tuhlata aikaa ihmiseen, joka ei ansaitse yhtään mitään. Helpointa olla ajattelematta ja unohtaa.

"vieras"
en helpolla käytä tätä sanaa, mutta joo. vihaan äitini aviomiestä. narsistimies käytti äidin vaikeaa elämäntilanetta hyväkseen huijatakseen äitini naimisiin kanssaan. mies lyö äitiä, alistaa, sai äidin juomaan (onneksi äiti tosin alkoholista pääsi eroon), sai hylkäämään lapsensa ja lapsenlapsensa.. onneksi tosin tilanne jo helpottanut ja noiden asumuseron takia saadaan taas olla yhteydessä äitiini. eroon äiti tuskin koskaan kokonaan pääsee tuosta alistavasta hirviöstä.

"a p"
Miksi inhoan tuota perhettä?
-just näitä, jotka kuvittelevat, että koko maailma on olemassa heitä varten. Heillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia. Toisilla teetetään ilmaiseksi jos mitä ja kehdataan pyytää sieltä ja täältä apuja. Itse eletään siis toisten kustannuksella. Tehdään lauma kakaroita, joita ei itse elätetä. Töihin ei viitsitä mennä, mutta omia kakaroita ei viitsitä vahtia myöskään. Kakarat käyttäytyvät huonosti, mutta ovat todennäköisesti niitä, joiden opettaja silti väittää käyttääytyvän ok, (jos sukupuoli on poika). Koska opettajiahan syytellään jatkuvasti siitä, että eivät muka ymmärrä vilkkaita poikia, joten vanhemmilla ei useimmiten ole hajuakaan, millaisia heidän kakaransa ovat, jatkuvaa hälinää ja huomionhakua. Mutta opettajat eivät halua kertoa totuutta.

Koulutusta ei ole jaksettu hankkia, mutta töihin mennään vaan, jos presidentin paikka on auki, tai joku vastaava. Voi yök.

Kakarat ovat huonokäytöksisiä, tottakai, mistä sitä muualta malli otetaan kuin vanhemmista. Ketään ei kunnioiteta pätkääkään. Kovia kiusaamaan, ja etsimään heikointa lenkkiä, ketä kiusata. Yök.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23343280]Mulla on niin mukava elämä, että en tunne tarvetta inhota ketään. :) Yrittäkää itsekin etsiä niitä hyviä puolia elämästänne.[/QUOTE]

mun elämässä on paljon hyviä puolia enkä mäkään varmana ennen ole vihannut ketään. nyt tosiaan tuota äitini miestä joka pilasi äitini elämän

kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23343266:
Inhoan yhtä mun entistä työkaveria. Rasittava näsäviisas vittumainen teinityttö. Onneksi ei enää ikinä tartte olla sen kanssa tekemisissä.
Pitikin vastata tähän. Tuon olion olemassaolon muisteleminen sai taas huonolle tuulelle ja hekumoimaan miten käyn sille idiootille joku kerta antamassa vielä viimeisen kerran takaisin.

Ja kun nyt tuli puheeksi niin lisäksi VIHAAN erästä toistakin ämmää.

----
Joskus itseäni ja joskus kaikkia muitakin. Mutta ei, en aktiivisesti inhoa ketään tiettyä. Opiskeluaikoina oli ärsyttäviä opiskelukavereita, mutta ei se inhoksi asti kasvanut se ärsytys.

"vieras"
vihaan "miestä" joka uhkasi tappaa rakkaan isoäitini. millainen mies olisi valmis käymään tuntemattoman vanhuksen kimppuun. hänen yhtä sekopää vaimonsa tota kusipäätä siihen on yllyttänyt. vihaan tota miestä sydämeni pohjasta enkä todellakaan toivo hänelle onnea, terveyttä, enkä pitkää ikää..

Mulla on muutama ihminen, joihin mulla on ns. viharakkaussuhde. Mä en jaksa joitain piirteitä heissä, mutta kuitenkin toivon heille kaikkea hyvää, vaikka en välttämättä jaksa kauheasti olla tekemisissä heidän kanssaan.

entinen stadilainen
Kahta "entistä" kaveria..ovat reppu selällään olleet mun ex-ukolle joka on komea..samoin ex-ukkoa inhoan tietysti!Entiselle naapurille joka vainosi meitä..hyi kamala,kun muisteleekin sitä naista..kyllä vuosien varrella on paljon tapauksia,kenen kanssa en välitä olla missään tekemisissä:)

[QUOTE="kysyjä";23343255]Todellisessa elämässä? Minä inhoan yhtä perhettä.[/QUOTE]

Yhteistyössä